Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Tror ikke det går en eneste dag der han ikke maser, og det virker faktisk som det er for at han VIL og ikke for at han MÅ :fnise: Og det hjelper VELDIG! :jepp:

Gooode HøneMannen! :rødme:

Det har så enormt stor betydning om mannen også vil og ikke gjør det fordi han føler han må! Tror man må fokusere på å :sengekos: når man har lyst både innenfor EL og utenfor, for at ikke lysten skal dø helt ut. Vanskeligere å bli gravid også sies det hvis man gjør det av ren plikt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi prøver iallfall å ikke kjøre noe "pliktløp", men om man ikke lykkes i løpet av noen perioder, så skjønner jeg jo at det blir en litt annerledes innstilling til ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har PMS rundt EL?? :klø:

Er i et helt FORFERDELIG humør i dag... Stakkars mannen :sjenert:

Alt han gjør eller sier blir feil, men så er han flink til å irritere når jeg først er i et slikt humør. Skjønner ikke hvorfor ikke de kan lære seg å holde seg litt "unna" når man er i et slikt humør :sukk: Er jo ikke noe morsomt å være sur på han hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har PMS rundt EL?? :klø:

Er i et helt FORFERDELIG humør i dag... Stakkars mannen :sjenert:

Alt han gjør eller sier blir feil, men så er han flink til å irritere når jeg først er i et slikt humør. Skjønner ikke hvorfor ikke de kan lære seg å holde seg litt "unna" når man er i et slikt humør :sukk: Er jo ikke noe morsomt å være sur på han hele tiden...

Dette er som om jeg skulle sagt det selv... Er virkelig i PMS humør - har i grunn vært det siden forrige uke :sjenert:

Men det blir vel bedre håper jeg :)

Riktig god helg frk Høne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru
Noen andre som har PMS rundt EL?? :klø:

Er i et helt FORFERDELIG humør i dag... Stakkars mannen :sjenert:

Alt han gjør eller sier blir feil, men så er han flink til å irritere når jeg først er i et slikt humør. Skjønner ikke hvorfor ikke de kan lære seg å holde seg litt "unna" når man er i et slikt humør :sukk: Er jo ikke noe morsomt å være sur på han hele tiden...

Hei hei frkhøne og takk for hilsen i boka mi :)

Dette høres ut som meg...noen mnd da..da får jeg bare spørsmålet "hva er det med deg i dag a? Du er jo bare helt rar"...hehe...stakars disse mannfolkene våre.

Min holder seg faktisk unna meg når jeg er på tryne sur, men da er jo det galt også så ikke lett...og så tror jeg jo de vil "trøste" oss :)

Får håpe det går over så dere får en hyggelig kveld og helg sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god helg frk Høne :)

Goood helg til deg også! :klemmer:

Hei hei frkhøne og takk for hilsen i boka mi :)

Dette høres ut som meg...noen mnd da..da får jeg bare spørsmålet "hva er det med deg i dag a? Du er jo bare helt rar"...hehe...stakars disse mannfolkene våre.

Min holder seg faktisk unna meg når jeg er på tryne sur, men da er jo det galt også så ikke lett...og så tror jeg jo de vil "trøste" oss :)

Får håpe det går over så dere får en hyggelig kveld og helg sammen :klemmer:

Ja, det er synd i de mennene til tider.. Jeg har ikke en slik en som holder seg unna eller vil "trøste".. Min bryr seg egentlig veldig lite når jeg er slik, han blir bare irritert for at jeg er sint. Så han er ikke bestandig like lett å ha han i nærheten :kjefte:

Men men..

Kvelden i kveld ble heldigvis ikke ødelagt, vi har storkost oss å jobba litt i huset, nå sitter vi og koser oss med litt snacks å Senkveld på TV'n :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Innom og legg igjen spor, så eg får deg på mine innlegg.

PMS rundt EL-tid er altfor kjent her i gården. Det er vel generelt nesten meir PMS-humør enn vanlig, rasjonelt humør for tida. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med positiv EL-test :nisse: (desember er snart her og da får smilegjesene nisselue :fnise:) Får håpe mannen fortsatt er like viril, så det kan blir baby making for alle penga disse dagene :fnise:

Ser du nevnte noe gelegreier man har i kjøleskapet mot migrene. Hva er dette? Og synes du det funker? Sliter selv med det og tar i mot alle tips som funker :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med positiv EL-test :nisse: (desember er snart her og da får smilegjesene nisselue :fnise:) Får håpe mannen fortsatt er like viril, så det kan blir baby making for alle penga disse dagene :fnise:

Ser du nevnte noe gelegreier man har i kjøleskapet mot migrene. Hva er dette? Og synes du det funker? Sliter selv med det og tar i mot alle tips som funker :nisse:

Ja mannen er enda veldig viril han :fnise:

Så vi får krysse alt for at det har blitt en spire av helgas :humpe:

Ja jeg kjøpte en slik maske med gele inni, er vel egentli noe slikt skjønnhetsmaske eller noe slikt, men den funker veldig godt på migrenen min! Men så sitter mine migrener veldig ofte framme i pannen og bak øynene så da hjelper det med noe veldig kaldt der..

De har slike masker på enten vita-lignenede butikker eller mulignes parfymeri. De er ikke så dyre heller, så er kanskje verdt å prøve :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke mange dagene igjen nå til det kan være mulig å se litt resultater :) Unner dere å endelig få klaff :klemmer: *krysser alt som krysses kan*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange dagene igjen nå til det kan være mulig å se litt resultater :) Unner dere å endelig få klaff :klemmer: *krysser alt som krysses kan*

:vinke:

Ser nok ikke ut som det blir noe klaff denne mnd heller. Var til legen i dag og tok blodprøver og diverse, og da fikk jeg hun til å ta en GT bare for å gjøre det siden jeg allerede skulle levere UP.. Og den var nok negativ ja :sukk:

Så foreløpig har ikke Damiana og Wildjam funket for meg, men skal fortsette på de neste mnd. Jeg begynte jo ganske seint i syklusen på dem, så neste tar jeg hele mnd :Nikke:

Skulle jo ha ønsket at jeg kunne ha fått gitt Mannen en kjempefin julegave, men ser ikke slik ut.. Kanskje jeg får gitt han det til neste år :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En stoor :klemmer:

Satser på at det blir en god nyhet rett over nyåret da :Nikke: WY og Damiana funker nok mye bedre når du nå får tatt det en hel syklus :) Skjønner det er frustrerende og sikkert veldig deppende å få negativ beskjed gang på gang. Heldigvis får dere iallfall utredning nå og kan finne ut om noe er galt eller ikke, og få gjort noe med det hvis det er noe, og det er jo positivt i det minste.

Fortsetter å håpe og krysse fingrene alt jeg kan for deg for at det skjer snart!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Takk skal du ha :)

Ja er litt frutrerende å ikke få noe resultat men vi får se.. Forhåpentligvis blir 2010 et bra år :jepp:

Er bare noen dager til hun har svaret på testene hun tok i dag så da sender hun rekvisisjon til gynekolog med en gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre og tær (men ikke føtter :fnise: ) for at det går raskt når dere kommer til gynekologen i hvert fall.

Ha en fin tirsdag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...