Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Så var det denne TR.. Kom litt blod seeent på Mandag, og på Tirsdags morgen kom det friske. Så blødde jeg som vanlig på Tirsdag og Onsdag, men i går var det nesten ingenting hele dage :klø:

Jeg bruker jo å ha TR i nesten en uke, og blø friskt iallefall i tre-fire hele dager :vetikke:

Er enda rødt der, så kan vel hende den tar seg opp igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart :klø:

Min forrige mens (helt tilbake i 2009 :fnise:) var også litt atypisk, så jeg lurte litt på om det kanskje ikke var valig mens? :vetikke:

Kanskje det er samme hos deg - det kan jo være en kjemisk eller tidlig SA - mulig blødningen blir litt annerledes da, selvom den kommer mer eller mindre til normal tid? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart :sjenert: Kan jo bare være TR som er litt forskjellig, for det kan være variasjoner, eller som Zia sier en tidlig SA. Mine to første TR etter pilleslutt var sånn utrooolig korte med bare to-tre dager friskt og så noe i likhet med spotting men helt minimalt i flere dager.. Kroppen kan tulle litt, og kanskje litt ekstra nå som dere har vært igjennom utredning? Selv om det var positivt svar så går det innpå en psykisk og det kan påvirke syklusen på mange rare måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på SA... Også siden TR var tre dager forsinket denne ganga. Men som jeg også skrev lengre opp, tror jeg den blir påvirket av at jeg muligens kan ha UVI, så da kan det kanskje være derfor den er rar også.

Og tror nok hvis det var en SA, ville ikke en GT vært positiv på Mandag da? Nei tror nok det er bare kroppen som spiller meg noen puss :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå har jeg lest en del i boken din. Ser at dere har vært prøvere en god stund dere også - slik som oss ...

Hva er neste steg i utredningen din da? Vi har kommet så langt som til samtale for ivf - nesteuke. MEN jeg håper fortsatt det klaffer for oss på egenhånd :)

God helg og lykke til i neste PP som da er like om hjørnet slik jeg forstår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Nå har jeg lest en del i boken din. Ser at dere har vært prøvere en god stund dere også - slik som oss ...

Hva er neste steg i utredningen din da? Vi har kommet så langt som til samtale for ivf - nesteuke. MEN jeg håper fortsatt det klaffer for oss på egenhånd :)

God helg og lykke til i neste PP som da er like om hjørnet slik jeg forstår :)

:vinke:

Og velkommen i boken min:)

Ja vi har vært prøvere en god stund nå, begynner å bli litt lei :kjefte:

Vi skal til time på kvinneklinikken i Mars, men vet ikke hva som skjer da :vetikke: Er veldig spent selv, får vel brev fra dem om det..

Jeg får vel neppe verken pergo eller Metformin siden jeg har EL, så er spent på hva di sier.

Ja neste PP begynner i løpet av helgen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så rart med TR, men det skyldes sikkert UVI som du sier. Ellers så er kroppen litt tullete noen ganger.

Skjønner godt dere begynner å bli lei, det gjør vi også!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

titter innom :)

Ser du er lei av å være prøver, skjønner jeg godt. Man vil jo helst at noe skal skje med en gang... Håper det hjelper med time i mars! ..men allers helst at du blir gravid før den tid :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart med TR, men det skyldes sikkert UVI som du sier. Ellers så er kroppen litt tullete noen ganger.

Skjønner godt dere begynner å bli lei, det gjør vi også!

God helg!

Ja tror denne må være kroppen sin måte å vær skikkelig slem med meg på :kjefte:

Absolutt alt med denne syklusen har vært rar..

Hei :vinke:

titter innom :)

Ser du er lei av å være prøver, skjønner jeg godt. Man vil jo helst at noe skal skje med en gang... Håper det hjelper med time i mars! ..men allers helst at du blir gravid før den tid :) :)

Så hyggelig at du titter innom :jepp:

Ja jeg begynner å bli høvelig lei.. Men nå skjer det heldigvis noe med utredninga så får vi bare håpe at det ikke er noe uhelbredelig som feiler :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, tusen takk for hilsen i boka mi, Frøken :goodbye:

Skjønner at du er lei, men ikke lenge til mars nå. Når dere får hjelp er jo du og hanen din enda nærmere og få kyllingen deres :fnise: (huff... dårlig humor :sjenert: ). Det må da være motiverende? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, tusen takk for hilsen i boka mi, Frøken :goodbye:

