Gå til innhold

Min Graviditetsdagbok

Rosa76

Anbefalte innlegg

Takk for det jenter :klemmer:

UL i morgen ja, gleder meg!

Oppdatert tippeliste, håper vi får vite kjønn i morgen og at alt fortsatt ser veldig bra ut :)

Tippelisten

Rosa76 :babyjente:

Happy Feet :babyjente:

Develina :babyjente:

LineGourmet :babyjente:

Mirabella76 :babyjente:

Becky1 :babygutt: (magefølelse :babyjente:)

Neytiri :babyjente:

Fantoragen :babygutt:

Milla :babyjente:

Jamp :babyjente:

Tinygirl :babygutt:

I dag har jeg svømt med Fantoragen igjen, som vanlig hyggelig og nå kommer jeg til å sovne veldig godt kjenner jeg :natti:

Kommer inn og oppdaterer etter UL i morgen tidlig :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har UL i morgen jeg og :hoppe:

Når har du? har klokken 11 jeg... håper mini viser seg :nigo:

Kjenner du noe liv forresten? Har ikke kjent noenting enda jeg, men det er kanskje ikke alle som gjør det før de har kommet til uke 20 eller noe.

Lykke til!!! Blir spennende å høre om resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg tilbake fra UL, og alt så bra ut med lille nurket vårt :rødme: Jordmoren var veldig fornøyd med bilde kvaliteten og fikk sjekket alt hun skulle. Veldig hyggelig dame foressten!

Nurket hadde følgende mål:

BPD 50 (Hodemål mellom øra)

MAD 46 (Tverrsnitt av magen)

FEMUR 29 (lårbenet)

Livmoren lå også fint (Posterior).

I følge målene så har jeg fått ny termin 3 juli 2010 og er dermed halvveis i svangerskapet :tommelsmil:

Og ja de klarte se kjønn og det ble

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

En gutt med hærlig oppstoppernese sa jordmor :rødme: :babygutt:

Hun var ikke i tvil om kjønnet, og vi fikk se gode bilder av det flotte ustyret :fnise: Fikk forøvrig syv fine bilder av gutten vår! Mannen virket veeeeeeldig stolt han også ja :)

Så nå får jeg vel bytte ut den rosa tickeren min, hehe!!

Og gratulerer med riktig tipping Becky1, Fantoragen og TinyGirl. Kanskje har dere synske evner ;)

Nå må jeg nesten jobbe litt, selv om det ikke er lett for jeg svever på en sky akkurat nå :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått UL og en perfekt liten gutt i magen. :babygutt:

Så moro at det blir gutt på dere også! Det var heller ikke vanskelig å se at det var gutt i min mage, utstyret var veldig tydelig. :fnise:

God helg til deg og kos deg med den deilige ultralydrusen! Ja, for man svever jo virkelig på en sky etter å ha sett den lille i magen. :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har UL i morgen jeg og :hoppe:

Når har du? har klokken 11 jeg... håper mini viser seg :nigo:

Kjenner du noe liv forresten? Har ikke kjent noenting enda jeg, men det er kanskje ikke alle som gjør det før de har kommet til uke 20 eller noe.

Lykke til!!! Blir spennende å høre om resultat

Så gøy at vi har vært på UL samme dag da :) Sitter å venter spent på oppdatering i dagboken din jeg nå.

Jeg har kjent liv i flere uker jeg, og synes det er stas med all sparkingen :rødme: At jeg har en livlig gutt er det ingen tvil om, kjenner han sparke flere ganger i døgnet. Hvor fort man kjenner det har nok mye med hvordan livmoren ligger også, og det er helt vanlig at man ikke kjenner noe før uke 20 evt litt senere. Koselig å gå å glede seg slik til sparkene da :klemmer:

Gratulerer med gutt i magen! :)

Tusen takk :klemmer:

Gratulerer med vel overstått UL og en perfekt liten gutt i magen. :babygutt:

Så moro at det blir gutt på dere også! Det var heller ikke vanskelig å se at det var gutt i min mage, utstyret var veldig tydelig. :fnise:

God helg til deg og kos deg med den deilige ultralydrusen! Ja, for man svever jo virkelig på en sky etter å ha sett den lille i magen. :rødme:

Tusen takk Happy Feet :klemmer: Ja da ble det gutt på oss begge, og ikke er det lenge mellom oss heller! Koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo inn å hoppe litt her og :hoppe: :hoppe:

GUTT!!!!!!! :nigo:

Gratulerer, har dere navn klart?

Synes det er så vanskelig med guttenavn jeg, men får vel begynne å se på forslag og plukke ut de som vi synes er fine og håpe jeg og mannen blir enig :)

Har du navn på jenta klart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaaaaaahhhhhhhhhhhh der var det en gutt ja! Vi ble nok påvirket av navnet og tickeren din ja :gjeiper:

Men så morsomt med gutt, jeg synes også det med guttenavn er vanskelig....tid for vise om vi har en gutt eller jente er i gården vettu :)

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klemmer:

Lille gutt driver å turner der inne akkurat nå trur jeg, veldig aktiv iallefall :rødme:

Snart leggetid for meg nå :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var en fin dag for meg og mannen :) Ikke bare fikk vi vite at vi venter en gutt og at alt sto bra til med han, men mannen kunne også endelig kjenne sparkene hans :rødme:

Det er jo en uke siden jeg kunne begynne å kjenne spark utenfor, men hver gang mannen har lagt hånden sin for å kjenne så har gutten sluttet å sparke lille luringen :gjeiper: Men i går var han ordenlig aktiv når jeg la meg, og mannen kunne kjenne tydelig 5-6 spark rett etter hverandre! Så koselig :) Jeg føler jeg har en sprellende fisk i magen innimellom, nesten litt ekkelt og det hender jeg skvetter til :fnise: Men samtidig verdens beste følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så koselig, tenk en liten herlig gutt i magen! :rødme: Gratulerer så masse!

Koselig at mannen din endelig også fikk kjenne spark nå da. Høres ut som en flott dag i går :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mykje med ein liten gutt i magen! :strix:

Ja, me vart nok lurt av tickeren og nicket ditt, sidan nesten alle tippa på jente! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at mannen også har fått gleden av å kjenne sparkene til gutten deres! :hjerte:

Og gratulerer så mye med at du er over halvveis i svangerskapet! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var en fin dag for meg og mannen :) Ikke bare fikk vi vite at vi venter en gutt og at alt sto bra til med han, men mannen kunne også endelig kjenne sparkene hans :rødme:

Det er jo en uke siden jeg kunne begynne å kjenne spark utenfor, men hver gang mannen har lagt hånden sin for å kjenne så har gutten sluttet å sparke lille luringen :gjeiper: Men i går var han ordenlig aktiv når jeg la meg, og mannen kunne kjenne tydelig 5-6 spark rett etter hverandre! Så koselig :) Jeg føler jeg har en sprellende fisk i magen innimellom, nesten litt ekkelt og det hender jeg skvetter til :fnise: Men samtidig verdens beste følelse!

hehe.. en fisk i magen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gutt :klemmer: Da jeg leste det tenkte jeg at det stred helt i mot magefølelsen min av hva jeg opprinnelig trodde. Da jeg så leste at jeg hadde tippet rett skjønte jeg ingenting. Så bladde jeg litt opp og fant tippestatistikken. Husket da at jeg hadde tippet motsatt av det jeg trodde :fnise: Har dere funnet navn ennå nå som dere vet kjønnet?

Så utrolig koselig at mannen kjente sparkene. Må føles rart å ha en "fisk" svømmende i magen :fnise: men og så koselig

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...