Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

:goodbye: Da er jeg tilbake fra legen.

Fått sykemelding frem til permisjon...

Legen ville undersøke nærmere det med utfloden, så ble sendt på gyn/poliklinikken igjen.

Ny gu, og innvendig ul viste bare at en slags "leppe" i livmorhalsen lå litt i klem, pga av at baby trykker på, derfor kommer det brunlig utflod, Var ikke noe farlig, men han ville jeg skulle sykemelde meg (noe jeg allerede hadde blitt da), og hvile/ligge 40 minutter, 4 ganger om dagen, slik at det ikke ble så mye press der nede...

Så da får jeg gjøre det :)

Middagen er fortært, fleskepannekaker, nam-nam, så nå blir det slafing på sofaen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra alt er bra med deg! :jepp::klem:

Skal virkelig slappe av du nå da :ler:

Men godt det da :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint til legen! Da er det bare å ta det med ro og slappe av fram til fødselen :jepp:

Kjempefint magebilde du hadde lagt ut ja :)

Jeg har ikke fått strekkmerker ennå til tross for at jeg har gått opp 16(!) kg. Har bare 8 dager igjen til termin da, men krysser fingrene for at de holder seg unna :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det ikke var noe skummelt med den utfoden da :) Sikkert greit med sykemelding og avslappings da ja! :jepp:

Ja, skal bli godt det - blir sikkert lang tid å gå hjemme, men får vel alltsids finne på noe å sulle med.

Så godt at det ikke var noe skummelt. :)

Ja, var greit å få det ut av verden! :jepp:

Så bra alt er bra med deg! :jepp::klem:

Skal virkelig slappe av du nå da :ler:

Men godt det da :)

Blir endel avslapping ja, men tror nok kroppen trenger det, sov tre kvarter på sofaen istad...

Så bra at det gikk fint til legen! Da er det bare å ta det med ro og slappe av fram til fødselen :jepp:

Kjempefint magebilde du hadde lagt ut ja :)

Jeg har ikke fått strekkmerker ennå til tross for at jeg har gått opp 16(!) kg. Har bare 8 dager igjen til termin da, men krysser fingrene for at de holder seg unna :fnise:

Ja, var godt at alt er bra!

Nei, får håpe disse stekkmerkene holder seg unna...

Gått opp 9 kilo her, men fortsatt noen uker å øke volumet på :fnise:

Skal krysse fingrer sammen med deg jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ligger vi rimelig likt. jeg hadde gått opp ganske nøyaktig 10 kilo på 36 ukers kontrollen. Har ikke est så grådig mye ut siden da, tror jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi rimelig likt. jeg hadde gått opp ganske nøyaktig 10 kilo på 36 ukers kontrollen. Har ikke est så grådig mye ut siden da, tror jeg. :ler:

Høres lovende ut :)

Kan egentlig ikke si at jeg har vært noen kløpper i matveien i sv.skapet...har stort sett spist det jeg vil, når jeg vil.

Men selvfølgelig passet meg for de matvarene man bør holde seg unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, lillegutt er så søt i magen min...

Ligger og trykker hånda (eller foten, er ikke sikker) opp i magen, sånn at mamma`n og pappa`n hans skal få kjenne litt på han... :rødme:

Er såå herlig følelse å kjenne han romstere der inne, er så spent på hvem han er og hvordan han ser ut - uansett - vi elsker han så vanvittig høyt allerede.

Sitter her med klump i halsen og tårer i øynene begge to...lille :babygutt: vår!!

Vi er verdens heldigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lovende ut :)

Kan egentlig ikke si at jeg har vært noen kløpper i matveien i sv.skapet...har stort sett spist det jeg vil, når jeg vil.

Men selvfølgelig passet meg for de matvarene man bør holde seg unna...

Jeg er såpass pirkete i matveien at det meste som står på listen over fy-mat, uansett ikke er mat jeg spiser. :rodme: Ellers kan jeg ikke skryte på meg et supersunt kosthold, men det har da ikke vært så ille. Jeg skal innrømme at det har blitt noen flere is enn normalt denne sommeren, og jeg har stappet i meg både chips og sjokolade. Men, i motsetning til før har jeg spist små mengder om gangen. Har bare hatt lyst på bittelitt, og dermed har jeg egentlig ikke spist de store mengdene av det.

Her har lillegutt ligget med hodet ned siden midten av mai (tidlig ute med å snu seg), og små fotelanker har pirket meg godt ute på høyre baconside. Favoritten er å ta spenntak. Rumpa skytes opp og ut på min venstre side, og tærne stritter imot på høyre! :hjerte::fnise:

De er nå søte også der de ligger i magen, selv om det ikke er udelt deilig å våkne om morgenen av at han sparker meg inn under ribbeina. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott mage du har! :Nikke:

Nyt tida meg babyen i magen! Det er veldig koselig å ha de på utsiden, men utrolig nok så savner man litt disse sparkene også.

Og jeg kan informere om at det er veldig fint å ha en guttebaby! ;) Kan anbefales, så gled deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har lillegutt ligget med hodet ned siden midten av mai (tidlig ute med å snu seg), og små fotelanker har pirket meg godt ute på høyre baconside. Favoritten er å ta spenntak. Rumpa skytes opp og ut på min venstre side, og tærne stritter imot på høyre! :hjerte::fnise:

De er nå søte også der de ligger i magen, selv om det ikke er udelt deilig å våkne om morgenen av at han sparker meg inn under ribbeina. :eeeh:

Ja, han tar spenntak her og, da står rumpa rett ut på min venstre side, og hodet rett ut oppe på min høyre side - magen ser igrunn litt deformert ut :fnise:

Kjenner vonde press både her og der titt og ofte ja, men er jo egentlig bare herlig, da vet man at de lever og trener seg sterk der inne :)

Så flott mage du har! :Nikke:

Nyt tida meg babyen i magen! Det er veldig koselig å ha de på utsiden, men utrolig nok så savner man litt disse sparkene også.

Og jeg kan informere om at det er veldig fint å ha en guttebaby! ;) Kan anbefales, så gled deg! :ler:

Tviler ikke ett sekund på at det blir herlig med guttebaby ja :rødme:

Gleder oss så vanvittig nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 35 uker :hoppe:

Herlighet, det går så fort det her, syns akkurat det var lille julaften og vi fortalte de blivende besteforeldrene nyheten jeg :sjenert:

Men det spørs da, skal jo være hjemme frem til fødselen nå, så kan jo bli lange siste 5 uker...håper iallefall jeg ikke går (lenge) over tiden i tillegg...

Noen som har forslag til hva man kan fylle dagene med?

Akkurat nå er jo alle rundt meg på jobb eller ferie, og regnet pøser ned, så er ikke akkurat så mye man kan finne på...

Og ryggen begrenser jo litt aktiviteter også...

Planlegger å bake litt en av dagene, men vi har ikke bil, så orker ikke gå/sykle til butikken i pøsregn heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 uker :hoppe:

Jeg har vært hjemmeværende siden mai, men synes faktisk tiden har gått fort. I mai var jeg veldig aktiv og trente mye etc. De siste ukene har jeg stort sett fylt dagene med:

- Lange gåturer (hvis bekkenet tillater det)

- Husarbeid - hjemmet har aldri vært så shinet som nå (hvis bekkenet tillater det)

- "Hagearbeid"

- Gjøre klart hjemmet til babyen kommer

- Lese masse bøker

- Baking

- Scrapbooking (lime inn UL bilder etc.)

- Rydde i papirer (sånn arbeid jeg aldri tar meg tid til å gjøre ellers)

- Shopping

- Besøke venner (vanskeligere nå når folk er på ferie da)

- Kino

- Cafebesøk

- Har dessuten vært veldig velsignet med godvær de siste ukene, så har vært mye ute.

Cluet er vel bare å nyte dagene og hvile masse mens du kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 uker :hoppe:

Jeg har vært hjemmeværende siden mai, men synes faktisk tiden har gått fort. I mai var jeg veldig aktiv og trente mye etc. De siste ukene har jeg stort sett fylt dagene med:

- Lange gåturer (hvis bekkenet tillater det)

- Husarbeid - hjemmet har aldri vært så shinet som nå (hvis bekkenet tillater det)

- "Hagearbeid"

- Gjøre klart hjemmet til babyen kommer

- Lese masse bøker

- Baking

- Scrapbooking (lime inn UL bilder etc.)

- Rydde i papirer (sånn arbeid jeg aldri tar meg tid til å gjøre ellers)

- Shopping

- Besøke venner (vanskeligere nå når folk er på ferie da)

- Kino

- Cafebesøk

- Har dessuten vært veldig velsignet med godvær de siste ukene, så har vært mye ute.

Cluet er vel bare å nyte dagene og hvile masse mens du kan :)

Takk for alle forslag.

Her har vi ikke vært så heldig med været i det siste (først var det hetebølge her på østlandet, og nå regner det i strie strømmer for 5. dag på rad eller noe sånt :sukk: )

Men får håpe det bedrer seg.

Skal få tatt å satt på en klesvask nå iallefall, komme meg ut av sofaen en stund - tiden flyr så fort når man koser seg på KG... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Du finner helt sikkert mye å gjør på!

Har vært hjemme i mange uker allerede jeg, og egentlig så har jeg fortsatt ting jeg ikke har fått gjort..Neste på lista er å kjøpe en fryser så jeg kan fylle opp :)

Og KG opptar igrunn mange timer om dagen :tongue:

Og :duskedame: 35 uker :duskedame: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du finner helt sikkert mye å gjør på!

Har vært hjemme i mange uker allerede jeg, og egentlig så har jeg fortsatt ting jeg ikke har fått gjort..Neste på lista er å kjøpe en fryser så jeg kan fylle opp :)

Og KG opptar igrunn mange timer om dagen :tongue:

Og :duskedame: 35 uker :duskedame: !!!

Ja, KG er iallefall kjekt å ha!! :jepp:

Bare det hadde blitt litt bedre vær, så kunne jeg holdt på litt i hagen - pluss at det hjelper litt på motivasjon for å gjøre ting i huset også...:sjenert:

Men skal definitivt få bakt litt i løpet av denne uka iallefall :)

:hoppe: for 35 uker!

Ja, jippi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed på sykehuset om å slappe av 4x40 minutter hver dag pga det her utflod m/blod -styret. Så igår var jeg ivrig sofasliter, sov i over en time ved 19-tiden, og det var jo veldig lurt - for hvem fikk vel ikke sove før langt på natt i natt da....:sjenert:

Men kom meg opp litt over halv ti idag da, så får prøve å ikke snu døgnet fullstendig.

Idag er det endelig litt mer lovende vær, skal finne meg noen bakeoppskrifter og tusle bort på butikken en tur tenkte jeg.

Tror det blir godt å gå en tur, syns ryggen bare blir værre av å ligge iallefall, ingen stilling som er god heller, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...