Skjønner at du er lei, men ikke lenge til mars nå. Når dere får hjelp er jo du og hanen din enda nærmere og få kyllingen deres :fnise: (huff... dårlig humor :sjenert: ). Det må da være motiverende? :jepp:

:fnise:

Hanen min, ja må jo nesten kalle han for det :ler:

slik som :kaklehone::skratte:

Det er jo litt motiverende å vite at vi får ordentlig svar på alt om ikke lenge (forhåpentligvis.. :sjenert: ) :jepp:

Og tenker også siden jeg har lagt om livet endel, sluttet å røyke, ikke drikke hver helg, spiser litt sunnere o.l. så blir det bare større og større sjangs for at vi kan klare det på egen hånd :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle småting hjelper :klemmer: Syns du er kjempeflink som har sluttet å røyke for det er ikke noen lett oppgave!

Skjønner at du syns ventetiden er lang. Selv bare noen få dagers venting kan føles lenge når det gjelder noe man virkelig vil. Håper tiden kan føles litt fortere nå i et par uker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vil også si jeg har vært flink siden jeg har sluttet å røyke :fnise: og det var IKKE noen lett oppgave nei, jeg hadde egentlig ikke lyst, men alt sa jo at jeg burde.. Både når det gjelder prøving, økonomi og helse.

Og det har blitt merket, både på økonomi og helse, får håpe det gir utslag på det siste og snart :sjenert::fnise:

Fy som jeg gleder meg til frihelg til helgen! Da blir det full avslapping og :sengekos: heeele helgen.. Har ikke hatt noe valentines eller slikt i helgen siden jeg har jobba hele, så da tar vi det igjen til helgen som kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenghuru
Ja jeg vil også si jeg har vært flink siden jeg har sluttet å røyke :fnise: og det var IKKE noen lett oppgave nei, jeg hadde egentlig ikke lyst, men alt sa jo at jeg burde.. Både når det gjelder prøving, økonomi og helse.

Og det har blitt merket, både på økonomi og helse, får håpe det gir utslag på det siste og snart :sjenert::fnise:

Fy som jeg gleder meg til frihelg til helgen! Da blir det full avslapping og :sengekos: heeele helgen.. Har ikke hatt noe valentines eller slikt i helgen siden jeg har jobba hele, så da tar vi det igjen til helgen som kommer :jepp:

Du er superflink som har klart å slutte å røyke!! Du merker det vel allerede på kondisen gjør du ikke? Og luktesans og smakssans? Det finnes jo bare positive ting med ikke å røyke egentlig :) Du fortjener en ordentlig :duskedame: for at du også holder deg unna :)

Skjønner at det ikke var lett - jeg får det bare ikke til enda dessverre...kan det ha en sammenhenge med at jeg har 2 kartonger liggende i skuffen :sjenert: Røyker heldigvis ikke så mye da og jeg er fast bestemt på å slutte når prøvingen gir resultater...trenger nok den ekstra motivasjonsfaktoren her :sjenert:

En ekstra :duskedame: for frihelg og masse :sengekos: og utslag på det siste punktet ditt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så god du er :hug:

Joda kjennes både på luktesans og smakssans :jepp:

Egentlig så er ikke det med lukt så veldig bra, jeg kjenner så godt de som røyker VELDIG mye selv og iallefall de som røyker inne :sjenert:

Nei, jeg hadde heller ikke tenkt å slutte før jeg såg resultater av prøvingen, og har sagt det i mange år at jeg skulle slutte den dagen jeg ble gravid.. Men med at det ikke har skjedd noe på så lang tid er jeg villig til å gå ganske langt for å øke sjangsene våre på å lykkes på egen hand :jepp:

Jeg har heldigvis ikke en mann som røyker så da er det enda lettere :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk i Nylanders bok, På Vei, seneste i dag om røyking i svangerskap, og hva det egentlig kan medføre.

Som hun skriver, så kan man slippe 10 2-åringer ut på motorveien alene, og for de fleste vil det gå bra, men man tar ikke akkurat sjansen likevel :riste:

Så jeg synes du er kjempeflink som gjør en innsats alt nå for å slutte! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig flink du er som har sluttet å røyke!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Takk takk :)

Er en smule stolt over den ja :jepp:

Håper du har hatt en fin helg frkhøne :klemmer:

Takk, ja jeg har hatt en kjempehelg! Hadde besøk av verdens fineste tanteunge på fredag! Bare fire uker gammel, og skulle i teorien vært i magen enda, så hun er ganske liten :rødme:

Og på Lørdag dro vi en tur opp på fjell til et vennepar av oss :) Var godt å komme seg ut og vekk :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...