Gå til innhold

Soon


Soon

Anbefalte innlegg

Så koselig med vogge. Snille pappaen din. Her har pappaen min laga vogge til oss :)

Å bli satt "i andre rekke" ja - hehe, venn deg til det :fnise: Her ringer alltid mamma og pappa og spør om gromgutten er våken før de kommer, kan jo ikke risikere at det bare er kjedelige meg som er hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi hadde egentlig ikke tenkt å ha noen vogge, eller fast soveplass på stua, tenkte å bruke vognbagen - meeeen så kom vi over denne vogga da, og så er kommende bestefar veldig søt og snill og ville spleise med meg :hjerte:

Lurer på hva kjæresten sier ...:fnise:

Han blir nok sikkert velidg fornøyd han og tenker jeg - og nå slipper jeg jo å måtte bære inn vognbagen etter vi har trilla...jeg skal jo ikke bære på ørten uker etter ks`et, så det blir sikkert veldig bra :jepp:

Har skrubba og vaska den nå, og lagt et sengeteppe som min mormor har heklet oppi, ble kjempekoselig...ååå, gleder meg så til det ligger en liten søtnos og sover i den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt med lite søvn - egentlig første natta omtrent hvor jeg kan klage litt...

For det første er det plent umulig å ligge på andre måter enn på sidene, ligger jeg på ryggen blir jeg svimmel (sikkert den her Vena Cava-greia eller hva det nå heter). Menl igger jeg på høyre siden, så kjenner jeg hver eneste lille bevegelese lillebaby gjør (kjenner at han nesten dytter hodet ned i madrassen...stakkars).

Og ligger jeg på venstresiden kommer beina hans mye lettere ned i tarmene eller hva det er, og da sparker han, og det gjør veldig vondt - i natt var han rett og slett litt umulig :fnise:

Så var jeg oppe på do ved 5-tiden, tørst og hadde vond hals...trodde jeg skulle bli forkjøla og alt...men tok en c-vitamin og heldigvis var halsvondten borte da jeg stod opp...

Jaja, må vel regne med noen sånne netter, og det skal vel ikke bli lettere de kommende månedene tenker jeg...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en litt aktiv klump i magen idag :hjerte:

Syns han har vært så rolig i det siste, men idag har det både vært vriing, gniing, gliding og dytting :ler:

Artig å se på magen, plutselig dukker det opp et skarpt lite kne (eller albue??).

Herlig å kjenne liv, (når det er behagelig liv vel og merke - ikke hoppe på blæra og sånt) det kommer jeg sikkert til å savne litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å si at det har vært utrolig mye hikking idag også...:fnise:

Herlig liten klump jeg har i magen min altså...og om 8(!!!) dager skal han ut :sjokkert::biggrin::hjerte::hakeslepp: - senest!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også en del gnikking. Han skvatt til da mannen slo i en spiker da. :fnise: Stakkar liten. :hjerte: Den brå, skarpe lyden fra intet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Så koselig med vogge og liv i magen! :rødme:

Og smultringer da :sikle: *stjele en av deg* :fnise:

Nå er det ikke lenge til du er mamma!! :hjerte:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Så koselig med vogge og liv i magen! :rødme:

Og smultringer da :sikle: *stjele en av deg* :fnise:

Nå er det ikke lenge til du er mamma!! :hjerte:

Ha en fin søndagskveld! :klem:

Nei, bare en uke nå.... herlighet det går fort!!

Takk for det - i like måte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vasket opp x antall kjeler, boller, skåler og former...

Mamma og pappa har vært her på middag, kjempegod mat som kjæresten har lagd :hjerte: Kyllinglår, stekte grønnsaker, potetskiver stekt i ovnene og bernaise saus :sikle:

Og så hadde vi kjempedeilige jordbær til dessert...tror jeg skal ta litt til etterpå.

Men altså, å stå i 15 minutter og vaske opp litt var altså nok til å påkalle ørten kynnere og vondter i ryggen...så nå har jeg inntatt sofaen og skal se "Hjemsøkt" på Tv-Norge... :haar::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, så god mat! Jeg husker egentlig ikke når jeg sist spise noe "ordentlig" mat :sukk: Jeg har ikke spist så mye eller bra i det siste, og i løpet av hele helga har jeg spist 8 brødskiver (4loff..), 2 pølser, noen boller, vannmelon og sjokolade :overrasket:

Og det å vaske opp, til og med jeg blir sliten i ryggen av det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

Tidlig oppe idag jeg...kjæresten stod opp kvart over 5 og da var jeg og lys våken...kosa oss litt mens han spiste frokost :hjerte:

Får så innmari med vondter når jeg ligger i senga, det er litt slitsomt...sover bedre på sofaen på dagtid for å si det sånn, og nå kjennes det ut som det ikke er lenge før jeg sovner her på sofaen, for var jo litt tidlig å stå opp igrunn...

Og at det regner ute, hjelper ikke akkurat på humør og det å ville finne på noe :Gjesp:

Herlighet - 1 uke til ks....:hoppe: - tiden flyr avsted!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble jammen meg en tretimers lur på sofaen!!

Trengte det tydeligvis da!

Nå har jeg dusjet og spist god frokost, satt på en klesvask og brette sammen en haug med klær som var tørre etter vask.

Tatt ut av oppvaskmaskinen og gått ut med søppel også...jammen meg fått gjort litt for en gangs skyld :fnise:

Og sladrisen min ligger og føder.....:hoppe: litt for Saeria!!

(da ble det ikke synkronføding :fnise:)

Endret av soon_to_be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du var tidlig våken, hehe.. Deilig å hvile litt på sofaen da :)

Kommer du hit og vasker litt også eller? :fnise:

Må vel få gjort noe snart jeg også tror jeg, men det er jo så moro å sitte her inne å skrive også vettu :fnise:

Har nok en økedag med L idag, så jeg sitter å ammer hver 2-3 time, vanligvis er det 4-5 time.

Gled deg masse, det er så kos :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og sladrisen min ligger og føder.....:hoppe: litt for Saeria!!

(da ble det ikke synkronføding :fnise:)

Det må du ikke si for sikkert. Alt kan skje hos deg nå også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...