Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her var det spennend, gitt :popcorn:

Men ser tickeren din sier at det fortsatt er 6 dager til testing. Har skjønt at det er velding stor forskjell på når folk tester positivt. Sist gang fikk jeg negativ på 4 uker, ventet noen dager og positiv på 4+4. Denne gangen veldig svak billigstrimmel-skygge på uke 4, men klar clear blue bare 1,5 time senere. (Var litt nysgjerrig, og måtte bare finne ut av det etter det jeg har hørt om at en strek er en strek!)

Krysser fingre, FrkHøne! :strix:

Ja tickeren min er ikke helt korrekt :sjenert:

Har hatt alt fra 26 dagers sykluser til 30 dagers sykluser siden jeg slutta på pillen, så da blir den ikke helt rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det svake rosa streker ja :hoppe:

Du er ikke så mange DPO enda hvis jeg ikke husker feil? Så kan nok være at det enda ikke er nok hcg til at det blir en klart rosa strek, men ser jo virkelig ut som at det er noe hcg i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Nei jeg er jo ikke kommet til IKM enda, så derfor syns jeg det var så rart når det kom opp to streker der :ler:

Men tror jeg må vente til Mandag med å teste på nytt, da jeg er borte hele helgen jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn her i håp om gode nyheter og der var det definitivt to streker. :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Det var nok babystøvet som gjorde det, så jeg slenger ut enda mer slik at streken blir enda sterkere på mandag. :strix: :strix: :strix:

Håper du får en kjempefin helg og at det på mandag blir tid for en ny type ticker. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, den der er ikke tvilsom i det hele tatt!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg tar sjansen og sier; GRATTIS!!!! :duskedame::strix::duskedame::strix::duskedame::strix::duskedame:

Fantastisk morsomt - godt at du starter ballet - håper du drar med deg oss andre etter hvert :fnise:

Hvor mange DPO er du i dag egentlig? :klø:

(Aner jeg tvillinger på gang?? :lur:)

:fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, oi. Smør deg med tolmodighet, og test igjen på mandag, slik at de fine strekene kan bli enda litt sterkere :)

Håper du får en fin helg.

Og du... ingen baylies...! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Her har jeg vært fraværende noen dager og jammen var det ikke superhyggelig å komme tilbake igjen og lese slike nyheter :hoppe:

*sniker inn en GRATTIS* :fnise:

Slenger meg på Zia og håper virkelig du har satt igang ballen for oss ja :jepp:

:popcorn: *venter på mandagen og håper på to sterke streker* :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn her i håp om gode nyheter og der var det definitivt to streker. :hoppe:

Det var nok babystøvet som gjorde det, så jeg slenger ut enda mer slik at streken blir enda sterkere på mandag. :strix:

Håper du får en kjempefin helg og at det på mandag blir tid for en ny type ticker. :tommelsmil:

Tusen takk for støvet :pasha:

Ja her krysses alt som kan krysses for at de blir sterkere! :jepp:

Du, den der er ikke tvilsom i det hele tatt!! :hoppe:

Jeg tar sjansen og sier; GRATTIS!!!! :duskedame:

Fantastisk morsomt - godt at du starter ballet - håper du drar med deg oss andre etter hvert :fnise:

Hvor mange DPO er du i dag egentlig? :klø:

(Aner jeg tvillinger på gang??

:fnise:

Takk takk :sjenert:

Hvis jeg skal ta etter EL testene så vil IKM være i morgen eller Søndag.. Tok en søndag kveld for to uker siden og hver dag siden da, og alle har vært negative, så jeg må ha hatt det i den helgen.

Men tvillinger tror jeg ikke! Vi har ikke det i familien noen av oss så det skulle være rart da :)

Oi, oi. Smør deg med tolmodighet, og test igjen på mandag, slik at de fine strekene kan bli enda litt sterkere

Håper du får en fin helg.

Og du... ingen baylies...!

:fnise: Skal se det veldig ann med den baileysn!

Her har jeg vært fraværende noen dager og jammen var det ikke superhyggelig å komme tilbake igjen og lese slike nyheter :hoppe:

*sniker inn en GRATTIS* :fnise:

Slenger meg på Zia og håper virkelig du har satt igang ballen for oss ja :jepp:

*venter på mandagen og håper på to sterke streker*

Takk :rødme:

Vi får se hva den sier iløpet av helgen og på mandag.

Måtte ta en nå igjen da jeg kom hjem fra jobb, og det dukker fortsatt opp to streker :fnise:

Får håpe jeg har satt igang ballen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi oi oi oi Her var det spennende!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg vil også si grattis...så fantastisk. Har bare sniklest hittil jeg men nå måtte jeg slenge litt babystøv til deg.

Gleder meg til å stikke innom igjen på mandag :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av dagens :sjenert:

Åh, er det sånn en positiv test ser ut a :rødme: :fnise:

Gøy at det funker for noen nå. Det gir håp for oss andre :jepp:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
oi oi oi oi oi Her var det spennende!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Jeg vil også si grattis...så fantastisk. Har bare sniklest hittil jeg men nå måtte jeg slenge litt babystøv til deg.

Gleder meg til å stikke innom igjen på mandag :enig:

Om jeg har forstått det riktig, er det bare de som er gravide som har "lov" til å sende babystøv.... :sjenert:

Jeg fikk ihvertfall den beskjeden da jeg var ny innpå her. :)

Håper FrkHøne nå åpner showet - slik at vi andre prøvere også kan få lov til å oppleve To streker snart! :rødme:

Jeg ser ihvertfall ingen skyggestrek på testene dine FrkHøne - men TO STREKER!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidlig positiv test betyr mye HCG, og mye HCG kan fort bety flerlinger - uansett om det ligger i familien eller ei :lur:

:fnise:

Neida, jeg skal ikke skremme - om IKM er rett rundt hjørnet så har du ikke testet unormalt tidlig, og da er det sikkert bare en inni der :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også to streker. Fantastisk :strix:

God helg vennen :kose:

Takk takk :rødme:

God helg til deg også vennen :hug:

oi oi oi oi oi Her var det spennende!

Jeg vil også si grattis...så fantastisk. Har bare sniklest hittil jeg men nå måtte jeg slenge litt babystøv til deg.

Gleder meg til å stikke innom igjen på mandag :enig:

Tuuusen takk for babytøvet, bryr meg ikke om det kommer fra en gravid eller ikke :klemmer:

Åh, er det sånn en positiv test ser ut a :rødme:

Gøy at det funker for noen nå. Det gir håp for oss andre :jepp:

:fnise:

Ja blir veldig glad om jeg er den som kan gi andre håp :rødme:

Om jeg har forstått det riktig, er det bare de som er gravide som har "lov" til å sende babystøv.... :sjenert:

Jeg fikk ihvertfall den beskjeden da jeg var ny innpå her. :)

Håper FrkHøne nå åpner showet - slik at vi andre prøvere også kan få lov til å oppleve To streker snart! :rødme:

Jeg ser ihvertfall ingen skyggestrek på testene dine FrkHøne - men TO STREKER!!! :nigo:

Syns ikke det gjør noe om andre sender babystøv, regler er til for å brytes :fnise:

Tidlig positiv test betyr mye HCG, og mye HCG kan fort bety flerlinger - uansett om det ligger i familien eller ei :lur:

:fnise:

Neida, jeg skal ikke skremme - om IKM er rett rundt hjørnet så har du ikke testet unormalt tidlig, og da er det sikkert bare en inni der :strix:

:fnise:

Nei du skremmer ikke egentlig, jeg har egentlig hadd lyst på tvillinger jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen.....borte herifra i 2 dager og her skjedde det en del

GRATULERER så mye med spira, ja den første testen er litt sånn utrolig, men jeg vil nok anbefale CBdigital for å få det skriftlig GRAVID, det gjør det litt mer virkelig.....og kjøp deg gjerne CBdigital ukeindikator...da kan du får litt av en ide hvor langt du er på vei ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endelig joiner du oss gravide, det fortjener du absolut :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen.....borte herifra i 2 dager og her skjedde det en del

GRATULERER så mye med spira, ja den første testen er litt sånn utrolig, men jeg vil nok anbefale CBdigital for å få det skriftlig GRAVID, det gjør det litt mer virkelig.....og kjøp deg gjerne CBdigital ukeindikator...da kan du får litt av en ide hvor langt du er på vei ;)

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endelig joiner du oss gravide, det fortjener du absolut :bolledeig:

:fnise:

Takk takk :)

Ja jeg skal i morgen å kjøpe digital med ukeindikator :jepp:

Iallefall siden det er så tidlig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jo bare være en positiv test ja! Har jeg lov til å gratulere allerede? I tilfelle; Gratulerer så masse :strix:

Jeg måtte ta en CB digital etterpå for å tørre å tro på det. Skal du ta den digitale på søndag? :)

Ha ei strålende fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Gratulerer så masse!!! :) Så vanvittig morro! en strek er en strek, selv om den er svak, så tror nok du kan tørre å tro nå ja :) EL har nok bare vært før du begynte å teste;)

:hoppe: :hoppe: :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID!!!!!! :dåne: :dåne: :dåne:

Tok digital med ukeindikator, 2-3uker, eller høyt hcg nivå da..

Og etter mens-termin er jeg bare 3+4 i dag :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...