SøsterLiten Skrevet 2. september 2009 #401 Del Skrevet 2. september 2009 Huff... ser det har vært tøffe tak her for deg. Håper ting føles bedre nå, håper at samtalen med din kjære går bra i morgen, håper du får en super fin morgen før dere skal snakke, håper du sover godt inatt og håper du ser at du er en skjønn person som vi her inne setter pris på og at du kan si det til deg selv også!! DU ER VERDIFULL! Husk det finnes jo bare en som deg!! Mange gode klemmer fra meg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. september 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 2. september 2009 ååh, så skjønn du er! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Simbelmynë Skrevet 2. september 2009 #403 Del Skrevet 2. september 2009 Ser at du har det litt tøft om dagen, så derfor synes jeg du fortjener en ! Håper de vanskelige tingene ordner seg etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. september 2009 Forfatter #404 Del Skrevet 2. september 2009 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. september 2009 #405 Del Skrevet 3. september 2009 Lykke til med samtalen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #406 Del Skrevet 3. september 2009 Håper det går bra med samtalen deres i dag, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. september 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 3. september 2009 Tusen takk jenter Nå spiser jeg frokost og skal snart ut og gå Det er fint vær, men kaldt, så da syns jeg at jeg burde gå meg en tur Gå en annen vei idag da, så det blir litt oppoverbakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #408 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skal også gå tur etterhvert, kanskje vi møtes Gikk faktisk tur fra fotballstadionen hos "dere" og hjem her om dagen, det var mange oppoverbakker det :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 3. september 2009 #409 Del Skrevet 3. september 2009 Lykke til med kjærestepraten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. september 2009 Forfatter #410 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skal også gå tur etterhvert, kanskje vi møtes Gikk faktisk tur fra fotballstadionen hos "dere" og hjem her om dagen, det var mange oppoverbakker det :dåne: Hvor blir det a? Eller mener du selve stadioen?? Jeg går i skogen ovenfor biltilsynet her Er sånn tømmervei rett ved huset Var ute i 50min! :dåne: Lykke til med kjærestepraten i dag Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. september 2009 #411 Del Skrevet 3. september 2009 Hvor blir det a? Eller mener du selve stadioen?? Jeg går i skogen ovenfor biltilsynet her Er sånn tømmervei rett ved huset Var ute i 50min! :dåne: Vet ikke hvor mange fotballstadioner det er nede hos dere, jeg var iallefall på kamp på én stadion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. september 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 3. september 2009 Sikkert den ved sykehuset? Ellers er det vel bare sånne vanlig fotballbaner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. september 2009 #413 Del Skrevet 3. september 2009 Hei søta mi sniker innom med en og si at jeg tenker på deg.. vet du gruer deg til praten, men husk at vi er her det kommer til å gå så bra!! uansett, du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. september 2009 Forfatter #414 Del Skrevet 3. september 2009 Tusen tusen takk søta Jeg skriver hvordan det går, men når vet jeg ikke Jeg tar ikke med meg dataen, men har med meg klær og regner egentlig med at jeg sover der i natt Men da kommer jeg nok en kjapp tur innom imorra, kjære skal på bandøving, men en kompis av han skal være med og jeg har også lyst, så da. Får se, dere hører fra meg snart til dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 3. september 2009 #415 Del Skrevet 3. september 2009 Tusen tusen takk søta Jeg skriver hvordan det går, men når vet jeg ikke Jeg tar ikke med meg dataen, men har med meg klær og regner egentlig med at jeg sover der i natt Men da kommer jeg nok en kjapp tur innom imorra, kjære skal på bandøving, men en kompis av han skal være med og jeg har også lyst, så da. Får se, dere hører fra meg snart til dere alle sammen Masse lykke til med kjæreste-praten, det går nok bra skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. september 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 3. september 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. september 2009 #417 Del Skrevet 3. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 4. september 2009 #418 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan gikk det i går? Skjønner vel at du har sovert hos din kjære ettersom du ikke har vært innom her på en stund - så jeg krysser fingrene for at det gikk fint! Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. september 2009 Forfatter #419 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei jenter Referat fra igår! Da mamma kom hjem og vi skulle begynne med midaggen, spurte jeg henne om hun kunne kjøre meg til kjære, og da så hun litt på meg og sa "så du skal dit idag altså..?", "hvorfor tror du jeg har kledd på meg da?" Jeg går nemlig kun i joggebukse og hettegenser for tiden Så spiste vi tacobaguetter og prata litt, så sminka jeg meg og gjorde meg ferdig. Så stakk jeg, mamma og broren min til byen for de skulle på biblioteket en tur og på lekebutikken i byen! Brukte litt tid på det, før vi stakk på butikken hvor jeg fikk brus, yoghurt og mamma kjøpte sånn Sommer favoritt pose, var 2 for 1 så vi fikk en hver Deretter dro vi til kjære, mamma og broren min var med en tur inn for mamma hadde kjøpt sånn skolebrødstang ting og skulle dele den så jeg også fikk litt. Kjære fikk tacokjøttdeig og lefser av meg, så da hadde han litt mat Onkelen til kjære var der, sammen med to av ungene sine. Ei stor jente og ei bebis Og jeg koste og bærte bebis :happy: Også fikk jeg Hello Kitty tøfler og strykemerker av svigermor Så, hvor skal jeg begynne Jeg hadde det veldig koselig, var kjempe blid og lo i hele går! Da kjære og jeg var på rommet hans spilte han bass og vi så på Dream Theater dvd og jeg spiste sjokolade Mer skjedde egentlig ikke! Så det skjedde liksom ingenting mellom oss igår, vi hadde det egentlig bare koselig og gøy sammen.. Jeg syns det kan bare være sånn jeg Men nå er det jo han som egentlig skulle si noe, ikke jeg (selv om jeg kan komme med masse), men vi klarer liksom ikke Det er jo så klart dumt, men samtidig ikke. Men litt bra kommunikasjon må en vel ha! Klokka halv 11 fikk jeg melding av mamma, hun sa at hvis det ble så jeg skulle hjem igår måtte jeg sende melding innen 11 men siden jeg ikke hadde gjort det regna hun jo med at jeg ble der. Så da jeg fikk melding av henne så jeg på kjære, som drev å skulle legge seg, om jeg kunne ligge over. Og da så han bare rart på meg, "Bare sov du.. Var ikke det meningen da?" "Jo altså.. Jeg tok jo med meg klær sånn i tilfelle da.." svarte jeg da. Og kvelden ble som jeg ville den, bare litt lenger og bedre Kjære skal på øving etterhvert, det er rundt en time unna, men en kompis av han kjører han for trommisen i bandet skal prøve pedalene som han kompisen har.. Ja Så skal de til en anna kar, for kjære skal få dataen hans. Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal :klø: Jeg får spørre kjære etterhvert Endret 4. september 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. september 2009 #420 Del Skrevet 4. september 2009 Bra det ble en hyggelig kveld da ...og natt Håper det fortsetter sånn for dere Jeg var forresten på biltilsynet i dag, men droppa å se etter deg, for du var jo ikke i nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå