Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Synde det ikke gikk med vendingen, men det går helt sikkert helt fint med keisersnitt også! Tenk - nå får dere snart en dato, og dere vet når dere blir foreldre! Ganske så moro det også da :Nikke:

Nei, vendingen var et mareritt - og vi er lettet over at valget om ks er tatt.

Er allerede sprekkferdige og gleder oss til brev med dato :fnise:

Fødsel er en opplevelse uansett forløsningsmåte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg slipper å piske, for han pisker seg selv. :ler: Siden foreldrene hans kommer hjem senest i oktober, må jo kjøkkenet være ferdig innen den tid, men han vil helst slippe å drive med storoppussing etter lillemann er kommet. Da vil han heller bruke tid på å være pappa, ikke bare handyman. :hjerte:

Konsekvensen er selvfølgelig at vi har begrenset med tid sammen akkurat nå, men det går da greit. Han er bare en etasje under meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd å høre at snuingen ikke gikk. Men uansett greit å ha prøvd og faktisk få tatt en avgjørelse. Så slipper man og bekymre seg så mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd å høre at snuingen ikke gikk. Men uansett greit å ha prøvd og faktisk få tatt en avgjørelse. Så slipper man og bekymre seg så mye mer.

Jepp, sånn er det - var veldig forberedt på at det ikke skulle gå å snu han, av en eller annen grunn - bare visste det liksom...

Ja, avgjørelsen er tatt og godt er det! Eneste nå er at man bekymrer seg for om melken kommer som den skal, og andre situasjoner som kan gjøre tiden etter ks vanskelig...

Noe skal det vel alltid være :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag var det jammen deilig å ligge litt lenger. Lillegullet holder meg aldri våken, det er litt deilig...så idag stod jeg opp kl 0930.

Har støvsugd hele huset (noe som førte til masse kynnere igjen, for ikke å snakke om vond rygg).

Kusina mi og kjæresten kommer innom om ett par timer, er på gjennomreise, så da må man jo shine kåken litt.

Blir koselig å få besøk, ser henne sjelden, da jeg har henne og hele slekta i trøndelag.

Bra jeg fikk bakt litt forrige uke da :)

Sitter og venter på posten, men er vel lite håp om brev fra sykehuset allerede idag...men er jo så spent...:hoppe:

Skal få tatt en dusj nå, før besøket kommer - huff, er ett slit hver gang den her dusjinga, opp i badekar med diger kul på magen er ikke bare-bare :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du dusjer i badekaret du også, ja. :ler: Jeg er vel ikke direkte grasiøs der jeg forserer karet, men det går da overraskende greit. Verre å snu seg i senga her. DET må gjøres med andakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dusjer i badekaret du også, ja. :ler: Jeg er vel ikke direkte grasiøs der jeg forserer karet, men det går da overraskende greit. Verre å snu seg i senga her. DET må gjøres med andakt!

Hehe, ja, det er mange bevegelser som ser heller RARE ut for tiden :fnise:

Det går veldig greit å dusje i karet altså, men føler meg litt sånn "kjempeklump" der jeg holder på...

Er ikke så ille å snu seg i senga, er vel heller det at det skjer MANGE ganger i løpet av kort tid... stakkar kjæresten min ....:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om 2-4 turer på do FØR man rekker å sovne, og 2-4 ganger i løpet av natta hvor en er nødt å dra liket ut av senga i samme ærend. :ler:

Noen andre som har grådig lyst å være høygravid? :fnise:

Neida. Skal ikke svartmale. Det er koselig å være høygravid også, selv om Serla tjener godt på de gravides forbruk av toalettpapir. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg :hallo:

Kipt å lese om "vendingen". Så bra at det blir planlagt keisersnitt da! Nærmer seg nå......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om 2-4 turer på do FØR man rekker å sovne, og 2-4 ganger i løpet av natta hvor en er nødt å dra liket ut av senga i samme ærend. :ler:

Noen andre som har grådig lyst å være høygravid? :fnise:

Neida. Skal ikke svartmale. Det er koselig å være høygravid også, selv om Serla tjener godt på de gravides forbruk av toalettpapir. :ler:

Ja, er du gal!! Syns det går med mengder med toalettpapir om dagen, nevnte det faktisk for kjæresten senest igår :ler:

Må jo på do hele tiden, kjennes ut som blæra skal sprenge når som helst, (særlig fordi lillegutt bruker den som trampoline) og så kommer det ÈN liten dråpe liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og oppdaterer meg :hallo:

Kipt å lese om "vendingen". Så bra at det blir planlagt keisersnitt da! Nærmer seg nå......

:goodbye: Koselig at du stikker innom!

Ja, nå er det absolutt ikke lenge igjen - ååå som vi gleder oss!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæra er på størrelse med et fingerbøl her, og min pode ligger med hodet ned og ikke med stumpen og lårene som din. Tør ikke tenke på hvor mye blæreplass du har mistet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AUU! Har hatt såå mye kynnere idag, nesten ikke klart å gå til tider.

Det verste var at det ikke kom og gikk, det var bare totalt hard mage i sånn halvtime av gangen og sånn...

Ble nesten redd det var rier en stund her, men fikk lagt meg ned på sofaen og sovet en liten time, og da var alt så mye bedre da jeg våknet.

Fikk med meg kjæresten å sove og, så det var deilig med litt kos på en mandagskveld :rødme:

Må visst passe på å ikke gå/stå/styre så masse med ting, for da blir det skikkelig aktivitet i mageregionen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de selv når jeg sitter, så livmora er flittig med treningen! :ler:

Ja, her og.

Var faktisk aller verst under middagen idag, klarte nesten ikke spise for det ble så ille. Men nå er det som sagt bedre, selv om det murrer til litt innimellom...men sånn er det vel bare når man nærmer seg slutten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er vel det. For min del har det ikke vært så veldig mye av det før nå, den siste uka eller så. Er bare en stakkarslig uke til termin nå. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten redd det var rier en stund her

Må visst passe på å ikke gå/stå/styre så masse med ting, for da blir det skikkelig aktivitet i mageregionen!

:nei: Passe på så det ikke blir fødsel riktig enda, du må vente noen timer til iallefall, da er det greit, hehe..

Ja, det er vel det. For min del har det ikke vært så veldig mye av det før nå, den siste uka eller så. Er bare en stakkarslig uke til termin nå. :dåne:

:sjenert: Bare 1 uke igjen???? Jøsses, a må jeg vel inn i dagboka di også da :jepp: Tror ikke jeg har lagt igjen spor der enda :)

Endret av Minnimusepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Spennende her ja :popcorn: Håper brevet kommer i dag. Er så lettere når man vet en eksakt dato. Men mye kan jo skje før den tid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...