Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd
Høygravid - 40 dager igjen :hoppe: litt for meg selv!

Har vært i byen idag med mamma, og kjøpt stelleunderlag, håndklær til mini, et helseteppe og et laken til senga.

Etterpå skal vi til mamma og pappa og grille, blir herlig :sikle:

Men først må kjæresten bli ferdig på jobb og sykle hjem.

Gratulerer som høygravid :)

Det er fullmåne 4 september, så jeg tipper du får 3 september :)

Håper jo du slipper å gå over, men jeg har troa på fullmånen.

Exen min jobbet på ambulansebåt, og de gikk bakover i loggene sine en gang, og sammenlignet med månen.

Der var DEFINNITIVT flere fødsler en til tre dager før fullmåne! :jepp:

Så om du går over, tror jeg ikke du går lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som høygravid :)

Det er fullmåne 4 september, så jeg tipper du får 3 september :)

Håper jo du slipper å gå over, men jeg har troa på fullmånen.

Exen min jobbet på ambulansebåt, og de gikk bakover i loggene sine en gang, og sammenlignet med månen.

Der var DEFINNITIVT flere fødsler en til tre dager før fullmåne! :jepp:

Så om du går over, tror jeg ikke du går lenge :)

Takk for gratulasjon :klem:

Hmm, ja hørtes jo mistenkelig ut det da, får satse på tre dager før fullmåne da :fnise:

Skal skrive deg på lista iallefall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert tippeliste:

*Når kommer lillegutt?*

Soon_to_be: 23.august

Ida-Kristine: 25.august

effy: 27.august

Saeria: 28.august

Ilja**: 29.august

Imli: 31.august

Tussi: 1.september

Unknown: 2.september

Smaragd: 3.september

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom å kikke litt her jeg også, og når det gjelder dagbok er det bedre sent enn aldri :jepp:

Nå er et jammen meg ikke lenge igjen, har dere alt klart?

Vår var estimert til å være 4 kilo så jeg hadde kjøpt inn minimalt med klær i 50, men hadde jo litt. "Sjokket" var stort da det kom ut en gutt på bare 3170 og var 50 lang og han DRUKNET i 56 :fnise:

Så ta med deg noe i både 50 og 56 så sykehuset :)

Vet ikke hvorfor jeg skriver det men, bare et sånt lite tips, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :)

Alt bra med deg? :)

Høygravid nå, har du skikkelig stor mage nå da? :fnise:

Jeg syns det er litt morsomt å se på de gravide som går så rart, ut med bena og magen frem! Kanskje ikke så godt for dem, men jeg må le av meg selv om jeg begynner å gå slik :fnise:

På denne kanten av "dammen" :regn: det som bare det!

Er det fint vær hos deg får jeg ta skibladner over :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som høygravid :hoppe:

Da begynner det å nærme seg gitt :jepp:

Ha en fin helg :)

Takk takk :klem:

Er ikke lenge igjen nei... :jepp:

God helg til deg og, det lille som er igjen av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom å kikke litt her jeg også, og når det gjelder dagbok er det bedre sent enn aldri :jepp:

Nå er et jammen meg ikke lenge igjen, har dere alt klart?

Vår var estimert til å være 4 kilo så jeg hadde kjøpt inn minimalt med klær i 50, men hadde jo litt. "Sjokket" var stort da det kom ut en gutt på bare 3170 og var 50 lang og han DRUKNET i 56 :fnise:

Så ta med deg noe i både 50 og 56 så sykehuset :)

Vet ikke hvorfor jeg skriver det men, bare et sånt lite tips, hehe...

:goodbye: Hyggelig at du ser innom :)

Ikke lenge igjen nei, bare gldere meg mer og mer - det aller meste er klart, så han kan godt bare komme :fnise: Litt tidlig enda kanskje...kan vel ikke akkurat regne med han er klar enda!

Han er estimert til 3200-3300, så satser på det hvis det fortsatt ser sånn ut den 28. Skal på ny kontroll for å se om han har snudd seg, og for å se på veksten...

Har MASSE i 50, kjøpt litt selv, og fått endel fra både mine og kjæresten sine foreldre, så får håpe han er litt liten så han får brukt alt :fnise:

Takk for tipset iallefall!

Koser dere dere hjemme med lillegutten da??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei! :)

Alt bra med deg? :)

Høygravid nå, har du skikkelig stor mage nå da? :fnise:

Jeg syns det er litt morsomt å se på de gravide som går så rart, ut med bena og magen frem! Kanskje ikke så godt for dem, men jeg må le av meg selv om jeg begynner å gå slik :fnise:

På denne kanten av "dammen" :regn: det som bare det!

Er det fint vær hos deg får jeg ta skibladner over :ler:

:klemmer:

:goodbye: Hallo!!

Begynner å få stor mage ja, selv om mange kommenterer at de tror jeg er kortere på vei, men jeg har jo aldri vært så stor før så man føler seg jo litt "flodhet" av og til :jepp:

Er ok desverre ingen grunn til å ta båten over, for her :regn: som bare det også!! Vi har sovet hos foreldra mine i natt, begynner å lure på om vi idet hele tatt kommer oss hjem for det regner så fælt...

Har ikke bil, så sykler, og foreldra mine er uten bil om dagen de også...

Får håpe det stilner litt etterhvert da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner ingen å sykle i det :regn: her!

Har dere lang vei eller?

Du får legge ut magebilde en dag så vi kan se :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner ingen å sykle i det :regn: her!

Har dere lang vei eller?

Du får legge ut magebilde en dag så vi kan se :fnise:

Ikke lang vei nei, men ikke tatt med veldig passende klær ettersom vi dro hit hit igår og da var det jo helt fantstisk vær...

Skal se om jeg får lagt ut bilde ja, men er på mamma sin pc akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare ta en liten tur innom deg, også. :) Du har termin nøyaktig to uker etter meg, kan jeg konstatere. Jeg har heldigvis ikke noen enorm mage, men er ikke så stor selv, heller, så det hadde vært litt slitsomt. Men både jordmor og lege sier at så lenge man følger vekstkurven, skal man ikke bry seg om kommentarene.

(@Ida-Kristine: De som vagger, er vel først og fremst damer som sliter med bekkenløsning, vil jeg tro?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker snuten innom jeg også. Har pløyd meg gjennom boka di, for den var av overkommelig lengde. :fnise:

Gratulerer som fersk høygravid!

Her har jeg fått kommentarer på hvor liten og nett jeg er, for så å få et "Gud, så stor du er da!" på en og samme dag. Målene mine er i øvre sjikt, men hverken lege eller JM sier noe på det.Jjeg følger min egen kurve, er under gjennomsnitt høy, så jeg regnet med at jeg ville ha et mål som var litt over gjennomsnittet stort. :ler:

Noen estimering er det ingen som har tatt her, men det har heller ikke blitt ymtet frempå om noe stort barn, så da er det nok ikke noe å bry seg med.

Skal bli spennende å se når du føder din gutt. Jeg tipper den 28. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk høre at jeg hadde både liten og stor mage av samme person, jeg, og på samme dag. :filer: Riktignok av mannens bestemor, som kanskje kan sies å surre ørlite, men det er litt komisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lang vei nei, men ikke tatt med veldig passende klær ettersom vi dro hit hit igår og da var det jo helt fantstisk vær...

Skal se om jeg får lagt ut bilde ja, men er på mamma sin pc akkurat nå...

Var ganske så bra vær her også, så det skjønner jeg :)

Du får hoppe i dusjen og skifte klær om du sykler hjem :ler:

@Ida-Kristine: De som vagger, er vel først og fremst damer som sliter med bekkenløsning, vil jeg tro?

Det har jeg ikke peiling på altså, jeg har ikke vært gravid, er ikke og kommer ikke til å bli det før om noen år vil jeg tro :fnise:

Men jeg har sett noen gå sånn, og de på sims går sånn :ler:

Men om det er pga bekkenløsning så unner jeg dem nok ikke det!

Det kan umulig være godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg måtte bare ta en liten tur innom deg, også. :) Du har termin nøyaktig to uker etter meg, kan jeg konstatere. Jeg har heldigvis ikke noen enorm mage, men er ikke så stor selv, heller, så det hadde vært litt slitsomt. Men både jordmor og lege sier at så lenge man følger vekstkurven, skal man ikke bry seg om kommentarene.

(@Ida-Kristine: De som vagger, er vel først og fremst damer som sliter med bekkenløsning, vil jeg tro?)

JM sier jeg har liten mage, regner med hun har sett endel av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikker snuten innom jeg også. Har pløyd meg gjennom boka di, for den var av overkommelig lengde. :fnise:

Gratulerer som fersk høygravid!

Her har jeg fått kommentarer på hvor liten og nett jeg er, for så å få et "Gud, så stor du er da!" på en og samme dag. Målene mine er i øvre sjikt, men hverken lege eller JM sier noe på det.Jjeg følger min egen kurve, er under gjennomsnitt høy, så jeg regnet med at jeg ville ha et mål som var litt over gjennomsnittet stort. :ler:

Noen estimering er det ingen som har tatt her, men det har heller ikke blitt ymtet frempå om noe stort barn, så da er det nok ikke noe å bry seg med.

Skal bli spennende å se når du føder din gutt. Jeg tipper den 28. :nigo:

Hadde et lite hopp på sf-mål nå, men det er fordi baby ligger på langs over hele magen - og hodet presser opp i øverste del av livmor, men det sier seg jo selv at det bare blir sånn...håper virkelig han kommer på bedre tanker og snur seg snart :sjenert:

Skal føre opp den 28. på tippelista jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske så bra vær her også, så det skjønner jeg :)

Du får hoppe i dusjen og skifte klær om du sykler hjem :ler:

Det har jeg ikke peiling på altså, jeg har ikke vært gravid, er ikke og kommer ikke til å bli det før om noen år vil jeg tro :fnise:

Men jeg har sett noen gå sånn, og de på sims går sånn :ler:

Men om det er pga bekkenløsning så unner jeg dem nok ikke det!

Det kan umulig være godt?

Kommet oss hjem igjen, måtte vente litt til det værste hadde gitt seg...så det gikk bra.

Fikk "snylta" til oss middag før vi dro også :fnise:

Legger ut bilde her så du og dere andre får se magen, er ca 3 uker gammelt, så har nok blitt littegrann større - men skal få tatt et oppdatert bilde senere...

Edit: Fjernet bildet, og lagt ut nytt og oppdatert bilde i senere innlegg...

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en flott og nett mage. Helt fri for strekkmerker også, jo. :smilbla:

Akkurat det kan jeg ikke si om min. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...