Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

:nei: Passe på så det ikke blir fødsel riktig enda, du må vente noen timer til iallefall, da er det greit, hehe..

Nei, her har det ikke skjedd noe mer, men har fortsatt masse kynnere, og press i magen. Hadde faktisk litt antydning til utblandet blod når jeg tisset igår, men ser ut som det holdt med det som kom da...

37 uker i dag jo :nigo:

Spent på om du har fått brev fra sykehuset i dag!

:hoppe: 37 uker, og babyen er fullbåren :hoppe:

Spent på om jeg får brev jeg og...men posten kommer ikke før ved 14 tiden :dåne:

Spennende her ja :popcorn: Håper brevet kommer i dag. Er så lettere når man vet en eksakt dato. Men mye kan jo skje før den tid ;)

Ja, har nesten en mistanke om at ting skjer før ks-dagen, med hadde jo vært litt greit å få oppleve litt "vanlig fødsel" også...:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På tide med nytt magebilde kanskje :)

Dette er tatt idag, 37 uker - vokst litt på to uker ja, og ikke minst sunket siden forrige bilde. Kjenner han ligger mye lenger ned og plager både tarmer og blæra :fnise:

post-24650-1249377425_thumb.jpg

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom akkurat fra byen med pappa og kjæresten, ikke noe post foreløpig :sukk:

Så enten har han vært her og det ikke var noe, eller så er han senere ute enn igår...

Vi har vært i byen og kjøpt oss fryseboks (pappa og kjæresten måtte kjøre hjem meg for å få plass i bilen, så nå er de nedover og henter den).

Blir deilig å slippe å kna full boksen i kjøleskapet, så nå kan vi bake mer, lage mer syltetøy og fryse ned bær + handle når vi av og til drar til Sverige :hoppe:

Og så har vi kjøpt grilltrekk, sånn at grillen kan vike fra under tak til utenfor tak, og sånn at babyvogna får stå under tak :rødme:

Fortsatt voldsomt med kynnere når vi var på butikken, bedre nå når jeg har fått satt meg ned - kommer litt brunlig utflod nå også, men regner med det er det samme som sist så orker ikke ringe føden eller noe...baby har det iallefall bra, nå ligger han så fornøyd og hikker der inne i hula si :fnise:

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom posten OG brevet!

Jeg skal bli mamma mandag 17.08.09 - innleggelse søndag 16.08.09 kl 13.00.

Ble nesten litt skuffet :gjeiper: trodde det skulle bli før helgen, slik at kjæresten slapp og måtte jobbe dagene etterpå...og så sa de jo i løpet av sv.uke 38 mot sv.uke 39 - og jeg er jo ferdig med uke 38 den mandagen....

Jaja...men da har vi en dato, og godt var det uansett!! :hoppe: Spennende!

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dato ;) Må være deilig og ha noe fast og forholde seg til ;)

Ja, er godt å ha fått datoen....tenk om 13. dager skjer det!!!

:goodbye:

Så flott mage :rødme:

Og du blir mamma snart! :smilorange::strix:

Ha en flott dag! :klem:

Takk takk :)

Ha en fin-fin dag du også :klem:

Gratulerer å masse, da er det ikke lenge igjen :klemmer:

Nei, det er jammen ikke lenge igjen! :haar: Og han kan jo fortsatt komme før hvis han finner ut det sånn :fnise:

Gratulerer med dato! 6 dager etter min termin...Håper det ikke blir synkront. Er greit med hver sin bursdag. :ler:

Hadde vært allright med hver sin dag ja...for alt jeg vet er jeg på sykehuset og aner ingenting om at du kanskje også ligger i fødsel....hva gjør vi da?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så moro å få en dato da :hoppe:

Ja, deilig å vite!!

Blir lagt inn på søndagen før, så heldigvis går det med en dag på sykehuset da...

Hva i all verden skal jeg finne på frem til den 16?? :ler:

Kan ikke være så aktiv heller, for får kynnere i ett strekk når jeg rører meg, går, sitter etc - eneste som roer det ned er å ligge...og det kan bli litt vel mye ligging hvis jeg skal ligge til da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel...vi får bare melde hverandre og håpe på det beste! :ler:

Skulle jeg være på tur til klinikken den søndagen eller mandagsmorgenen, skal du få vite om det, og jeg legger isf. igjen en beskjed til KG-folket som er i terminklubben. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vel...vi får bare melde hverandre og håpe på det beste! :ler:

Skulle jeg være på tur til klinikken den søndagen eller mandagsmorgenen, skal du få vite om det, og jeg legger isf. igjen en beskjed til KG-folket som er i terminklubben. ;)

Ja, det er vel ikke annet å gjøre :)

Da var datoen satt, eller iallefall siste mulighet, noe kan skje naturlig før det ;)

Jepp, det er siste mulighet...hadde vært litt spennende om det satte igang før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg ser hele augustgjengen snike seg på føden før min i det hele tatt vurderer å ta turen ut! :ler:

Neida, han kommer nok fortere enn du tror :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...