Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Dette er nok kjempelett for meg å si som ikke er der. Først ville jeg sett an snuingen og håpet på at den ble vellykket. Dersom det ikke hadde skjedd, tror jeg jammen jeg ville forsøkt setefødselen fremfor KS.

Men jeg ville ikke tatt avgjørelsen før jeg kom til det punktet hvor sete eller KS er eneste alternativ.

*krysser fremdeles for vellykket snuing*

Ja, bør vel se an snuinga før vi tenker noe mer på fødselen...men er ikke så lett å omstille hjernen gitt...før prøve så godt jeg kan.

Så flink du er. Her skjer det lite. Har planlagt å treffe venninne neste uke. Satser på null føding innen den tid. ;)

Ja, er lettere imponert over meg selv, begynner å kjenne det i ryggen nå at jeg har stått i noen timer på kjøkkenet, nå er det bare ett brett med kanelboller som skal inn i ovnen, så er jeg ferdig :)

I morgen skal jeg og en venninne til nabobyen og shoppe litt, godt å komme seg litt ut av huset innimellom.

Ja, vi får satse på at babyen din har tenkt å vente litt til :jepp: så ikke venninne-treffet går i vasken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal steke pannekaker i dag da, og vagge en tur på Ikea. Lille Bolle er våken nå, og ligger og vralter seg i trengselen. Er trangt om saligheten både for han og blæra mi nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok kjempelett for meg å si som ikke er der. Først ville jeg sett an snuingen og håpet på at den ble vellykket. Dersom det ikke hadde skjedd, tror jeg jammen jeg ville forsøkt setefødselen fremfor KS.

Men jeg ville ikke tatt avgjørelsen før jeg kom til det punktet hvor sete eller KS er eneste alternativ.

*krysser fremdeles for vellykket snuing*

Jeg er enig med Saeria :)

Men det er jo du som må kjenne hva som føles rett for deg...

Håper setefødsel vs. KS ikke blir en aktuell problemstilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal steke pannekaker i dag da, og vagge en tur på Ikea. Lille Bolle er våken nå, og ligger og vralter seg i trengselen. Er trangt om saligheten både for han og blæra mi nå! :ler:

Hehe, kjenner lillegutt her og har det litt trangt, men ikke nevneverdig - han er tross alt litt mindre enn normalen - og allikevel kan han ikke klare å snu seg... :fnise:

Stakkars liten....:rødme:

Jeg er enig med Saeria :)

Men det er jo du som må kjenne hva som føles rett for deg...

Håper setefødsel vs. KS ikke blir en aktuell problemstilling!

Håper virkelig den problemstillingen blir borte på fredag ja :jepp:

Har hørt at 50% av vendinger er vellykket - men at ca 15% av de som blir vendt snur seg tilbake igjen, så blir jo litt motløs av det hele...

Redd for å stresse babyen, redd for at det gjør dritvondt, og redd for komplikasjoner... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ble skikkelig deppa nå.

Vet ikke om jeg vil gjennomføre vending, er så redd for lillegutt der inne i magen...

Fant plutselig meg selv sittende i sofaen nå med tårer i hele ansiktet...mulig jeg bare er overhormonell og overdramatisk, men blir så ufattelig redd for den lille, og redd for smerter og at det skal skje noe som gjør at det blir hastekeisersnitt der og da...

Huff... :sjenert::sukk::cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Tror det er skjelden at det får dramatiske konsekvenser med vending altså! Som regel er vel det verste som skjer rett og slett at ungen ikke lar seg snu.

Håper alt går bra :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:troest:

Tror det er skjelden at det får dramatiske konsekvenser med vending altså! Som regel er vel det verste som skjer rett og slett at ungen ikke lar seg snu.

Håper alt går bra :klemmer:

Håper du har rett :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men jeg har endelig begynt å bake :jepp:

Nå står det en stor sjokoladekake i ovnen og steker, og så har jeg kanelbolledeig til heving - litt stolt nå altså :)

Deilig å holde på med noe også kjenner jeg!!

Hei :vinke:

Så flink du er! Oppe tidlig og maler, og nå baker du også.

Og sjokoladekake a gitt! :sikle::fnise:

Ikke gøy med alt det ang.vendinga :sukk:

Det går nok bra :) Så får du tenke på fødsel etter at du vet hvordan vendingen gikk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Så flink du er! Oppe tidlig og maler, og nå baker du også.

Og sjokoladekake a gitt! :sikle::fnise:

Ikke gøy med alt det ang.vendinga :sukk:

Det går nok bra :) Så får du tenke på fødsel etter at du vet hvordan vendingen gikk.

:klem:

Ja, er vel ikke så mye annet jeg kan gjøre...vente å se etter fredag!

------

Har faktisk begynt å tenke på sykehusbagen jeg nå, det KAN jo faktisk bli ks på fredag, så da er det greit å bagen klar hjemme, selv om vi ikke tar den med på sykehuset på morran.

Men da står den iallefall klar hjemme i tilfelle, og det er jo ikke såå lenge til ting kan skje uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at du gruer deg altså. Men du får bare prøve å stole på at du er i trygge hender, og at de på sykehuset vet hva de gjør. De vil nok ikke gjøre noe som medfører risiko for deg eller lillebaby, de vil jo bare deres beste. Prøv så godt du kan å slappe av, ta en dag i gangen, og så krysser vi fingre og tær for at vendingen er problemfri og at lillegutt aksepterer sin nye stilling.

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at du gruer deg altså. Men du får bare prøve å stole på at du er i trygge hender, og at de på sykehuset vet hva de gjør. De vil nok ikke gjøre noe som medfører risiko for deg eller lillebaby, de vil jo bare deres beste. Prøv så godt du kan å slappe av, ta en dag i gangen, og så krysser vi fingre og tær for at vendingen er problemfri og at lillegutt aksepterer sin nye stilling.

Stor :klem:

Tusen takk for fine ord :klem:

Begynner vel å slå meg litt til ro med å ta en ting om gangen... er nok nesten værst å gå og vente - og har blitt noen tårer idag :sjenert:

Nå skal jeg hoppe til køys snart, så er det bare ett døgn igjen når jeg står opp i morra tidlig :)

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Takk! Virkelig godt å ha dere jentene å støtte seg til :klem:

:klemmer:

:klem: Takk, det hjelper bra med litt støtte :)

Håper det er litt mindre tårer i dag, selv om jeg skønner deg godt om de kommer..

:klem:

Joda, ingen tårer foreløpig idag, har vært på shopping med en venninne og heldigvis hatt annet å tenke på.

Føler meg mye bedre, og innser at det beste er jo å prøve å vende, og så får vi se hva som skjer etter i morra :)

Var godt å få grått litt på skuldra til kjæresten i går, selv om jeg gråt fordi jeg var redd og engstelig... men føler meg som sagt mye bedre idag!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det føles bedre i dag. Er jo naturlig å være litt engstelig da. Man vil jo bare den lille alt vel. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at det føles bedre i dag. Er jo naturlig å være litt engstelig da. Man vil jo bare den lille alt vel. :klem:

Ja!

Er mye mer rolig nå iallefall, selv om jeg selvfølgelig tenker på det.

Men nå tenker jeg mest på snuinga, og at den skal gå bra - og så får vi ta alternative fødsler etterpå hvis ikke det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...