Gå til innhold

FrkHøne skal visst bli mamma... IGJEN ;)


FrkHøne

Anbefalte innlegg

:hoppe: 8 uker! :hoppe:

Når har dere tenkt å fortelle andre om graviditeten? Hvis dere ikke allerede har gjort det da...

Ha en fin søndag frkhøne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en by i nærheten du kan ta en tidlig UL da? Hvis du vil da så klart... er jo så leeeenge til uke 17-20 :fnise:

Gratulerer med 8 uker!!!!! Det bærer av gårde mot uke 12 nå og den magiske uken, da går det enda fortere framover. Var i alle fall sånn for meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender avgårde masse babystøv til alle som vil ha! :strix: :strix:

Tusen takk, jeg vil gjerne ha :pasha::rulle::hjerter_rundt:

Håper du har hatt en fin påske og gratulerer med 8 uker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Sender avgårde masse babystøv til alle som vil ha! :strix: :strix:

Jeg vil veldig gjerne ha....:pasha: :pasha: Tusen takk :) Håper det henger på meg en måneds tid nå og hjelper stort :jepp:

Og ikke minst, gratulerer med passerte 8 uker! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 8 uker! :hoppe:

Når har dere tenkt å fortelle andre om graviditeten? Hvis dere ikke allerede har gjort det da...

Ha en fin søndag frkhøne :klemmer:

Vi har nok allerede fortalt det til endel ja.. De nærmeste vennene mine vet det(siden alle dem allerede er gravide :fnise:) Og foreldrene og søskene våre vet det ja :Nikke:

Er det ikke en by i nærheten du kan ta en tidlig UL da? Hvis du vil da så klart... er jo så leeeenge til uke 17-20 :fnise:

Gratulerer med 8 uker!!!!! Det bærer av gårde mot uke 12 nå og den magiske uken, da går det enda fortere framover. Var i alle fall sånn for meg... :)

Joooda.. Jeg kan sikkert fått tatt en tidlig en, men jeg tror ikke jeg trenger det. Føler meg ikke noe særlig bekymret så tror ikke det er vits. Men skal ringe å bestille 3D ultralyd da! Det vil jeg på.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei FrkHøne!

Måtte innom og oppdatere meg litt, og det er godt å se at det går så bra her, og at du heller ikke føler at det er nødvendig med tidlig UL. Deilig å bare slappe av og nyte svangerskapet :Nikke:

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tiden flyr hos deg, 8+3 :hoppe:

3D UL ønsker jeg også, men de rekomenderer 3D fra uke 24 tror jeg :sjenert:

Mellom uke 26 og 30 anbefales det, da blir det best resultat ;) Nettopp vært på og det ANBEFALES!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest luremegpå

Hellu:)

Står til da?

Den tickeren går fort altså! Føler du det slik og eller? Hm :fnise:

Min går saaaaaaaaaaaaaaaaakte, men fremover da, akk som en taxikø lørd kveld..hehe ,moroklumpen jeg er da!

Hva skjer i din verden da? Klar for helgen?

:klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tiden flyr hos deg, 8+3 :hoppe:

3D UL ønsker jeg også, men de rekomenderer 3D fra uke 24 tror jeg :sjenert:

Vet ikke om jeg syns den flyger så veldig :sjenert: Syns enda det er lenge til 12...

Hei FrkHøne!

Måtte innom og oppdatere meg litt, og det er godt å se at det går så bra her, og at du heller ikke føler at det er nødvendig med tidlig UL. Deilig å bare slappe av og nyte svangerskapet :Nikke:

Ha en fin kveld :klemmer:

Takk takk :klemmer:

Ja jeg vil ikke være så veldig hysterisk, tror man blir tullete i hodet om jeg skulle gå å bekymre meg hele tiden..

Mellom uke 26 og 30 anbefales det, da blir det best resultat ;) Nettopp vært på og det ANBEFALES!!!! :hjerte:

Jeg har tenkt å bestille, må bare finne ut hvor de har det! :jepp:

Har hørt fra alle som har vært på det at det anbefales på det sterkeste så :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu:)

Står til da?

Den tickeren går fort altså! Føler du det slik og eller? Hm :fnise:

Min går saaaaaaaaaaaaaaaaakte, men fremover da, akk som en taxikø lørd kveld..hehe ,moroklumpen jeg er da!

Hva skjer i din verden da? Klar for helgen?

:klemmer: :klemmer:

:goodbye:

Her står det egentlig bare bra til, nå begynner symptomene å ha sin innmarsj her..

Blitt en god del kvalm om kveldene.. I dag har det gått greit, men de siste 3 kveldene har det vært ille.

Blitt litt mere trøtt også, men står opp ganske tidlig forde!

Så har bekkenet mitt begynt å verke når jeg står i lengre perioder, og det gjør jeg hele tiden på jobb så det er litt vanskelig :-/ Men vet ikke om det er nok til å bli sykemeldt, vil jo ikke det, men er redd det skal bli værre :sukk:

Så har jeg i tillegg blitt sinnsykt oppblåst :fnise: Ser ut som jeg er 5-6 mnd på veg på dagtid og kveldstid! På morgenen er det som vanlig..

Tiden går da derfor ganske sakte her, skal til legen på Tirsdag til første svangerskapskontroll.

Og syns det er altfor lenge til 12 uker..

Helgen tror jeg blir slitsom, her er det arbeid alle dagene så :sukk:

Enn der? Hvordan er formen?

Blir sikkert en god helg for deg som får mannen hjem igjen :jepp:

:hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frk.Høne!

Her er det lenge siden jeg var innom, og da tror jeg jeg bare snikleste, så jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt har sagt:

Gratulerer med spire i magen! :danser: :danser:

Tenk alt som allerede har utviklet seg hos den lille og så veier den bare ett skarve gram ennå. Fascinerende syns jeg! :jepp:

Håper det ikke blir alt for ille med bekken og andre svangerskapsplager ift jobb, da blir tida lang. (Hva var det du jobbet med igjen? :klø: ) Kanskje det er noen grep som kan tas for å tilrettelegg litt mer etter hvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest luremegpå

Hallaisen!

Her kommer et godt tips! Jeg har jo jobbet i butikk i flere år og i barnehage osv, det som hjelper er ecco sandaler. De er litt dyre, men herregud så effektivt:) Helsen er viktig, men skotøy, det er enda viktigere, da blir helsen bedre!!...Dagens tips!

Kvalmen ja, foreslo jo akk til Asteria at nå lager vi en "kvalmeklubb" hehehe;) Jeg må le litt av hele greiene,har jo vært kvalmen siden 4 dager etter EL, og jeg er så glad jeg er alene i hverdagene et par uker til.

Kjæresten min er superherrlig, men ja, det er ikke noe kjekt for han når jeg er så kvalmen, og må sove når jeg kommer hjem fra jobb, for å få det vekk.

Du jobber helger og dui ja, husker når jeg gjorde det, det er jo så kjedelig. Det er rett og slett ødeleggelse av helg på en måte. men må man så må man. :klemmer:

Godt tips er svak appelsinsaft, det har hjulpet meg masse siste dagene, for da får jeg vann i kroppen, men ikke rent vann, det takler jeg dårlig.

Vi får trøste oss med at det går nok over vet du;)

Håper kjæresten er superduper snill med deg da og pleier deg!

Goe bedring iallefall! ( skriver litt på dialekt her) sorry! :sjenert:

:yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Frk.Høne!

Her er det lenge siden jeg var innom, og da tror jeg jeg bare snikleste, så jeg er litt usikker på om jeg i det hele tatt har sagt:

Gratulerer med spire i magen! :danser: :danser:

Tenk alt som allerede har utviklet seg hos den lille og så veier den bare ett skarve gram ennå. Fascinerende syns jeg! :jepp:

Håper det ikke blir alt for ille med bekken og andre svangerskapsplager ift jobb, da blir tida lang. (Hva var det du jobbet med igjen? :klø: ) Kanskje det er noen grep som kan tas for å tilrettelegg litt mer etter hvert?

Så koselig å høre fra deg igjen! :klemmer:

Har vært inne hos deg et par ganger, men har bare sniklest en stund nå :)

Ja det er veldig fascinerende at den lille erta kan ha alt det! :rødme:

Jeg jobber på en kafé.. Så det er vanskelig med tilrettelegging, for her er det høyt tempo hele dagen, og alltid noe som må gjøres, og det går ikke ann å sette seg noe særlig heller :sjenert::sukk:

Er til tider alene på jobb også og da er det hele tiden noe som må ordnes, vaskes o.l. så det er veldig vanskelig å få "andre" oppgaver hos oss.. Krysser alt for at det ikke varer så lenge! :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd Eccosandaler, der funker IKKE på meg.. Jeg må faktisk ha Crocs :sjenert: eller iallefall tilnærmet crocs.. Alt annet får jeg veldig vondt i føttene av :sukk:

Ja vi kan jo trøste oss med at vi er ikke de eneste med kvalmeproblemet :fnise:

Og heldigvis går det mest sannsynlig over ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom og oppdaterer meg :vinke:

Fantastisk at det har gått 8 uker allerede :klemmer:

Håper symptomene blir levelige i tiden fremover - det kan jo være at du slipper billig unna, tross alt?

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff bekkenplager høres ikke noe godt ut! Og det hjelper vel heller ikke at du har en jobb hvor du står og går mye :sjenert: Får håpe det bare er en plage som kommer og går så du slipper sykemelding og veldig vondter i bekkenet.

Håper du får en fin helg frkhøne :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det jo unna ser jeg! Snart 9 uker jo :jepp:

Håper bekkenet ikke blir for ille, og at du kan fortsette å jobbe. Er jo ikke gøy å være sykemeldt resten av svangerskapet. Kanskje du kan få sykemelde deg 50 %? På den måten slipper du å slite deg helt ut og du får hviledager innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips... hvis det blir så ille at du må sykemeldes... så prøv å søk svangerskapspenger istedet... det kan man søke om hvis jobben ikke har mulighet til å tilrette legge jobben for deg... og med bekkenplager er det ikke bare bare heller... Det er jo også de 6 beste mnd fra svangerskapet man tar utregningner ifra med tanke på permisjonspenger.. så da tror jeg det er best å få svangerskapspenger enn å ha en sykemelding/sykemeldingspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...