Ambriel Skrevet 7. mars 2010 #441 Del Skrevet 7. mars 2010 Ååå, dette er så spennende! Håper det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clebra Skrevet 8. mars 2010 #442 Del Skrevet 8. mars 2010 Virker litt som om kroppen gjør seg klar også, gått noen ganger på do så nå kan det ikke være mye igjen Og det er veldig hovent/ømt nedentil... Sånn er jeg også nå. Har ikke konstante vondter som deg, men får innimellom veldig veldig vondt i rygg/underliv som gir seg etter en stund. Ingenting regelmessig, og kan fint puste meg gjennom det. Har også plutselig fått hyppige doturer og er også hoven/øm nedentil. Kjennes nesten ut som om jeg har hatt ekstremt mye sex.. men det har jeg slettes ikke... Å, jeg håper noe skjer! Håper du får møte din lille snart altså :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #443 Del Skrevet 8. mars 2010 Sånn er jeg også nå. Har ikke konstante vondter som deg, men får innimellom veldig veldig vondt i rygg/underliv som gir seg etter en stund. Ingenting regelmessig, og kan fint puste meg gjennom det. Har også plutselig fått hyppige doturer og er også hoven/øm nedentil. Kjennes nesten ut som om jeg har hatt ekstremt mye sex.. men det har jeg slettes ikke... Å, jeg håper noe skjer! Håper du får møte din lille snart altså :rødme: Føles ut som om man ikke har gjort annet enn å hele natten Hadde det bare vært så vel! :gjeiper: *smålei* Men men... Tok ut to ørreter idag, så da blir det ihvertfall god middag med fisk, rømme og grønnsaker! Sykehustime 13.30 tomorrow! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. mars 2010 #444 Del Skrevet 8. mars 2010 Så spennende!! Det skjer nok noe nå snart Jeg heier i alle fall! :duskedame: Du må i alle fall ha lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 8. mars 2010 #445 Del Skrevet 8. mars 2010 Føles ut som om man ikke har gjort annet enn å hele natten Hadde det bare vært så vel! :gjeiper: *smålei* Men men... Tok ut to ørreter idag, så da blir det ihvertfall god middag med fisk, rømme og grønnsaker! Sykehustime 13.30 tomorrow! Skal spise det samme her i huset (bare laks, ikke ørret) Det er så NAM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. mars 2010 #446 Del Skrevet 8. mars 2010 Skjer nok noe i morgen når du skal på sykehuset.. Svigerinne L gikk over tiden, og når hun var på kontroll på sykehuset så rippet (tror det var det det heter... ) henne og noen timer etterpå var fødselen i full gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 8. mars 2010 #447 Del Skrevet 8. mars 2010 Hun ble nok Strippet Det ble jeg også på torsdag (2 dager før termin). Regner med vi gjør det på onsdag også og håper det hjelper bedre da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #448 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Var nok strippet ja Å bli rippet hørtes fryktelig vondt ut! Ikke sikkert de gjør det i morgen, det blir ihvertfall UL og CTG, men håper jo at de gjør det Tenkte faktisk å ta en tur til Ikea Kjeder meg og trenger stellemadrass og dype suppetallerkener Pluss at den tyttebærsaften de selger er knakende god Renesmee: Håper noe skjer for deg på onsdagen da Og at formen er bra frem til da! Ufattelig kjipt å måtte vente, men man må jo bare holde ut og prøve å sove... Endret 8. mars 2010 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 8. mars 2010 #449 Del Skrevet 8. mars 2010 Strippet ja Rippet er nok vondt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mars 2010 #450 Del Skrevet 8. mars 2010 Håper at det ikke er lenge igjen til du får treffe på lille J Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 8. mars 2010 #451 Del Skrevet 8. mars 2010 Tenker mye på deg for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mars 2010 #452 Del Skrevet 8. mars 2010 Mange innom her for å se om det er noe som skjer nå Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #453 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Fortsatt her... Gikk greit på Ikea, fikk selvfølgelig kjøpt mye mer enn jeg hadde tenkt Klarte akkurat å bære det med meg hjem -Laptopbord -Rødvinsglass (6 for 45kr) og hvitvinsglass (6 for 45) -6 dype, store tallerkener -4 små firkantete -4 mellomstore men meget dype skåler -Stellematte -Badebalje -Hvite servietter -Tyttebærsaft og syltetøy (synes det er så godt med tyttebær!) Så nå blir det litt enklere å ha flere folk når vi har middagsselskap Magen min er sår Skikkelig vondt å ta på den, både huden og selve mage"kjøttet/fettet" brenner... Så gleder meg til å bli ferdig med denne graviditeten altså E filmet meg og magen i natt, haha, vet ihvertfall at det IKKE skal tas bilder nedenifra (dobbelthake!) Sykehuset ringte selvfølgelig litt senere og endret timen, så nå må jeg opp tidlig, skal være der 8.30! Middagen var forresten utrolig god, jeg ELSKER ovnsbakte grønnsaker, særlig når det er så enkelt! Håper dere andre damer har det fint, har litt sommerfugler i magen, håper de kan gjøre noe på sykehuset i morgen Endret 8. mars 2010 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2010 #454 Del Skrevet 8. mars 2010 tenker på deg her nede fra og håper det skjer noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #455 Del Skrevet 9. mars 2010 Koselig Lekehusmor! Nå drar jeg snart til sykehuset, litt spent! Ser ut til å bli en nydelig dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 9. mars 2010 #456 Del Skrevet 9. mars 2010 Tenker på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. mars 2010 #457 Del Skrevet 9. mars 2010 Oi,oi,oi...nå er du jo på sykehuset. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 9. mars 2010 #458 Del Skrevet 9. mars 2010 Krysser alt jeg kan krysse!! håpe ting er i gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paibunn Skrevet 9. mars 2010 #459 Del Skrevet 9. mars 2010 Håper ting gikk bra på timen og at ting har kommet ordentlig i gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Branna Skrevet 9. mars 2010 #460 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei Har fulgt litt med på denne tråden i det siste, og ville bare ønske deg masse lykke til! Håper i dag blir dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg