Bestee Skrevet 4. september 2009 #161 Del Skrevet 4. september 2009 Synd med negativ test, men det er nok aaltfor tidlig uansett! Så deilig med telttur da, så slipper du å tenke såå mye framover. Håper du kommer med gode nyheter neste gang du stikker hodet inn her, så får du ha en super tur i mellomtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TipsyTopsy Skrevet 4. september 2009 #162 Del Skrevet 4. september 2009 God tur rosa76! Det er nok for tidlig, så hvem vet. Den kan jo slå ut positivt senere og. Min venninne sin test slo ut negativt når hun var gravid. Hun tok den bare for tidlig. Tenker du på å linke til bilder, eller tenker du på å få et helt bilde i innlegget? For med sistnevnte må du være supermedlem tror jeg det her. Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. september 2009 #163 Del Skrevet 5. september 2009 Håper du har en flott helg og koser deg på tur, Rosa. Og så håper jeg selvfølgelig du kommer hjem med gooode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jamp Skrevet 6. september 2009 #164 Del Skrevet 6. september 2009 Krysser fingrene for deg! Håper du har en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. september 2009 #165 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis du mener å laste opp bilder i innleggene gjør du som følger. 1. Under den ruten du skriver meldinger i som du poster på forumet står det "velg en fil" Så står det en hvit rubrikk hvor det står velg. Trykker du på den kommer du innpå dine bilder, eller dokumenter på din egen pc. 2. Finn den filen du vil laste opp og dobbeltklikk på den slik at du kommer tilbake til kvinneguiden. 3. Trykk derretter last opp. 4. Der det står administrer vedlegg vil det komme tre bilder, trykk på det første lille bildet som har en grønn hake på seg. (det vil si at bilde blir lagt til på innlegget ditt) 5. Vips du har nå lagt til et bilde Synd med negativ test, men jeg tror du har testet for tidlig - så jeg sender deg litt babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. september 2009 #166 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis du skal linke til et bilde gjør du følgende 1. åpne en ny fane for å finne bildet du vil linke til på nettet. 2. kopier hele URL linken som du finner i adressefeltet på internettleseren din. 3. trykk på det ikonet ovenfor meldingsboksen som har et lite bilde på seg. 4. visk ut det som står i den lille boksen (http://) som kommer opp (fordi du har allerede kopiert dette fra adressen på bildet du linker til) 5. lim inn linken du kopierte. 6. Trykk OK. Du har nå linket til et bilde som du har funnet på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 7. september 2009 #167 Del Skrevet 7. september 2009 Håper du koser deg masse på telttur og at testen før helgen bare tulla med deg! Heier på spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 8. september 2009 #168 Del Skrevet 8. september 2009 Blir spennende idag å høre om det er noen spire Er eeevigheter til jeg evt får noe svar på om vi lykkes denne PP, så får leve igjennom dere andre disse tre ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 8. september 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 8. september 2009 Hei Jenter Takker for alle lykke ønskninger Og takk for beskrivelse på hvordan jeg legger til bilde Agnethe. Da er jeg vel tilbake fra fjellet. Hatt noen kjempe fine dager, godt å komme seg bort litt og jeg og mannen har kosa oss veldig sammen :rødme: Fikk TR i dag da Skuffet selvfølgelig, men jeg tok det bedre denne gangen enn forrige PP. Jeg hadde jo en anelse om at det ikke hadde gått min vei denne gangen heller, men man håper jo uansett Jeg vet det er helt vanlig at det kan ta noen måneder før man lykkes så prøver å ikke bli stresset, men klart litt beskymringstanker kommer jo. Men viktig å være positiv så man får bare stå på videre Jeg har vært litt små kvalm den siste uken, og det er sikkert psykisk. Blir litt oppgitt over hvordan denne prøvingen påvirker meg og kroppen min. Tiden mellom EL og TR synes jeg er veeeeldig slitsom. Gå slik å vente er pyton Har ikke blitt noe klokere på kroppen etter PP1 og PP2 for den oppførte seg helt forskjellig i periodene. Avogtil så lurer jeg på om jeg var kjemisk gravid i PP1, men det er jo ikke lett å si, så de tankene får jeg bare kvitte meg med trur jeg... Jeg er så glad jeg har mannen min da, han er så god og vi er helt klart to om dette og det er jeg glad for Så da erklærer jeg PP3 for åpnet, og krysser fingrene for at vi kan lykkes da! Får vel se om det har skjedd noe nytt her inne på KG mens jeg har vært borte Kanskje noen andre har lyktes? Det hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullfia Skrevet 9. september 2009 #170 Del Skrevet 9. september 2009 til deg, og håper det var siste gangen tanta kom på leeenge. Tredje gangen gjelder det eller hva? Er helt enig i at tiden går fryktelig tregt om dagen, synes det går tregt både før og etter EL jeg. Har en laaang liste med ting som jeg sier til meg selv for å holde motet oppe, og for å prøve å overbevise meg selv om at det ikke haster så veldig. F.eks ting jeg kan gjøre nå og ikke hvis jeg blir gravid osv... Men det funker egnetlig ikke så veldig bra Du er ihvertfall heldig som har en mann som engasjerer seg Min tar det hele med KNUSENDE ro...litt frustrerende til tider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. september 2009 #171 Del Skrevet 9. september 2009 Så dumt at tanta kom denne gangen også! Men, alle gode ting er tre, er det ikke sånn? Så vi satser på at det er i PP3 det skal skje! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 9. september 2009 #172 Del Skrevet 9. september 2009 Hei Jenter Takker for alle lykke ønskninger Og takk for beskrivelse på hvordan jeg legger til bilde Agnethe. Da er jeg vel tilbake fra fjellet. Hatt noen kjempe fine dager, godt å komme seg bort litt og jeg og mannen har kosa oss veldig sammen :rødme: Fikk TR i dag da Skuffet selvfølgelig, men jeg tok det bedre denne gangen enn forrige PP. Jeg hadde jo en anelse om at det ikke hadde gått min vei denne gangen heller, men man håper jo uansett Jeg vet det er helt vanlig at det kan ta noen måneder før man lykkes så prøver å ikke bli stresset, men klart litt beskymringstanker kommer jo. Men viktig å være positiv så man får bare stå på videre Jeg har vært litt små kvalm den siste uken, og det er sikkert psykisk. Blir litt oppgitt over hvordan denne prøvingen påvirker meg og kroppen min. Tiden mellom EL og TR synes jeg er veeeeldig slitsom. Gå slik å vente er pyton Har ikke blitt noe klokere på kroppen etter PP1 og PP2 for den oppførte seg helt forskjellig i periodene. Avogtil så lurer jeg på om jeg var kjemisk gravid i PP1, men det er jo ikke lett å si, så de tankene får jeg bare kvitte meg med trur jeg... Jeg er så glad jeg har mannen min da, han er så god og vi er helt klart to om dette og det er jeg glad for Så da erklærer jeg PP3 for åpnet, og krysser fingrene for at vi kan lykkes da! Får vel se om det har skjedd noe nytt her inne på KG mens jeg har vært borte Kanskje noen andre har lyktes? Det hadde vært kjekt Velkommen tilbake, Rosa! Så bra dere hadde en fin tur. Høres deilig ut å ha noe annet å tenke på en liten stund. Synd at TR ikke tok hintet denne måneden heller da.. Men som du sier så blir man ikke like skuffa som man gjorde første gangen. Jeg har lært, og forventer egentlig ingenting lenger. Selv om jeg hadde så utrolig mye symptomer forrige PP, så ble jeg overraskende lite skuffet da jeg oppdaget at det ikke hadde klaffet. Veldig deilig i grunn. Jeg synes også det er merkelig at kroppen har oppført seg helt forskjellig i alle PP`ene. Er i grunnen ganske irriterende! Da gjenstår det bare å ønske deg masse lykke til i PP3!! Alle gode ting er 3! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #173 Del Skrevet 9. september 2009 til deg, og håper det var siste gangen tanta kom på leeenge. Tredje gangen gjelder det eller hva? Er helt enig i at tiden går fryktelig tregt om dagen, synes det går tregt både før og etter EL jeg. Har en laaang liste med ting som jeg sier til meg selv for å holde motet oppe, og for å prøve å overbevise meg selv om at det ikke haster så veldig. F.eks ting jeg kan gjøre nå og ikke hvis jeg blir gravid osv... Men det funker egnetlig ikke så veldig bra Du er ihvertfall heldig som har en mann som engasjerer seg Min tar det hele med KNUSENDE ro...litt frustrerende til tider... Takk Gullfia Får håpe det klaffer på tredje forsøk ja, for jeg begynner bli passe utålmodig nå... Jeg også prøver så godt jeg kan å fokusere på de postitive tingene med å ikke være gravid, men synes også det kan være litt vanskelig innimellom. Jeg tenker avogtil at jeg har lyst å gi opp hele prøvingen, men minner meg på at jeg har jo akkurat begynnt så det er bare å stå på videre. Bare prøve å ikke stresse slik.... Men vi får se, gruer meg nesten til neste periode mellom EL og TR allerede Gå slik å vente og vente bare for å bli skuffet... Mange negative tanker her, satser på at jeg kommer mer positivt tilbake når den værste skuffelsen har lagt seg. Joda, mannen er god å ha, men han er ikke den som snakker som mye om prøvingen så avogtil kan jeg også føle at han er litt lite engasjert også Men han er litt mer den positive typen som tenker at dette ordner seg tilslutt så ingen grunn til å stresse... Men jeg vet han har veldig lyst på barn da, så da har jeg godtatt at vi er litt forskjellig i hvordan vi tar dette :rødme: Glad jeg har dere KG jenter til å prate med innimellom, synes det er til god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 9. september 2009 Så dumt at tanta kom denne gangen også! Men, alle gode ting er tre, er det ikke sånn? Så vi satser på at det er i PP3 det skal skje! Masse lykke til! Tusen takk Happy Feet Håper spiren sitter i PP3, det hadde vært kjekt. Krysser fingrene for deg også!! Jeg sa jo at du kunne få komme foran meg i køen siden du har ventet så lenge, så foreløpig har jeg holdt hva jeg har sagt... Hadde vært kjekt om du hadde fått det til nå da, så jeg slipper vente så lenge :gjeiper: Velkommen tilbake, Rosa! Så bra dere hadde en fin tur. Høres deilig ut å ha noe annet å tenke på en liten stund. Synd at TR ikke tok hintet denne måneden heller da.. Men som du sier så blir man ikke like skuffa som man gjorde første gangen. Jeg har lært, og forventer egentlig ingenting lenger. Selv om jeg hadde så utrolig mye symptomer forrige PP, så ble jeg overraskende lite skuffet da jeg oppdaget at det ikke hadde klaffet. Veldig deilig i grunn. Jeg synes også det er merkelig at kroppen har oppført seg helt forskjellig i alle PP`ene. Er i grunnen ganske irriterende! Da gjenstår det bare å ønske deg masse lykke til i PP3!! Alle gode ting er 3! Tusen takk Bestee Så du synes også kroppen har vært forskjellig i PP'ene? Rart det der, men jeg får bare overse den dumme kroppen litt neste PP hvis jeg klarer... Gleder meg til drar til bloksberg og jeg og mannen kan begynne kosingen. Håper på en periode med masse uten stress. Skal satse på jevn kos hele PP trur jeg, og ikke fortelle mannen når EL er for å se om det gjør han mindre stresset for sist fikk han litt prestasjonsangst. Ha en fin kveld jenter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. september 2009 Forfatter #175 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) PP3 - Perioden det skal skje!!!! Hvis 31 dagers syklus neste periode også Din fruktbare periode er: 22.09.2009 - 27.09.2009 Eggløsningen finner sted: 25.09.2009 Termin: 20.06.2010 :rødme: Endret 9. september 2009 av Rosa76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 10. september 2009 #176 Del Skrevet 10. september 2009 Ja, kroppen har funnet på noen nye sprell hver eneste PP.. Jeg synes det fungerte mye bedre her når jeg ikke fortalte han at jeg hadde EL. Ingen prestasjonsangst å tenke på lenger. Så jeg fortsetter nok sånn neste måned også tenker jeg. (Det blir jo selvfølgelig ikke noe neste måned... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 11. september 2009 #177 Del Skrevet 11. september 2009 Tusen takk Happy Feet Håper spiren sitter i PP3, det hadde vært kjekt. Krysser fingrene for deg også!! Jeg sa jo at du kunne få komme foran meg i køen siden du har ventet så lenge, så foreløpig har jeg holdt hva jeg har sagt... Hadde vært kjekt om du hadde fått det til nå da, så jeg slipper vente så lenge :gjeiper: Så søt du er! :rødme: Når du har holdt hva du har sagt, må nesten jeg sørge for å bli gravid denne gangen, sånn at det er din tur neste gang. Det hadde vært moro det! Goood helg, Rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 11. september 2009 Ja, kroppen har funnet på noen nye sprell hver eneste PP.. Jeg synes det fungerte mye bedre her når jeg ikke fortalte han at jeg hadde EL. Ingen prestasjonsangst å tenke på lenger. Så jeg fortsetter nok sånn neste måned også tenker jeg. (Det blir jo selvfølgelig ikke noe neste måned... ) Ja får se om jeg klarer å la være å nevne EL :gjeiper: Nei selvfølgelig så blir det ikke noen neste måned for deg!!! Ha en kjempe fin helg Så søt du er! :rødme: Når du har holdt hva du har sagt, må nesten jeg sørge for å bli gravid denne gangen, sånn at det er din tur neste gang. Det hadde vært moro det! Goood helg, Rosa! Ja det hadde vært morro om du hadde fått det til nå Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #179 Del Skrevet 11. september 2009 Gleder meg til TR drar sin vei! Nærmer seg slutten nå. Selv om jeg ble skuffet over at TR kom tiltross for at det var ganske forventet så har jeg blitt i mye bedre humør nå. Deilig å ikke gå slik å kjenne etter symptomer. Jeg forteller meg selv at jeg skal oppføre meg vanlig i perioden mellom EL og TR, men klarer det ikke 100%. Leter etter symtomer og tørr ikke engang å trene slik jeg vanligvis gjør, tilfelle det kan gjøre skade på evt spire. Trur ikke det har noe å si egentlig, men klarer ikke å la være å tenke på det Jeg føler jeg har lært litt etter to skuffelser da, og håper PP3 blir bedre uansett utfall. Jeg skal virkelig prøve å ikke stresse, men heller ta det som det kommer. Har jo ikke prøvd så lenge enda og jeg ser jo at det ikke er uvanlig at det tar noen måneder. Så jeg får bare legge panikkfølelsen til side og heller glede meg over det faktum at vi er prøvere og sannsynligvis kommer til å lykkes med et lite under innen kort tid :rødme: Nå gleder jeg meg til helg I kveld skal jeg hjem å lage Pizza og kose meg med et glass italiensk rødvin til. Og i morgen så skal vi vel ut en tur i marka Vi driver på å lurer på å kjøpe oss hus inntill marka og har lyst å sjekke ut området vi lurer på å flytte til. Å gleder meg slik til å komme nærmere naturen og har mest lyst å flytte NÅÅÅÅÅÅ! God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. september 2009 #180 Del Skrevet 12. september 2009 Så jeg får bare legge panikkfølelsen til side og heller glede meg over det faktum at vi er prøvere og sannsynligvis kommer til å lykkes med et lite under innen kort tid :rødme: Det hørtes ut som en bra plan! Snart er det nok deres tur også. Jeg er akkurat som deg når det gjelder trening mellom EL og IKM. Jeg skal på trening i dag, men vet at jeg kommer til å ta det roligere, tilfelle... Det har vel sikkert ikke noe å si, men likevel... Jeg har i alle fall ikke lyst til å gjøre mageøvelser. Det ble bannlyst omtrent dagen etter EL. Skulle ønske jeg ikke tenkte sånn i perioden mellom EL og IKM, for når man i 14 dager lever og tar hensyn til en graviditet, som ikke er der, blir det på en måte enda mer skuffende når TR dukker opp. Men så er det likevel en stemme inni meg som sier, jammen tenk om du er gravid og tenke om du ødelegger noe ved å f.eks trene magen hardt. Og så blir det til at jeg hører på den stemmen. "Premien" hvis TR dukker opp, er skikkelig hard trening i en 14 dagers tid. Forhåpentligvis slipper vi å lure og tenke sånn så lenge, for snart har vi en ordentlig graviditet å ta hensyn til! Høres ut som du har en deilig helg i vente! Så spennende at dere planlegger huskjøp. Håper området dere skal se på i dag faller i smak og at dere er et steg nærmere. God helg til deg, Rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå