Lucky? Skrevet 22. februar 2010 #161 Del Skrevet 22. februar 2010 Blitt borte fra mine innlegg du jo :klø: Ser ut som om du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #162 Del Skrevet 23. februar 2010 Nå begynner jeg å bli litt småsur på denne kroppen! Får ikke positiv EL-test i det hele tatt.. :klø: Begynte å teste på Søndag, dag 13 av syklusen og i teorien skulle jeg hatt EL i går eller i dag, men ingen positiv test noen av dagene Styrker bare tankene mine om at det var noe skikkelig rart med sist TR... Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kenghuru Skrevet 24. februar 2010 #163 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå begynner jeg å bli litt småsur på denne kroppen! Får ikke positiv EL-test i det hele tatt.. :klø: Begynte å teste på Søndag, dag 13 av syklusen og i teorien skulle jeg hatt EL i går eller i dag, men ingen positiv test noen av dagene Styrker bare tankene mine om at det var noe skikkelig rart med sist TR... Hmm... Kroppen er rar ja Fortsett å test du Har hørt at EL kan "flytte på seg"...eller du kan jo bare kjøre på med masse masse og så plutselig treffer dere når du minst aner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #164 Del Skrevet 24. februar 2010 Kroppen er rar ja Fortsett å test du Har hørt at EL kan "flytte på seg"...eller du kan jo bare kjøre på med masse masse og så plutselig treffer dere når du minst aner det Her kjøres det på med både testing og Har fått pakke i posten med masse EL-tester og GT så nå har jeg så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 24. februar 2010 #165 Del Skrevet 24. februar 2010 Ja, med jevnlig vil jeg tro det er sikkert som banken at du treffer EL Kommer frem til den konklusjonen etter hver pp i frustrasjon over at vi kanskje ikke har truffet, men får det aldri til så jevnt som vi burde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. februar 2010 #166 Del Skrevet 24. februar 2010 Støtter opp om jevnlig Finner ikke EL jeg heller, men kan jo dukke opp sånn plutselig likevel, og da gjelder det å ha noen krigere på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. februar 2010 #167 Del Skrevet 26. februar 2010 Ha en goood helg frkhøne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. februar 2010 #168 Del Skrevet 26. februar 2010 Ha ei fin-fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 27. februar 2010 #169 Del Skrevet 27. februar 2010 Ja, det kan være lurt å regelmessig. Plutselig sitter´n når en minst venter det. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. mars 2010 #170 Del Skrevet 1. mars 2010 Her var det lenge siden jeg la igjen spor... Ikke stress om du ikke finner EL med tester, husk det er flere som ikke finner det og likevel blir gravide.....kroppene våre kan være tullete ja :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seraphina Skrevet 3. mars 2010 #171 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei! Hvordan går det? Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #172 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei alle sammen Her er ikke så mye nytt som skjer, tester som bare juling om dagene men finner enda ikke noe EL, så tror jeg må ha hatt det supertidlig denne ganga :klø: Har fått time til kvinneklinikken da! Den 30 Mars, altså midt i påskeuka :dåne: Litt irriterende å kaste vekk en av de eneste fridagene mine i påska på det da men... Ellers skal vel tanta være like rundt hjørnet snart, over helgen om ikke jeg tar helt feil.. Har nok stor tro på at hun kommer denne ganga også, siden jeg muligens ikke har hatt EL denne mnd, for syns det var veldig rart at det skulle være så tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 3. mars 2010 #173 Del Skrevet 3. mars 2010 EL skjer ca 14 dager før IKM, så når TR kommer kan du jo telle deg tilbake og finne dagen for EL, og hvis du da hadde negativ test den/de dagene så har du vel mest sansyneligvis ikke hatt EL... Håper det går greit med legetimen. Du kan jo si at du ikke får positiv EL test, så får du kanskje henvisning til blodprøve® som kan påvise/avkrefte om du har EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #174 Del Skrevet 3. mars 2010 EL skjer ca 14 dager før IKM, så når TR kommer kan du jo telle deg tilbake og finne dagen for EL, og hvis du da hadde negativ test den/de dagene så har du vel mest sansyneligvis ikke hatt EL... Håper det går greit med legetimen. Du kan jo si at du ikke får positiv EL test, så får du kanskje henvisning til blodprøve® som kan påvise/avkrefte om du har EL. Jeg har hatt kort Lutealfase noen mnd, og jeg har testet fra ca 16 dager før IKM denne mnd men ikke funnet EL. Jeg har tatt blodprøver to forskjellige PP og fått påvist EL begge gangene. Har også hatt positive EL tester HVER mnd det siste halvåret, så denne mnd er litt rar kan man si.. Denne legetimen er fortsettelsen i utredninga, jeg regner meg jeg får innvendig UL, så får vi vite hva som skjer videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mars 2010 #175 Del Skrevet 4. mars 2010 Så kjedelig å få timen midt i påsken Men godt at det ikke ble så lang venting iallfall. Det er jo en tendens til litt lange ventetider på Kvinneklinikken. Har bare vært der en gang, men jeg ble kjempepositivt overrasket! De var ordentlig snille og hyggelige og så vanvittig mye kunnskap! Håper du får samme opplevelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #176 Del Skrevet 4. mars 2010 ÆÆÆÆÆÆ!!! Tok nettopp en slik billigtest, har tatt en EL og en GT test samtidig den siste uken, litt for ikke å være for spent når jeg tar GT.. Og jeg ser mer en én strek! Men bare svaaaaakt.. Så tørr ikke ta noen gleder på forskudd, skal teste på nytt enten imorgen eller på lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 4. mars 2010 #177 Del Skrevet 4. mars 2010 Skal ikke gi deg altfor store forhåpninger men dette var jo kjempegode nyheter!! Smiler fra øre til øre her jeg sitter *krysser fingrene alt jeg kan* Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. mars 2010 #178 Del Skrevet 4. mars 2010 Betyr ikke ekstra strek på GT graviditet, uansett styrke? Gitt at det ikke er skyggestrek, selvsagt. Håper håper håper på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkHøne Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #179 Del Skrevet 4. mars 2010 Hva er en skyggestrek da? :klø: har aldri sett strek på en GT før så jeg vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest luremegpå Skrevet 4. mars 2010 #180 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) HallO!!!! SÅ spennende! Legg ut bilde da, av testen, mange her som er gode til å tyde!!! Krysser alt jeg har på kroppen! Hiver over babystøv!!!! Endret 4. mars 2010 av luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå