Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok


Rosa76

Anbefalte innlegg

Så kjærligheten blomstrer altså! :romeo: Ingenting er bedre enn det. Merker det jeg og, vi har hatt det så utrolig fint sammen etter at jeg ble gravid. Det er nok noe med å ha skapt et (to) kjærlighetsbarn sammen ja. :rødme:

Du har så rett, det er jo et lite mirakel eller to mirakler for din del da :rødme:

Så koselig å lese om mannen :rødme: Han blir nok en super duper fin pappa :hjerte:

Takk :klemmer: Jeg har også tru på at han blir en god pappa :jepp: Han har veldig godt forhold til sin egen far også, som har vært veldig tilstede fra han ble født og han har nok lært mye derifra trur jeg :)

Så herlig mann du har :strix: tøft av han å dra til vognbutikken ;)

Skulle ønske min var sånn... eneste mannen har gjort er å være med på UL og så har jeg dratt han i butikken for å se på babyting :ler:

Tror ikke det har gått helt opp for han enda... vet ikke, men gleder seg gjør han nok så klart :)

Det er mange andre måter å vise sitt engasjement på da selv om mannfolka ikke deltar så ivrig i shoppingen, de fleste er nok som din mann :klemmer: Og mannfolka bruker nok som regel litt mer tid på å venne seg til tanken, vi merker jo alle kropslige forandringer tidlig i tilegg til spark som minner om hva som skjer der inne :rødme:

Så fint at mannen tar initsiativ til å titte på egenhånd.

Min mann får vondt i ryggen bare jeg nevner ordet butikk :fnise:

Men han må bare fint finne seg i å bli med å handle babyutstyr :)

Ha en fin kveld :klemmer:

Hehe, det er vel kanskje forståelig at de synes det er kjedelig å traske i butikker. Godt vi har hverandre og kan shoppe litt sammen :fnise:

Så gøy med ei lite prinsesse Fantorangen, får se om hun ikke vil sjarmere lillegutt i senk :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter :goodbye:

Helgen har vært veldig fin :sol: I går var vi i Sverige å shoppet utstyr og klær til lillegutt :rødme: Kjøpte bilsete blant annet. Ble ikke til at vi kjøpte vogn da de ikke har modellen vi har bestemt oss for i Sverige (så vognen importerer vi fra Tyskland, mannen har tatt seg av det :) )

Var veldig rart å se på bilsetet i bilen, gleder meg til lillegutt kan sitte i det!

I morgen har jeg fri og skal bruke dagen sammen med mamman min, gleder meg veldig til heldag med henne. Spørs om det blir litt til shopping til lillegutt :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med navn :rødme: Vi har allerede funnet våre og jeg har ikke klart å holde tett om det. Har fortalt det til mange.. :sjenert::fnise: Jeg og mannen har allerede begynt å kalle våre fremtidige barn med navnene og av en eller annen grunn, så ser vi for oss at den første blir en gutt. Vet ikke hvorfor.

Det er herlig når forelskelsen blomstrer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får også en nærhet til hverandre og en omsorg for hverandre når vi er gravide, som jo er der til vanlig også, men spesielt når jeg er gravid, og det er kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter :goodbye:

Helgen har vært veldig fin :sol: I går var vi i Sverige å shoppet utstyr og klær til lillegutt :rødme: Kjøpte bilsete blant annet. Ble ikke til at vi kjøpte vogn da de ikke har modellen vi har bestemt oss for i Sverige (så vognen importerer vi fra Tyskland, mannen har tatt seg av det :) )

Var veldig rart å se på bilsetet i bilen, gleder meg til lillegutt kan sitte i det!

I morgen har jeg fri og skal bruke dagen sammen med mamman min, gleder meg veldig til heldag med henne. Spørs om det blir litt til shopping til lillegutt :shoppe:

Hei på deg Rosa76 :)

Så bra du har hatt en fin helg og nå ble jeg spent. Hvilket sete ble det til at dere kjøpte?

Her har vi fått solgt og levert gjestedobbeltsenga i helga og barnetommet skal etterhvert pusses opp. Lillefrøkna skal få slippe å ha blått rom, så det blir nok til at det settes opp panelplater i latte farge eller noe, så kan vi heller pynte vegger ol. med bilder og andre ting med jentefarger.

Kos deg sammen med mamma'n din i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med navn :rødme: Vi har allerede funnet våre og jeg har ikke klart å holde tett om det. Har fortalt det til mange.. :sjenert::fnise: Jeg og mannen har allerede begynt å kalle våre fremtidige barn med navnene og av en eller annen grunn, så ser vi for oss at den første blir en gutt. Vet ikke hvorfor.

Det er herlig når forelskelsen blomstrer :rødme:

Takk for det Becky1. Hehe, jeg hadde siden jeg var tolv år jentenavnet klart jeg, helt til jeg fant ut at det navnet ikke var så fint likevel :fnise: Guttenavn har jeg aldri tenkt på av en eller annen grunn, så det har vært en del grubling om navn nå ja. Så får vi se når vi ser lillegutt da om det navnet vi har blitt enig om passer :rødme:

Vi får også en nærhet til hverandre og en omsorg for hverandre når vi er gravide, som jo er der til vanlig også, men spesielt når jeg er gravid, og det er kjempekoselig :)

Så bra Angelou :klemmer: Alt er jo mye lettere når det er slik :jepp: Trur mannen er overlykkelig over at jeg ikke har blitt :kjefte: da han har hørt mange skrekk historier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Rosa76 :)

Så bra du har hatt en fin helg og nå ble jeg spent. Hvilket sete ble det til at dere kjøpte?

