Minttu Skrevet 13. august 2009 Forfatter #161 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg fikk almanakken min idag! Den er så søt og fin! Kjempe kjekk, og flott inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 Forfatter #162 Del Skrevet 13. august 2009 Nå kom stefaren min hjem fra jobbting i Tyskland, og jeg fikk hvit toblerone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 13. august 2009 #163 Del Skrevet 13. august 2009 Fin almanack! Den hvite tobleronen er best, men jeg liker egentlig ingen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 13. august 2009 #164 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Jeg fikk almanakken min idag! Den er så søt og fin! Kjempe kjekk, og flott inni Hei! Så lekker en almanakk!!! Må si jeg føler jeg har en finger med i spillet der asså. Nå kom stefaren min hjem fra jobbting i Tyskland, og jeg fikk hvit toblerone! Hvit Toblerone er digg!!! Det tror jeg er den beste sjokoladen jeg vet om. Endret 13. august 2009 av Nilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2009 Forfatter #165 Del Skrevet 13. august 2009 Fin almanack! Den hvite tobleronen er best, men jeg liker egentlig ingen av dem Takk! Den er best ja Hei! Så lekker en almanakk!!! Må si jeg føler jeg har en finger med i spillet der asså. Hvit Toblerone er digg!!! Det tror jeg er den beste sjokoladen jeg vet om. Hei du! Takk takk, du var min inspirasjon vet du hihi Ikke sant! Også så diger! Gleder meg til å spise den Nå har jeg spist så lite mat og masse usunt dritt, så i morgen har jeg egentlig lyst til å løpe så i skogen at jeg nesten stryk med. Jeg eier ikke kondis, så det er sagt! Her har du hun som "løper" 2000m på 17min! Alltid fått 3 i gym. Siste året på vgs nå så brydde jeg meg ikke, var ikke engasjert i gymmen, eier ikke kondis, redd ball, var rett og slett ikke noe drømmeelev. Allikevel fikk jeg 4 Kjæresten min som var så aktiv, såå engasjert og flink fikk 3! Den lærern er ikke god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. august 2009 Forfatter #166 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Dagens bilder Tema: Mat Mål: Bli enda mer sulten og godterisyk enn det man er! Noen som blir med på mc'rn? Endret 15. august 2009 av Ida-Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #167 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg blir med på Mccern! Jeg har hatt så lyst på junk-food i over 2 uker, og idag på jobben, hvor jeg akkurat hadde kjøpt meg brød og ost, så tror du ikke min "kjære" kollega kommer gående med takeaway fra McDonalds???? Det skal jeg gjøre i morgen, men jeg skal være dobbelt så smart: Sykle innom på vei hjem fra jobb, slik at jeg kan kose meg med det foran tven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. august 2009 Forfatter #168 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg blir med på Mccern! Jeg har hatt så lyst på junk-food i over 2 uker, og idag på jobben, hvor jeg akkurat hadde kjøpt meg brød og ost, så tror du ikke min "kjære" kollega kommer gående med takeaway fra McDonalds???? Det skal jeg gjøre i morgen, men jeg skal være dobbelt så smart: Sykle innom på vei hjem fra jobb, slik at jeg kan kose meg med det foran tven! Yay! Mc'rn er jo like ved cc vettu Vi får heller dra på peppes eller noe? Blir litt mett da Det kan du gjøre! Det er jo enda koseligere! Og du som er så flink og sykler trener jo bare av burgeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #169 Del Skrevet 14. august 2009 Joa, men jeg handler heller på den som er nærmere mitt hjem, fordi da er ikke maten kald når jeg skal spise den Peppes er koseligere, men jeg liker egentlig ikke pizza så godt.. Det er litt snodig det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. august 2009 Forfatter #170 Del Skrevet 14. august 2009 Joa, men jeg handler heller på den som er nærmere mitt hjem, fordi da er ikke maten kald når jeg skal spise den Peppes er koseligere, men jeg liker egentlig ikke pizza så godt.. Det er litt snodig det.. Det skjønner jeg jo da Hva vil du ha da a? Skal vi dra på Egon da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #171 Del Skrevet 14. august 2009 Ja okei, Egon går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. august 2009 Forfatter #172 Del Skrevet 14. august 2009 Ja okei, Egon går Så du liker noe der? Ellers får du komme med forslag! Er du skikkelig sær får jeg lage noe til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #173 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er faktisk ikke så sær, det er egentlig bare pizza jeg ikke liker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. august 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 14. august 2009 Jammen det er bra, da kan jeg dra på date med deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 14. august 2009 #175 Del Skrevet 14. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. august 2009 #176 Del Skrevet 15. august 2009 har sett deg i andre dagbøker, så jeg tenkte jeg skulle snike innom å hilse på så bildet av almankken du har bestilt, den var kjempefin takk for linken, skal ikke se bort ifra at jeg bestiller meg en selv de var utrolig fine, kult at man kan velge design på den leste litt i boka di også, så du har vært i Fredrikstad!! fin by håper du får en kjempefin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. august 2009 Forfatter #177 Del Skrevet 15. august 2009 Hei! Så hyggelig av deg å titte innom :happy: Ikke sant de er flotte! Det har jeg vært, faren til kjære har flyttet ned dit så vi har måttet ta et par turer hehe Ha en flott lørdag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. august 2009 Forfatter #178 Del Skrevet 15. august 2009 Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder idag også Idag er det kjoler! Jeg skal begynne å trene og slikt, bli kvitt den magen! Nå vet ikke jeg hvor mye jeg kan klare å gå ned til april, men forhåpentligvis såpass at jeg kan føle meg vel i en kjole Så jeg tittet på kjoler igår, vet om en super side hvor det faktisk ikke er så dyrt! http://www.stylebystars.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 15. august 2009 #179 Del Skrevet 15. august 2009 Mange søte kjoler der altså Og den almanakken du hadde kjøpt, er kjempefin. Er det en slik man kan legge inn sider med egne bilder i? Ha en flott lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 15. august 2009 #180 Del Skrevet 15. august 2009 hei igjen kjolene der var utrooooooolig fine :dåne: skulle ønske jeg var rik og kunne bruke masse penger på klær ha en fortsatt strålende lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå