Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Oi, så spennende og hilse på svigers da ;) Det går nok kjempebra, selv om jeg skjønner at du ville shine opp litt først ja ;) Bare være forsiktig meg deg selv da, sliter med ryggen nå jeg også, så jeg har fått 40% sykemelding, merker det gjør godt med kortere dager også hjem og legge seg rett ut ;)

Ja, den ryggen er ikke god å bli klok på - og så er det så varierende fra dag til dag hvor mye man tåler... og så er det det da, at man ikke kjenner at det kanskje ble litt mye husarbeid før man har satt seg ned... :sjenert:

Men nå kan vi iallefall ta imot besøk med god samvittighet :)

God natt til dere alle :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok!

Greit å ha en plass å skrive ned alle tanker. Kan jo ikke belaste omverdenen med gravidtanker hele tida heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

"Drama" her idag....

Startet dagen med å oppdage rød, fersk, blodklump rett etter jeg hadde vært på do - skulle vaske meg og ser en klump på størrelse med en stor rosin på låret... Kom en til bare noen minutter senere.

Ringte føden, og de ba meg komme med en gang...Fikk GU og innvendig UL og utvendig UL - alt så bra ut med babyen. Livmorhalsen var 4,5cm og normal.

Mente det var rifter i slimhinnene i livmor som hadde gjort det, men at det ikke var noe farlig, med mindre det fortsetter da.

Ble på sykehuset ett par timer for å se hvordan det gikk, men etter 2 timer hadde det ikke kommet ut annet enn brunlig, gammelt blod, så jeg fikk dra hjem.

Ble litt stressa, svigers kommer langveisfra for å hilse på for første gang, så ville absolutt ikke ligge inne over natta, sånn som de vurderte først.

Fikk beskjed om å slappe av i helgen, og holde meg i ro, så da får vi gjøre det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok!

Greit å ha en plass å skrive ned alle tanker. Kan jo ikke belaste omverdenen med gravidtanker hele tida heller :ler:

Takker og bukker :)

Nei, det er så sant så sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt skummelt ut det der ja! Godt det ikke var noe farlig!

Ja, var ikke noe særlig...kommer fortsatt litt ut, men gammelt blod da, og det måtte jeg regne med...(beklager detaljer).

Nå er svigers her, så idag blir det nok kanskje museumstur :)

God søndag alle sammen!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! :vinke:

Det var bra at alt gikk fint etter at du hadde vært på sykehuset!

Ha en fin søndag videre.. :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jammen trøtt av besøk også...ikke at det skjer så vanvittig mye, men man vil jo gjerne varte opp litt likosm :jepp:

Sovet et kvarter på sofaen nå, mens svigers går tur og kjæresten lager middag :)

Var så koselig å hilse på svigers....de hadde med pakker i fleng til babyen.

Fikk 3 bodyer i nyfødt størrelse, en bukse og genser i litt større str, sånn leke som babyen kan ligge under på gulvet (husker ikke hva det heter :sjenert: )

Og så hadde lillesøstra til kjæresten, på 15, strikket såå søt lue, votter og sokker - samt at vi fikk en søt rangle fra henne og kjæresten hennes :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på`n igjen...mandag og jobbstart igjen.

Vært hjemme en uke med sykemelding pga ryggen og hatt to uker ferie, så blir litt hardt å begynne på igjen.

Er skikkelig trøtt i trynet etter å ha snudd litt på rutinene og svigers er jo her og da blir det jo litt annerledes dager også...

Ryggen er fortsatt vond, så er spent på hvordan det går å begynne på igjen, stå så mange timer i strekk...

Jaja, vi får se hvordan det går.

Er litt nervøs etter helgens opplevelser også, fikk beskjed om å ta det me ro, og nå er det jo ferie avvikling og færre folk på jobb.... :sjenert:

Kjenner nesten jeg gruer meg litt...

Hmm, 3 og en halv uke til permisjonstart da....

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var første jobbdag etter ferien unnagjordt, gikk forholdsvis greit, kjenner jo at ryggen er sliten, men kunne absolutt vært værre - så skal ikke klage!

Nå jobber jeg 80% da (det er det jeg har fast), så jobber jo bare 5 eller 6 timers dager, og det er deilig.

Var godt å komme hjem til tomt hus, svigers er på dagstur til oslo, og kjæresten jobber sent, kjenner det er godt med litt alenetid innimellom :jepp:

Kan noen forresten fortelle meg hvordan jeg kan sitere/svare på flere innlegg i samme innlegg?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Godt å høre at alt gikk bra på sykehuset og med svigers! :D

Ang.sitering, du trykker vel bare siter på alle de du vil sitere? Jeg har ikke gjort det selv, men finner ikke noen annen måte ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Godt å høre at alt gikk bra på sykehuset og med svigers! :D

Ang.sitering, du trykker vel bare siter på alle de du vil sitere? Jeg har ikke gjort det selv, men finner ikke noen annen måte ;p

Jada, alt gikk bra, selv om man får seg en støkk...ikke artig å drive å blø - hadde et par episoder tidlig i svangerskapet også, da var det jo enda "fare for" abort. Hadde ikke tenkt over at det kunne skje så sent også, pluss at det første jeg tenkte var jo at jeg skulle føde eller noe selv om jeg ikke hadde noe vondt da.

Men det gikk som sagt bra, og baby sparker og trives der inne så...:)

Hmm, mener å ha prøvd det med å trykke på de jeg vil sitere , men at det ikke funket... eller...har jeg det?? :)

Får se om jeg får til en annen gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ang. sitering, så er det bare å trykke på den "+siter"-knappen på flere innlegg, så kommer alle sammen opp når du skal skrive svar, og du kan skrive svara dine "innimellom" liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. sitering, så er det bare å trykke på den "+siter"-knappen på flere innlegg, så kommer alle sammen opp når du skal skrive svar, og du kan skrive svara dine "innimellom" liksom ;)

Okei...var det samme som Ida-Kristine sa, så skal prøve det :)

Oppdaget at det ble så mange innlegg når jeg måtte svare en og en... :fnise:

Men da lærte jeg noe nytt idag også - du verden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...