Fantorangen Skrevet 18. februar 2010 #681 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) 21 uker, tiden flyr skal jeg si... Hils både og Endret 18. februar 2010 av Fantorangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. februar 2010 #682 Del Skrevet 18. februar 2010 Vet ikke om jeg har sagt det, men grattis med Hurra for første innkjøp av blå klær Var selv og handlet litt rosa i dag, alt er så søtt og smått Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #683 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk jenter Veldig klar for helg nå! Skal på fjellet, yohooooooo!!! Der skal jeg slappe av foran peisen, ta noen skiturer og ikke minst sove! Var veldig hyggelig med opplegget på jobben i går kveld. Var litt ruskevær men var godt kledd så det gjorde ikke noe. Jeg prøvde å skyte med hagle mot leirdue for første gang, og traff faktisk :gjeiper: Var ikke i seng før ett da så blir nok tidlig fredags kveld. God helg jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. februar 2010 #684 Del Skrevet 19. februar 2010 Kos dere masse Så artig med leirdueskyting Flink du var som traff da, var det vanskelig!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 19. februar 2010 #685 Del Skrevet 19. februar 2010 Ha ei fin helg Du er jo over halvveis jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2010 #686 Del Skrevet 19. februar 2010 Takk jenter Veldig klar for helg nå! Skal på fjellet, yohooooooo!!! Der skal jeg slappe av foran peisen, ta noen skiturer og ikke minst sove! Var veldig hyggelig med opplegget på jobben i går kveld. Var litt ruskevær men var godt kledd så det gjorde ikke noe. Jeg prøvde å skyte med hagle mot leirdue for første gang, og traff faktisk :gjeiper: Var ikke i seng før ett da så blir nok tidlig fredags kveld. God helg jenter Skyting er kult! Vi var på et 40-årslag for en liten stund siden - og han hadde sånn rebusløp for alle gjestene først. Bl-a pil og bue og skyting på blink. Jeg traff også - moro Kos deg på fjellet i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. februar 2010 #687 Del Skrevet 21. februar 2010 Hatt en fin helg og skitur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #688 Del Skrevet 21. februar 2010 Kos dere masse Så artig med leirdueskyting Flink du var som traff da, var det vanskelig!? Takker Å skyte med hagle var veldig vanskelig blant annet fordi våpenet er så tungt så jeg ble veldig sliten i arma. Så ble ikke så mange forsøkene på meg, men fornøyd med at jeg traff en gang iallefall :gjeiper: Ha ei fin helg Du er jo over halvveis jo Ja tenk at jeg er over halveis, veldig kjekt Skyting er kult! Vi var på et 40-årslag for en liten stund siden - og han hadde sånn rebusløp for alle gjestene først. Bl-a pil og bue og skyting på blink. Jeg traff også - moro Kos deg på fjellet i helgen! Så bra du traff :gjeiper: Hatt en fin helg og skitur? Ja da er jeg hjemme fra fjellet. Hatt en kjempe fin helg, men det var veldig kaldt. I går var det -18 grader og sterk vind så da var det bare å glemme skituren, men ble en gåtur på beina da. I dag var det -20 grader, men helt vindstille så da ble det faktisk en 2 timers skitur. Veldig fin tur, men ganske sliten etterpå og føler meg ikke så veldig sprek nå (litt stiv). Men takknemmelig over at jeg er såpass sprek som jeg er med tanke på at jeg snart er 5 måneder gravid. Koser meg med OL nå, håper Svindal klarer gull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 22. februar 2010 #689 Del Skrevet 22. februar 2010 bare innom å hilser på. Så fint dere hadde en fin tur på fjellet og at du fikk tatt en liten skitur. Ha en fortsatt fin dag og kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 22. februar 2010 #690 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg har lurt litt på når jeg egentlig er 5 måneder på vei, og fant en fin tabell i annen dagbok her Måneder og dager i et svangerskap 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uker Tenk at om litt over en uke så er jeg 5 måneder på vei :rødme: Åh, så fin tabell! Jeg har lurt hele svangerskapet på hvor mange måneder jeg egentlig er på vei. Det er jo det folk er interessert i å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #691 Del Skrevet 24. februar 2010 Hmm, lurer på om jeg brygger på noe for er veldig svimmel i dag og jammen er jeg kvalm og hang over doskåla også Kan være graviditeten som gjør