Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Hva er en skyggestrek da? :klø: har aldri sett strek på en GT før så jeg vet ikke :vetikke:

Jeg tror det er en sånn strek man kan tyde om man ser veldig nøye, helt inntil den andre streken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Spent* :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Håper du får tatt en ny test snart :D

Skyggestrek er gråere og ikke like tydlig som en svak positiv strek, har jeg ført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennende ting på gang.

Krysser alt jeg har for en tydelig gravidstrek i morgen.

:strix: (første gang jeg prøver meg på babystøv så nå skal vi se at det fungerer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres lovende ut syns jeg! Venter spent på hvordan det går i morgen :popcorn:

Slenger fra meg litt babystøv jeg også :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en sånn strek man kan tyde om man ser veldig nøye, helt inntil den andre streken...

Denne er på den plassen den skal, iallefall om GT er lik EL testene..

*Spent* :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Håper du får tatt en ny test snart :D

Skyggestrek er gråere og ikke like tydlig som en svak positiv strek, har jeg ført :)

Jeg tror nok jeg blir å teste igjen i morgen tidlig... :sjenert:

Her var det spennende ting på gang.

Krysser alt jeg har for en tydelig gravidstrek i morgen.

:strix: (første gang jeg prøver meg på babystøv så nå skal vi se at det fungerer)

Får håpe det :fnise::pasha: :pasha:

Dette høres lovende ut syns jeg! Venter spent på hvordan det går i morgen :popcorn:

Slenger fra meg litt babystøv jeg også :strix: :strix: :strix:

:pasha: Må rulle meg litt i alles støv :fnise:

Vet ikke hva jeg skal tro.. Den ligger her enda med den pittelille svake ekstra streken og bare håner meg! Hadde jo ikke regna me noe strek i det hele tatt så ble veldig tatt på senga der.. Mannen såg også en ekstra strek :klø:

Nei får vente til imorgen tidlig å se.. Har egentlig ikke tro på at det er noe, er ingenting som skulle tyde på det så :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, hva er det jeg ser :overrasket:

Så vidt litt "borte" et par dager, og så er det streker på GT'en :hakeslepp: :dåne: :hakeslepp:

Her må jeg innom i morgen tidlige iallfall :hoppe:

Dette høres fryktelig lovende ut - en strek er jo en strek :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forresten fått rockering da??

Nei har ikke bestilt meg det.. :sjenert:

Tror nok jeg må vente til neste lønning, har ikke råd akkurat nå :Nikke:

Herregud, hva er det jeg ser :overrasket:

Så vidt litt "borte" et par dager, og så er det streker på GT'en :hakeslepp: :dåne: :hakeslepp:

Her må jeg innom i morgen tidlige iallfall :hoppe:

Dette høres fryktelig lovende ut - en strek er jo en strek :strix:

:klemmer:

:fnise: Ja vi får se hva den sier, men som sagt, jeg tør ikke ha så stor forhåpninger, fallhøyden blir så veldig stor da :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja vi får se hva den sier, men som sagt, jeg tør ikke ha så stor forhåpninger, fallhøyden blir så veldig stor da :sukk:

Skjønner at du ikke vil ha for store forhåpninger. Men hva med å kjøpe en digital test? Der får man det svart på hvitt. Eller er det slik at det vises tidlige på billigtestene enn andre? :klø:

Jeg har trua :goodbye::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ikke vil ha for store forhåpninger. Men hva med å kjøpe en digital test? Der får man det svart på hvitt. Eller er det slik at det vises tidlige på billigtestene enn andre? :klø:

Jeg har trua :goodbye::popcorn:

Jeg skal kjøpe en digital test hvis det fortsatt dukker opp en til strek i morgen tidlig. De testene jeg har skal være ultra følsomme, så er ikke sikker på om en digital vil vises enda. HVIS jeg er gravid nå så er jeg bare 3+2 :fnise: Så vil vel si at det muligens er en smule tidlig å finne det ut ja :klø:

Og jeg som skal på besøk til en venninne i helgen!! :kjefte:

Skal shoppe, drikke baileys og Razz, gå på kino og bare kose oss.. Jeg blir litt sur for denne helga hvis det er streker der :fnise: Jeg kunne da ha funnet det ut ETTER! :skratte: Neida..

Men tror nok jeg kan ta meg et glass baileys uten noe dårlig samvittighet i helgen ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Må bare legge igjen et spor her, så jeg får deg på mine innlegg :)

Så spennende med skyggestrek da! Tror nok du kan regne med to streker i morgen ja :jepp:

Gleder meg så innmari til det er min tur!!! :rødme:

Leste ikke igjennom hele dagboken din, men hadde du hatt en litt rar TR nå sist?

Kanskje du er lenger på vei enn du tror i så tilfelle, så kanskje baileys ikke er det lureste før du vet noe mer.....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Smaragd!

Så hyggelig med nye fjes i boka :jepp:

Jo jeg hadde en litt rar TR sist, men jeg tror nok det ville vises ganske godt på en GT nå om jeg hadde vært gravid da. Da ville jeg i så fall vært nesten 2 mnd på vei nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at en strek er en strek - eller altså to streker er to streker om de er sterk eller svak, så jeg håååper du får et klart svar i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
:vinke: Smaragd!

Så hyggelig med nye fjes i boka :jepp:

Jo jeg hadde en litt rar TR sist, men jeg tror nok det ville vises ganske godt på en GT nå om jeg hadde vært gravid da. Da ville jeg i så fall vært nesten 2 mnd på vei nå :fnise:

Skal aldri si aldri.... Noen får ikke positiv test, selv om de er aldri så gravide :)

Husker ikke hvem det var her inne som sa hun ikke fikk positive tester, selv når hun var mange mnd på vei...

Tror nå ikke at en liten dose alkohol er farlig uansett da, men man vet jo aldri... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingenting om GT'er så har ikke noen meninger om det, men det høres jo veldig lovende ut hvis en strek er en strek uansett :) Spent :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortsatt bare samme lille utydelige streken :sukk:

Hadde den bare vært det ene eller det andre så hadde det jo vært greit men neida :vetikke:

Får prøve på nytt i morgen igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Fortsatt bare samme lille utydelige streken :sukk:

Hadde den bare vært det ene eller det andre så hadde det jo vært greit men neida :vetikke:

Får prøve på nytt i morgen igjen :fnise:

Hei U! Ja, men ah, så spennende da, men er jo bra at du er innstilt på begge deler.)

Men tvi tvi da!

Er ikke her i helgen, så bler spennenende å se sønd kveld.

Kniiiiiiiiiiiib og goe helg:)!!

Endret av luremegpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå
Fortsatt bare samme lille utydelige streken :sukk:

Hadde den bare vært det ene eller det andre så hadde det jo vært greit men neida :vetikke:

Får prøve på nytt i morgen igjen :fnise:

Hei U! Ja, men ah, så spennende da, men er jo bra at du er innstilt på begge deler.)

Men tvi tvi da!

Er ikke her i helgen, så bler spennenede å se sødn kveld.

Kniiiiiiiiiiiib og goe helg:)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det spennend, gitt :popcorn:

Men ser tickeren din sier at det fortsatt er 6 dager til testing. Har skjønt at det er velding stor forskjell på når folk tester positivt. Sist gang fikk jeg negativ på 4 uker, ventet noen dager og positiv på 4+4. Denne gangen veldig svak billigstrimmel-skygge på uke 4, men klar clear blue bare 1,5 time senere. (Var litt nysgjerrig, og måtte bare finne ut av det etter det jeg har hørt om at en strek er en strek!)

Krysser fingre, FrkHøne! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...