Her har vi fått solgt og levert gjestedobbeltsenga i helga og barnetommet skal etterhvert pusses opp. Lillefrøkna skal få slippe å ha blått rom, så det blir nok til at det settes opp panelplater i latte farge eller noe, så kan vi heller pynte vegger ol. med bilder og andre ting med jentefarger.

Kos deg sammen med mamma'n din i dag :klemmer:

:goodbye:

Det ble BeSafe iZi Sleep på oss :)

Så flink dere er som har kastet dere rundt for å ordne barnerommet, og sikkert kjekt tenker jeg. Lurt å gjøre rommet nøytralt og heller pynte opp med farge på andre måter, blir nok kjempe fint :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Det ble BeSafe iZi Sleep på oss :)

Så flink dere er som har kastet dere rundt for å ordne barnerommet, og sikkert kjekt tenker jeg. Lurt å gjøre rommet nøytralt og heller pynte opp med farge på andre måter, blir nok kjempe fint :jepp:

:klemmer:

:) Vi får pynte bilsetet vårt med rosa pynt og dere med blå da, så vi ikke tar feil om vi er på tur :fnise:

Oppussinga av barnerommet tar nok litt tid, men nå er det i alle fall plass til å pusse opp der :jepp:

Var det bra pris på setet i Sverige og hvilken farge ble det?

Lykke til med :husarbeid:;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vi får pynte bilsetet vårt med rosa pynt og dere med blå da, så vi ikke tar feil om vi er på tur :fnise:

Oppussinga av barnerommet tar nok litt tid, men nå er det i alle fall plass til å pusse opp der :jepp:

Var det bra pris på setet i Sverige og hvilken farge ble det?

Lykke til med :husarbeid:;)

:klemmer:

Heisann!

Det ble svart sete i "skinn", hva har du? Kjøpte også iZi Sleep ISOfix base i samme slengen. Husker ikke helt prisen, men ble litt billigere enn i Norge iallefall.

Greit å ha god tid til å pusse opp da, ta det litt innimellom når man har kapasitet til det. Blir nok kjempe bra :)

I går ble det ryddet i skuffer og skap i hele huset, og i dag blir det nedvask. Ligger ikke på latsiden om dagen nei.... Gleder meg til svømming & shopping torsdag :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere sjoppet en del til babyen da! Vi har enda ikke kjøpt noe særlig, men du er jo lengre kommet så ikke rart jeg ikke har satt meg opp i det enda.....hvordan vogn er det dere har tenkt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det ble svart sete i "skinn", hva har du? Kjøpte også iZi Sleep ISOfix base i samme slengen. Husker ikke helt prisen, men ble litt billigere enn i Norge iallefall.

Greit å ha god tid til å pusse opp da, ta det litt innimellom når man har kapasitet til det. Blir nok kjempe bra :)

I går ble det ryddet i skuffer og skap i hele huset, og i dag blir det nedvask. Ligger ikke på latsiden om dagen nei.... Gleder meg til svømming & shopping torsdag :)

:klemmer:

Jo da, sort alcantara "skinn" her og base :fnise:

Så flink du har vært :)

Gleder meg til shopping & svømming i morgen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo da, sort alcantara "skinn" her og base :fnise:

Så flink du har vært :)

Gleder meg til shopping & svømming i morgen :klemmer:

Hehe, vi har alt for lik smak :fnise: Trur det er bra du får jente, hvis ikke hadde vel barna sett ut som tvillinger :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har alt for lik smak :fnise: Trur det er bra du får jente, hvis ikke hadde vel barna sett ut som tvillinger :gjeiper:

Ja, det er nesten litt skremmende :fnise:

Men de blir nok ikke helt like når det er en gutt og en jente, så vi tar nok med oss rett barn hjem når vi har møttes :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere sjoppet en del til babyen da! Vi har enda ikke kjøpt noe særlig, men du er jo lengre kommet så ikke rart jeg ikke har satt meg opp i det enda.....hvordan vogn er det dere har tenkt???

Kjøte ikke noe særlig før etter ordinær UL jeg heller, som var i uke 20. Men i det siste har det blitt litt shopping ja :jepp: Vi har kjøpt hus og skal gå gang med stort opppussingsprosjekt om noen uker så da får vi litt mye annet å gjøre kan du si.... Så greit å ha en del i orden allerede nå. Møbler til barnerommet må vente da, til vi er inne i nytt hus og rommet er ferdig opppusset.

Vi har kjøpt TFK Joggster Twist. Den har det meste av det vi ønsket ut av en vogn. Valgte den blant annet utifra at den er ikke er så alt for tung og samtidig stabil, skrivebrems som er kjekt siden det er mange bakker der vi skal bo, luftdekk for variert underlag. Og av en eller annen grunn så falt mannen veldig for den og han må få bestemme litt han også :) Håper vi blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 uker i dag :tommelsmil: Synes lillegutt blir sterkere og sterkere i sparkene sine, har en følelse av at han vokser godt der inne :rødme: Magen min har iallefall blitt mye større bare på en uke, det er slik at folk kommenterer at de synes de ser forskjell fra dag til dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Fantoragen :klemmer:

Kjøpte foressten bæresjal i Sverige også, av typen Babylonia Tricon-Slen. Kan brukes fra nyfødt. Håper lillegutt vil trives i sjalet og at jeg synes det er godt å bruke. Noen som har erfaring med bæresjal her da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men jeg fikk sjalet mitt i gaar. :) Prövde aa knyte med lomme, men knotet faelt og ser ikke helt for meg at jeg skulle putte en baby inni der! Ogsaa var det jo saa digert! Men det er vel bare aa pröve seg fram, vi blir sikkert vant med det. :) Det er videoer paa YouTube hvis man ikke faar til med instruksjonsheftet.

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...