Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er mye man glemmer at er lov... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kastet kjøttpålegg som har vært åpnet i to-tre dager. Må ikke være like nøye på det nå lenger, gitt..

Synes 7 dager høres lenge ut på sykehus etter keisersnitt. Jeg hadde en særdeles komplisert sykdomshistorie (det var fare for mitt liv), og var veldig dårlig i dagene etter keisersnittet - allikevel reiste jeg hjem etter 5 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Får håpe du slipper å ligge på sykehuset i 7 dager! Det må vel bli kjedelig :fnise:

Ha det gøy med mart'n og :sikle: på spekepølsa du ikke får spist enda! hihi

Ha en flott helg! :klemmer:

Huff ja, håper det holder med 5 dager...

Blir ikke mye mart`n da, for orker ikke gå så mye med kynnere og nedpress, men pølse blir det iallefall...og kanskje smultringer og lakris...:sikle::fnise:

God helg til deg også!! Kos deg i Fredrikstad :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det unna, 10 dager igjen :sjokk:

spekemat ja....har helt glemt at det er lov nå :fnise:

Ja, 10 dager er ikke lenge...!! :)

Nei, det kommer ikke jeg til å glemme, har gått og lengtet nå i 9 måneder, så det blir spekepølse på barsel altså :jepp:

Det er mye man glemmer at er lov... Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kastet kjøttpålegg som har vært åpnet i to-tre dager. Må ikke være like nøye på det nå lenger, gitt..

Synes 7 dager høres lenge ut på sykehus etter keisersnitt. Jeg hadde en særdeles komplisert sykdomshistorie (det var fare for mitt liv), og var veldig dårlig i dagene etter keisersnittet - allikevel reiste jeg hjem etter 5 dager.

Tenkte faktisk jeg skulle spørre deg i dagboka di ang dette, for jeg vet jo at du hadde et tøft ks - jeg akter å ikke ligge lenger enn 5!!

Syns det hørtes rart ut at opptil 7 dager er vanlig, når alt er planlagt og lagt til rette...merkelig.

Jaja, men da har jeg fått svar iallefall, og kommer til å kreve å få reise hjem så fort som mulig (hvis alt føles bra selvfølgelig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :ler: må le litt her jeg sitter.

Fikk akkurat en telefon fra føden (ble litt nervøs da jeg så det var de som ringte, har lagt de i telefonboka på mobilen, og så at det stod føden på skjermen).

Men hun skulle informere om at vi var satt opp på omvisning på føden den 18. men pga svineinfluensaen så får de ikke lov å ha omvisning.

Jeg sa at det var ikke noe problem da jeg skal ta ks dagen før - da lo hun godt og sa at det var jo bra det ordnet seg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa har vært her og spist middag på verandaen med oss - kyllinggryte med charlottløk, paprika, chili, hvitløk, selleri og ris...:sikle:

Nå har pappa reist hjem og kjæresten har dratt på jobb.

Vært knallvær idag, og oppdaget plutselig at beina mine var giga-hovne, så nå har jeg lagt meg på sofaen med beina høyt - dette vil jeg ikke ha noe av...

Ellers har dagen vært rolig igrunn, hatt litt vondter idag og, men de kommer og går litt, alt ettersom lillegull sparker/trykker på mamma`n sin blære og tarmer eller ikke...

Blir nok en rolig kveld, kunne tenkt meg en tur på mart`n, men tror ikke kroppen vil samarbeide hvis jeg skal sykle ned til sentrum, gå litt rundt etc.

Så får ta det igjen i morgen, da kan sikkert pappa kjøre også :gjeiper:

Ååå, skulle gjerne hatt litt smågodt...:sjenert: - ikke noe digg i huset, kan bli en laaang kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe digg i huset?!? :dåne:

Det kan ikke jeg si akkurat... :sjenert::rodme:

:ler:

Gravde meg ned i fryseren og fant en boks med is...så nå har jeg fått stillet litt av søtsuget....om enn for en liten stund :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 dager igjen ja. Nå er du snart mamma :babygutt:

Ja!!! Åh, er så glas jeg ikke skal gå til termin eller over...tror jeg hadde gått på veggen - men er vel fordi jeg er så forberedt nå på datoen og alt...

Tror jeg griner hvis han skulle finne på å snu seg...skal vel godt gjøres når han nektet å bli snudd på sykehuset...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! da dør jeg...:ler:

Ingen tegn til det foreløpig iallefall...kjenner hodet veldig godt på akkurat samme plass som før, og han er veldig rolig der inne, ingen brå eller store bevegelser...men man vet jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er nå unektelig litt søt da, der han insisterer på å ha hodet nærmest mammas hjerte. :hjerte:

:rødme: :rødme: :rødme: JA, ikke sant - lille elsklingen til mamma`n sin :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på mart`n med pappa (mamma er borte med jobben, og kjæresten er på jobb), så da får lillejente være med pappa`n sin :fnise:

Skal kjøpe spekepølse til etter klumpen har kommet ut, lakris og smultringer :sikle:

Og så skal jeg handle taco til ikveld, da skal kjæresten og jeg endelig kose oss litt sammen, han har jobbet såå mye di siste tre dagene/kveldene, så har litt å ta igjen :lur:

Og så skal jeg handle litt mat til i morra, for da kommer mamma og pappa på besøk - er koselig.

Og de gleder seg sånn til å bli besteforeldre for første gang....mamma sendte melding fra utlandet i går : "Hei. Hvordan er det med babyen?? Og dere??" :ler:

Må nok vende oss til å komme i andre rekke nå ja...men det er helt greit det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Ja, dere må nok finne dere i å komme bak den lille. Min mamma er bestemor til mange alt, så hun klarer faktisk å sette meg foran magen. Men bare av og til. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg tilbake fra byen...huff, var der i en og en halv time, og sååå masse vondter i magen/skambeinet...

Jaja, kom meg da igjennom.

Fikk kjøpt spekepølse og smultringer, droppet lakrisen :ler:

Handla mat til helgen også...

Og så falt jeg og pappa pladask for en gammel hvitmalt vugge - den var dødsnydelig, de skulle ha 1500 for den da, men jeg sa at det var for mye, så da gikk de ned til 1000, og så betalte pappa halvparten :sjenert:

Skal ha den som soveplass på stua - ååå, blir så skjønt :rødme:

Må slappe av litt på sofaen nå, med beina høyt, skulle ikke mye gåing til før beina var hovne... og så er det ganske varmt i været i tillegg, så det hjelper jo sikkert ikke på.

Som sagt, slappe av litt, og så vaske vugge!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille pappan din som betalte halvparten. Koselig med vugge.

Ja, han ER verdens snilleste faktisk :hjerte:

Hjelper oss med alt mulig, snekring, maling, handling, kjøper masse mat i Sverige til oss, stiller alltid opp - mamma og da!

Og vugga ja, den var bare dødsfin, jeg elsker sånn gammel stil, shabby chic, og denne var bare midt i blinken!

Gleder meg til å vaske og skure den, og få kjøpt madrass og redd den opp med koselige tepper etc :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...