Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Så utrolig morsomt å til og med se det svart på hvitt :hoppe:

PS, sier bare en ting jeg - tvillinger............ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!! :danser:

Var ikke det deilig å se GRAVID på testen....det gjør det litt mer virkelig ;)

Nå får du huske folat og ikke vent for lenge å ringe legen....de vil jo ikke se man før uke 10-12, men er så vanskelig noen ganger å få time.

Jeg tror du kommer til å gå rundt hele helga med et stort smil :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flott!

Gratulerer, FrkHøne!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av Redlady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter frk. høne :strix: Tenk at hønemor ruger på et gullegg :rødme:

Ha en fantastisk helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så morro!! Ja tenk, du er GRAVID :gravid:

Du får ei strålende helg uansett nå tenker jeg :nigo: Kos deg masse!

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :klemmer: Dette er deg vel undt. For dere har prøvd lenge sant? Utreding var startet, men dere greide det med naturmetoden? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JIPPI JIPPI JIPPI for deg!!!! Du er :gravid::danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: GRATULERER!

Og takk for at du ikke hadde noe imot at jeg slengte babystøv selv om jeg ikke er gravid. Hadde ikke fått med meg at det ikke var lov jeg.... :fy_fy:

hehe...sa jeg at jeg var distre? Heretter skal jeg rett og slett kaste babyer inn i dagbøkene istedet :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk:

Satser på at det er lov og at det også hjelper. Men det beste er jo om jeg snart kommer i en situasjon der jeg kan kaste babystøv da :sjarmor:

Gratulerer så masse igjen... Og her blir det spennende å se om det er en, to eller flere inni magen :babysmokk::babyjente::babygutt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh frkhøne! Så FANTASTISKE nyheter!! Gratulerer så utrooolig masse!! Ventetiden er over og du slipper kvinneklinikken og alt!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

GRATULERER!!! Ha en suuuper helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen, jeg blir helt rørt her jeg :rødme:

Det var fantastisk deilig å se det svart på hvitt ja, ble litt mer virkelig da ja :)

Becky, ja vi har holdt på i over ett år :sjenert:

Og det kom nok på den naturlige måten ja! :jepp: :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...sa jeg at jeg var distre? Heretter skal jeg rett og slett kaste babyer inn i dagbøkene istedet :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk: :babysmokk:

haha den var så bra pinkpus!!! Er jo ikke noe om du kaster babystøv, men ofte hjelper det å ha en inn i magen for da har man litt ekstra støv å gi bort... :fnise: Men å kaste babyer....det er den første jeg har sett!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha den var så bra pinkpus!!! Er jo ikke noe om du kaster babystøv, men ofte hjelper det å ha en inn i magen for da har man litt ekstra støv å gi bort... :fnise: Men å kaste babyer....det er den første jeg har sett!! :gjeiper:

hihi :fnise: Får ikke allid med meg slik jeg! Kan jo ikke gi bort babystøvet mitt når jeg trenger det selv...men bare vent til jeg skal ta igjen det tapte senere. Innen den tid blir det ønskebabyer som blir kastet!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det hardt for seg, skjønner jeg. Kasting av babyer. Noen flere som kan førstehjelp her også?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange DPO er du i dag egentlig? :klø:

(Aner jeg tvillinger på gang?? :lur:)

:fnise:

En liten snikleser her...

Jeg testet 5 dager før IKM og fikk sterk positiv test. Resultatet var eneggede gutter... Eneggede er ikke arvelig, vi hadde ingen aning om at vi skulle få det. Så dette blir spennende!

Gratulerer så mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi :fnise: Får ikke allid med meg slik jeg! Kan jo ikke gi bort babystøvet mitt når jeg trenger det selv...men bare vent til jeg skal ta igjen det tapte senere. Innen den tid blir det ønskebabyer som blir kastet!! :ler:

hehe fikk oss en god latter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg såg tickeren din i ei anna bok, og måtte innom for å oppdatera meg.

:skya: Gratulerer med positiv test. :skya:

Endelig!

Og om du har lyst på blått babystøv, er det berre å ta imot! :sjarmor:

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:strix: :strix: :strix:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...