Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kenghuru

Hei.

Håper du har hatt en super julefeiring og at alt står bra til med deg

:klem:

Og bli tante er stas :jepp: Har kost meg ordentlig med min i hele jula og fått tankene litt bort fra alt stresset jeg lager meg hver måned...bare kjipt når flere spør rett ut når vi får...tja, si det...snart håper jeg :rødme:

Krysser fingrene for at det har klaffet for dere denne runden... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her om dagen FrkHøne??

Håper julefeiringen var fin, og 2010 blir ditt år!!

Har du blitt tante enda?? Syns det hjalp meg veldig med babybehovet når eg fikk en liten en eg kunne holde av og til :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Godt nyttår! Dette må bli året vi får oss en skjønn liten en :)

Håper alt står bra til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:vinke:

Heisann alle sammen. Jeg har visst ikke vært her inne på en stund.. Litt med vilje og litt ikke med vilje :fnise:

Har trengt litt avkobling fra alt i det siste, dette sliter veldig på kroppen.

Når det gjelder prøvinga så ble det ikke klaff denne ganga heller :sjenert::sur:

Men fikk brev fra sykehuset i forrige uke, så neste Tirsdag skal vi utover dit! Da er det mannen som står for tur..

Jeg fikk beskjed om at jeg måtta ta blodprøvene jeg tok før jul på nytt igjen, denne ganga på dag 21 og 23 av syklusen. Skjønner ikke hvorfor jeg måtte ta de før jul også da :vetikke:

Og i og med at mannen ikke skal ha hatt utløsning 3 dager, helst 5 og ikke mer en 7, før han skal på sykehuset så er ALLE sjangser ødelagte denne mnd :sur:

I tillegg har jeg fått masse utbrudd på Psoriasis og Alopesia(flekkvis håravfall).. :sukk:

Så her var ikke så mye gode nyheter om dagene akkurat.

Eneste er at det blir bare nærmere å nærmere til jeg blir tante! :hoppe: Bare 1 å 1/2 mnd igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frkhøne! der var du igjen :)

Tenk heller på det sånn at nu skal dere få hjelp til å finne ut hvorfor dere ikke har blitt gravide enda! Og jeg skjønner deg godt at det kan ta på syken noen ganger.....veldig mange sier at man skal bare slappe av og bla bla, men for å være ærlig ble jeg rett og slett frustrert av det.....for når man har først planlagt barn, vil man gjerne være der med baby om 9 mnd :sukk:

Jeg VET at å bli tante vil hjelpe litt med suget.....jeg synes det var helt hærlig å kunne "slappe av" med prøvingen når jeg fikk holde på en ny født baby midt opp i prøvingen :jepp:

Håper at dere får svar og hjelp videre, ikke miste viljen kjære Frkhøne :klemmer:

P.s. hilsen Neytiri, tidligere nick: icechick ;)

edit: husk at å være rundt små kan OFTE hjelpe med fruktbarheten....gjorde for meg ;)

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg igjen! :klemmer: Godt med litt avslapning, vi hadde selv en pause-mnd nå i julen pga det ble for mye prøvehysteri.

Den ene gode tingen oppi det hele er jo at nå får dere i det minste svar på om det er noe galt eller ikke, så neste mnd så har dere alt fremfor dere og dere har stoooor sjanse for å få 2010-baby! :hjerte: Tenker masse på deg om du er her eller ei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt det er irriterende når det ikke passer med :sengekos: slik en skulle ønske. Men som de andre sier her, så gjelder det å se fremover til neste mnd, der dere har alle muligheter for å bli gravide. Vi har fått svar på mannens sædprøve i dag, og den var ikke så veldig bra akkurat. Skal til kontroll om noen uker.

Håper du føler deg bedre snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da fikk vi svar på prøvene.. ALT var heeelt normalt for oss begge!!

Da er det iallefall ikke noe feil med hans svømmere, og jeg har EL.

Da får vi bare vente å se hva de sier på kvinneklinikken etter hvert da... :sukk:

Og skulle i tillegg hatt TR på Lørdag, men tror dere hun dukka opp? Neida.. Og ikke noen positiv test heller :vetikke:

Tok en EL-test i går kveld og den var svakt positiv, men GT var VELDIG negativ. Har sikkert PCO, selv om jeg ikke har noen tegn på det i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt var bra med dere begge to! Ingenting er bedre enn det! Nå kan det ikke være lenge til det klaffer for dere!

Jeg fikk dessverre TR i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott at alt var bra med dere begge to! Ingenting er bedre enn det! Nå kan det ikke være lenge til det klaffer for dere!

Jeg fikk dessverre TR i går :(

Ja foreløpig er alt bra, blir jo spennende å finne ut hva de sier på Kvinneklinikken da :)

TR dukket nok opp her også :sukk:

Og tror jeg har funnet ut at syklusen min blir litt forskyvet hvis jeg har antydning til UVI.. Er endel plaget med det, og skal gå på forebyggende medisin for dette, men er litt flink til å glemme den :sjenert:

Så godt å høre at ingenting var galt med noen av dere! Må være en utrolig lettelse! :klemmer:

Veldig greit å vite at det ikke er noe feil med mannen iallefall, tror han hadde fått seg en liten knekk om det hadde vært han det var noe feil med :)

Så godt å høre at alt er helt i orden hos dere begge :klemmer:

Da er det jo bare å kjøre på med masse :sengekos: og POSITIVE tanker :klemmer:

Her skal det :humpe: for full guffe den neste mnd! :fnise:

Inntil for ikke så lenge siden var det stortsett mine venner som var og ble gravide så da stresset han ikke så mye med det egentlig, men nå da hans beste venn kom å fortalte at de skulle ha, ble han plutselig litt mer stresset :fnise:

Er jo egentlig bare greit, for da slipper alt styret å ligg på mine skuldre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en lettelse at de ikke har funnet noe galt med dere! :jepp: Da virker det jo iallfall litt mer overkommelig at dere tross alt skal få det til etter hvert :Nikke:

Kjempegode nyheter :duskedame: heier litt på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på her. :vinke:

Forstår godt at du blir frustrert etter så lang ventetid, men det er jo kjempegode nyheter at det ikke er noe galt. :hoppe:

Da ligger jo alt klart for at du kan bli en av dem som blir gravid helt på egenhånd midt i utredningsprosessen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og hilser på her. :vinke:

Forstår godt at du blir frustrert etter så lang ventetid, men det er jo kjempegode nyheter at det ikke er noe galt. :hoppe:

Da ligger jo alt klart for at du kan bli en av dem som blir gravid helt på egenhånd midt i utredningsprosessen. :klem:

Så hyggelig med nye fjes her :jepp:

Joda men selv om prøvene der viser at det ikke er noe feil, så vet vi jo ikke om egget er bra, og om sædcellene i det hele tatt når frem til egget enten pga tette ledere e.l. Men nå vet vi iallefall at det kan skje, ifh til mannen :jepp: Han ble veeeldig lettet da han fant det ut ja! :Nikke:

Så nå er det bare å vente på timern på kvinneklinikken i Mars en gang, men vi rekker jo en PP før det :lur: Mannen er iallefall veldig optimistisk nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...