Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Nei, nå blir det litt kortere ventetid før en liten søt en har meldt sin ankomst til den store verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, det hørtes ut som en tøff opplevelse :haar: Men kjempegodt at avgjørelsen nå er tatt, nå kan du slappe av og kose deg resten av svangerskapet :)

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke gikk an å snu bebisen. Høres ut som en tøff opplevelse :kose:

Men nå har dere i alle fall prøvd :jepp:

Greit å få bestemt seg for neste løsning da - keisersnitt går sikkert fint. Da vet dere jo nøyaktig når dere får bebisen deres i neste uke da! Det må være rart - å få nøyaktig dato og klokkeslett. Men sikkert deilig å ha noe å forholde seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå blir det litt kortere ventetid før en liten søt en har meldt sin ankomst til den store verden.

Jepp, deilig med kortere ventetid!!

Uff, det hørtes ut som en tøff opplevelse :haar: Men kjempegodt at avgjørelsen nå er tatt, nå kan du slappe av og kose deg resten av svangerskapet :)

God helg :klem:

Ja, det kan jeg skrive under på, er det værste jeg har opplevd, kommer til å få blåflekker over hele magen :sjenert:

Men nå skal vi bare kose oss, og vente på dato - herlighet så godt det skal bli å få han ut :rødme:

God helg til deg også :klem:

Synd det ikke gikk an å snu bebisen. Høres ut som en tøff opplevelse :kose:

Men nå har dere i alle fall prøvd :jepp:

Greit å få bestemt seg for neste løsning da - keisersnitt går sikkert fint. Da vet dere jo nøyaktig når dere får bebisen deres i neste uke da! Det må være rart - å få nøyaktig dato og klokkeslett. Men sikkert deilig å ha noe å forholde seg til!

Ja, nå har vi prøvd, og er glad for det selv om det var stygg-vondt, da vet vi at vi har gjort det vi kunne.

Er litt rart, men samtidig deilig å vite også...gleder oss så masse nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ, når vi skulle reise hjem idag, så støtte vi på hun ene fra barselgruppa mi. Hun hadde fått en liten babygutt igår - 1 uke før termin. Han var bare så skjønn og jeg kjente hvor virkelig det hele plutselig ble!

Stakkars, hun hadde hatt rier siden søndag, så hadde visst vært en hard fødsel, men hun så så frisk og oppegående ut at det var helt merkelig.

Skjønn baby var det iallefall, og snart er det vår tur :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Synes du har vært kjempeflink, jeg. Det hørtes ut som en veldig tøff opplevelse, og jeg skjønner godt at du ikke ville prøve å snu ham en gang til. Tydelig at det er en bestemt sønn du har ;) Det må være en lettelse nå som dere vet at det blir keisersnitt i hvert fall :klem:

Så koselig å treffe på ei fra barselgruppa da. Husker jeg knapt sov første natta, jeg, man blir jo så utrolig oppspilt og salig etter å ha blitt foreldre :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: Synes du har vært kjempeflink, jeg. Det hørtes ut som en veldig tøff opplevelse, og jeg skjønner godt at du ikke ville prøve å snu ham en gang til. Tydelig at det er en bestemt sønn du har ;) Det må være en lettelse nå som dere vet at det blir keisersnitt i hvert fall :klem:

Så koselig å treffe på ei fra barselgruppa da. Husker jeg knapt sov første natta, jeg, man blir jo så utrolig oppspilt og salig etter å ha blitt foreldre :rødme:

Huff ja, unner ingen det der altså.

Veldig bestemt liten tass ja :jepp: :rødme:

Er veldig lettet over avgjørelsen, og nå bare gleder vi oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok godt å være ferdig med det tenker jeg :)

Synd ikke babisen deres ville snu seg, men de blir akkurat like friske ved keisersnitt :jepp:

Deilig å snart få vite en endelig dato også :)

Vet ikke om jeg hadde turt å prøve å la de snu babisen engang jeg, for det høres grusomt ut. Synes du var tøff som holdt ut så lenge jeg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Jeg tror ikke jeg fikk sagt lykke til, men jeg har tenkt på deg! :)

Synd de ikke fikk snudd bebisen, men det er bra at alt er bra med han!

Nå vet du jo hvordan ting blir, så du kan bare glede deg til han er ute :hoppe:

:klemmer:

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Koselig med en ny dagbok som jeg ikke har sett før nå! Maks 17 dager til du er mor, det er sååå koselig. Min lille gutt er snart 8 mnd og det er virkelig det mest fantastiske jeg har opplevd!! Gled deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok godt å være ferdig med det tenker jeg :)

Synd ikke babisen deres ville snu seg, men de blir akkurat like friske ved keisersnitt :jepp:

Deilig å snart få vite en endelig dato også :)

Vet ikke om jeg hadde turt å prøve å la de snu babisen engang jeg, for det høres grusomt ut. Synes du var tøff som holdt ut så lenge jeg :klemmer:

Var egentlig innstilt på at det ikke gikk, han har liksom ligget der på høyresiden så lenge og kost seg, så hadde en følelse av at det skulle mislykkes.

Ja, kommer til å sprekke av nysgjerrighet hver gang postmannen kommer neste uke...blir spennende å se...jeg tror det blir 12. 13. eller 14... og det ikke lenge til :)

Ang snuingen, jeg kommer ikke til å gjøre det igjen hvis jeg havner i samme situasjon "neste gang" (hvis det blir noen).

Jeg unner ingen det der, var rett og slett traumatisk - nå har jeg aldri født, men hvis dette gjorde så vondt, hvor vondt er det å føde da liksom...jeg syns det var helt skrekkelig iallefall.

Hei! :goodbye:

Jeg tror ikke jeg fikk sagt lykke til, men jeg har tenkt på deg! :)

Synd de ikke fikk snudd bebisen, men det er bra at alt er bra med han!

Nå vet du jo hvordan ting blir, så du kan bare glede deg til han er ute :hoppe:

:klemmer:

Jepp, ett skritt nærmere, og vi er glad for valget.

Skal bli så herlig å se han snart!! :hoppe:

Koselig med en ny dagbok som jeg ikke har sett før nå! Maks 17 dager til du er mor, det er sååå koselig. Min lille gutt er snart 8 mnd og det er virkelig det mest fantastiske jeg har opplevd!! Gled deg!!!

:goodbye: Koselig med nye navn i boka og :klem:

Ja, det blir helt fantastisk, vi gleder oss sånn begge to at vi ser vel helt gale ut her vi går :fnise:

Så bra å høre at du koser deg med sønnen din, 8 måneder er jo en herlig tid og, mye nytt som skjer om dagen tenker jeg.

Koselig du stakk innom boka mi, og gjør det gjerne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi tilbake fra byen med mamma og pappa.

Har handlet det siste lille vi tengte - baljestativ og dyne 80x100.

Mamma og pappa kjøpte hettehåndkle til lillegutt....såå søtt :rødme:

De kjøpte også madrass og laken til vugga som de har hjemme hos seg, og som lillegutt skal sove i når han besøker bestemor og bestefar og trenger en liten blund.

Og så kjøpte jeg sånn skliunderlag til stellematta, for den lå bare å sklei på kommoden - klippet til og lagt på plass nå, og det ble veldig bra :)

Ellers var vi på cafè og spiste deilig lunch i solen (JA, det ER faktisk sol - for første gang på fler uker tror jeg) - club sandwich :sikle:

Skal ut og få klippet plenen nå, eller kjæresten da...må benytte anledningen, så mye som det regner har det jeg ikke gått an å klippe den, og nå er den LANG! Så det skal bli godt å få gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. :hjerte: Badebalje har vi ikke kjøpt enda. Men det kommer kanskje på plass etterhvert det også. Foreløpig er den vasken vi har på badet kjempestor, og rommer fint mer enn bare en liten knoll. Så om vi ikke kjøper balje med det første, tror jeg ikke det er så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :hjerte: Badebalje har vi ikke kjøpt enda. Men det kommer kanskje på plass etterhvert det også. Foreløpig er den vasken vi har på badet kjempestor, og rommer fint mer enn bare en liten knoll. Så om vi ikke kjøper balje med det første, tror jeg ikke det er så farlig.

Vi har badekar også, men er en sånn dum dusjvegg montert på den - eller den er veldig kjekk når vi selv skal dusje, men ikke praktisk hvis vi skulle ha bada lillegutt...og dusjforheng kan jeg ikke fordra...så da "investerte" vi i balje m/stativ. Hadde først ikke tenkt å ha stativ, men en venninne sa at hun kunne aldri ha sittet på huk etter fødselen sånn... er jo så mye man ikke tenker over, så er veldig greit med venner som har født eller jentene her på KG å støtte seg til :)

Begynner du å bli utålmodig eller, Saeria?

Ikke lenge til termin nå.... jammen meg ikke lenge igjen her heller....plutselig gikk det fra en måned til ett par uker liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si direkte utålmodig, for det passer uansett dårlig om han melder sin ankomst nå. Det hadde vært koselig å få hilse på lillegutt, men jeg vil helst at han holder seg inne noen dager til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si direkte utålmodig, for det passer uansett dårlig om han melder sin ankomst nå. Det hadde vært koselig å få hilse på lillegutt, men jeg vil helst at han holder seg inne noen dager til. :ler:

Ja, man kan vel kanskje aldri være klar nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndag, tidlig opp idag og.

Kjæresten har fått klippet resten av plenen, og det er så deilig når den er kort og fin, var helt grusom nå...

Jeg har plukket solbær fra to busker i hagen, tror det ble ca 4 kg! Så til høsten, når mamma har fått hentet saftkokeren til mormor, skal vi koke rips - og solbærsaft...deilig!!

Kjenner jeg er helt ferdig i ryggen nå, og jeg har masse kynnere og mensmurring....skal legge meg på sofaen og slappe av litt...vil ikke risikere noen fødsel her :gjeiper:

Ha en fortreffelig søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan vel kanskje aldri være klar nok...

Nei, ikke når gulvet i leiligheten under ikke er lagt, og det er en haug med kjøkkenskapstammer fra IKEA som må monteres, og det ETTER at andre strøk i taket er tatt, samt strien er malt. :ler:

Mannen har nok å ta seg til, stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synde det ikke gikk med vendingen, men det går helt sikkert helt fint med keisersnitt også! Tenk - nå får dere snart en dato, og dere vet når dere blir foreldre! Ganske så moro det også da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke når gulvet i leiligheten under ikke er lagt, og det er en haug med kjøkkenskapstammer fra IKEA som må monteres, og det ETTER at andre strøk i taket er tatt, samt strien er malt. :ler:

Mannen har nok å ta seg til, stakkar.

Så du pisker han rundt da skjønner jeg :pisk::fnise:

Selv skulle jeg egentlig ha vasket vinduene...de ser ikke helt rene ut etter i vår da vi vasket huset og malte det...men - får se til uka, om jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...