det da, men synes det er rart at jeg plutselig skal bli dårlig nå når jeg har vært i så fin form i det siste. Får håpe det går fort over iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 24. februar 2010 #692 Del Skrevet 24. februar 2010 Hmm, lurer på om jeg brygger på noe for er veldig svimmel i dag og jammen er jeg kvalm og hang over doskåla også Kan være graviditeten som gjør det da, men synes det er rart at jeg plutselig skal bli dårlig nå når jeg har vært i så fin form i det siste. Får håpe det går fort over iallefall Huff da Rosa76... Vet at det florerer omgangssyke i området om dagen, men får håpe det "bare" er graviditeten for omgangssyke er ikke godt. God bedring vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. februar 2010 #693 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja jeg har også hørt at dt er en omgangssyke som herjer over Norge... håper det går fort over, uansett hva det er Takk for oppmuntrende ord inne hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. februar 2010 #694 Del Skrevet 24. februar 2010 Snart fem fullgått måneder jo Nesten alle jeg kjenner har eller har hatt omgangssyken nå i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. februar 2010 #695 Del Skrevet 24. februar 2010 Snart fem fullgått måneder jo Nesten alle jeg kjenner har eller har hatt omgangssyken nå i det siste Ja, farsken! Du er jo snart inn i din 6 måned Tiden flyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #696 Del Skrevet 24. februar 2010 Hei jenter Ja tiden flyr. I dag har vi vært å sett på barnevogn faktisk, mannen tok initiativ Vi lurer på om TFK Joggster Twist kanskje er vognen for oss, men vi får undersøke litt mer før vi bestemmer oss. Ellers ble formen min mye bedre utover dagen, så virker ikke som det var omgangsyke men graviditeten sin skyld :gjeiper: Må vel bare regne med at kroppen sier ifra innimellom! Jeg klager ikke, er stort sett ganske sprek og føler meg heldig som kan jobbe i full jobb og i tillegg få gå på ski innimellom. Planen i kveld er stafett, heia Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #697 Del Skrevet 24. februar 2010 Drømte jeg fødte en gutt i natt. En nydelig stor gutt, Kjærligheten bare strømmet :rødme: Drømte han ble født for tidlig (men likevel stor ja - ikke alt som er logisk i drømmer :gjeiper:) Drømte så at jeg dro på jobb for å rydde opp pulten min når jeg kom hjem fra sykehuset, og da trudde ikke mine kollegaer meg på at jeg hadde fått barn og jeg begynnte selv og tvile... og så våkna jeg!! Og fikk en følelse av skuffelse over at nurket ikke var der med meg Gleder meg slik til å holde barnet mitt Ellers er jeg en person som drømmer mye og ofte sant også.... Så nå har jeg plutselig fått en følelse på at det er gutt jeg får, for hver gang jeg drømmer om at jeg har barn så er det gutt Må bare dra fram denne igjen som jeg skrev 27.01 før jeg viste at det var gutt jeg fikk. Hadde rett gitt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 25. februar 2010 #698 Del Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer med 22 uker. Skal si ukene flyr Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. februar 2010 #699 Del Skrevet 25. februar 2010 22 uker alt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #700 Del Skrevet 25. februar 2010 Takk jenter Om to dager er jeg 5 fullgåtte måneder Veier meg en gang i uken, og i dag fikk jeg et lite sjokk kan man si... Opp 1 kg på en uke!!!! Hvis jeg fortsetter slik blir lille meg en liten kule tilslutt :gjeiper: Men totalt har jeg gått opp 5 kg litt over halveis i svangerskapet da, så er vel ingen grunn til panikk enda. Man skal jo legge på seg når man er gravid også! Og jeg er veldig sunn, heldig slik for det er mest frukt og grønnsaker som frister. Hitill virker det som det er magen (og pupper) som har fått mesteparten av vekten. Magen står rett ut og er veldig stram. Når jeg puster tungt så popper navlen ut I dag skal jeg på svømming, gleder meg! Liker å holde meg i aktivitet, men skal ikke skryte på meg at jeg er kjempe flink. Blir som regel en svømmeøkt og skiøkt i uken, evt litt styrkeøvelser men der burde jeg blitt enda flinkere. Hmm, får skjerpe meg der trur jeg! Ideen om gravidyoga har jeg slått fra meg da de stedene som var aktuell var veldig kostbare og jeg er litt i tvil om det er verdt det... Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå