Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

Flyr halve jorden rundt for bryllup, og så er det ikke fri bar engang.. Ikke at jeg må drikke meg dritings og jeg kan betale for meg selv, men synes likevel det er ganske så dårlig.

Anonym poster: cf7cd0ae1843cd88637828eea331391c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en følelse av at vårt bryllup havner her, etter sommeren. Det er visst mye negativt å hente fra lavbudsjettbryllup, leser jeg.. :(

Anonym poster: 2aece2b7c837599d0505d24f380f9382

Det er langt fra sikkert, fine bryllups har mest med menneskene i det å gjøre, og fæle bryllup har og mest med menneskene i det å gjøre;)

Sitter av og til og ser på "platinum Weddings" på en livsstilskanal vi har og jeg må si at mange budsjettsbryllup virker MYE koseligere;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Flyr halve jorden rundt for bryllup, og så er det ikke fri bar engang.. Ikke at jeg må drikke meg dritings og jeg kan betale for meg selv, men synes likevel det er ganske så dårlig.

Anonym poster: cf7cd0ae1843cd88637828eea331391c

What?? Man skal ikke langt unna Norge før alkohol blir billig.

Når det er sagt, det verste jeg har sett er harry nordmenn som har ølen i den ene hånden og whiskyen i den andre bare fordi det er fri bar. Dette skjedde i et bryllup i Italia. Stakkars den norske bruden som var helt fortvilet over at hennes gjester skjemmet henne ut sånn overfor den nye svigerfamilien sin som på toppen av det hele var vin produsenter.

Anonymous poster hash: 15432...524

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tja, sist bryllup vil jeg karakterisere som "verst" ift det jeg har opplevd i bryllup tidligere.

* Hver tale varte i 45 minutter (snakk om tre taler).

* 3 1/2 times ventetid fra vielse til fest. Og ingenting å gjøre. Og vi hadde flere timers reisevei, så det var ikke bare å "gjøre noe annet i mens".

* 3 timer mellom middag til kaker. Uten verken vått eller tørt. Og ingenting skjedde. Det var bare en eneste lang pause. Kjeeeeedelig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange som har problemer med alkohol og null intelligens. skremmende..

Anonymous poster hash: 4fc7e...556

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig mange som har problemer med alkohol og null intelligens. skremmende..

Anonymous poster hash: 4fc7e...556

Helt enig! Ivprt bryllup begrenser vi alkohol inntaket pga folk ikke greier begrense seg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste bryllupet var nok mitt eget. Forloveren min valgte å drite i at det stod 'sommerlig' på invitasjonen og var mer pyntet enn meg som brud og jeg måtte krølle hennes hår og lakkere hennes negler på formiddagen. Vi glemte å gjøre i stand alkoholfritt til velkomsten, faren min var dritings før klokka var 19 og måtte hjelpes hjem.

Jeg var sistemann ut av lokalet etter å ha holdt håret til en spyende forlover. Da vi ankom hotellet for natten trengte jeg litt luft etter champagnen og frukten som ventes oss. I mellomtiden sovnet min nye mann, full og god, og jeg måtte skamfull spørre om ekstra nøkkel i resepsjonen.

Det beste var bryllupet til et søskenbarn i Oslo. Lokalet var kjempefint og intimt, tross størrelsen og mange gjester. Fantastisk stemning hele kvelden.

Anonymous poster hash: 6778e...f45

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste bryllupet var nok mitt eget. Forloveren min valgte å drite i at det stod 'sommerlig' på invitasjonen og var mer pyntet enn meg som brud og jeg måtte krølle hennes hår og lakkere hennes negler på formiddagen. Vi glemte å gjøre i stand alkoholfritt til velkomsten, faren min var dritings før klokka var 19 og måtte hjelpes hjem.

Jeg var sistemann ut av lokalet etter å ha holdt håret til en spyende forlover. Da vi ankom hotellet for natten trengte jeg litt luft etter champagnen og frukten som ventes oss. I mellomtiden sovnet min nye mann, full og god, og jeg måtte skamfull spørre om ekstra nøkkel i resepsjonen.

Det beste var bryllupet til et søskenbarn i Oslo. Lokalet var kjempefint og intimt, tross størrelsen og mange gjester. Fantastisk stemning hele kvelden.

Anonymous poster hash: 6778e...f45

Oi, det var litt av en forlover!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Ivprt bryllup begrenser vi alkohol inntaket pga folk ikke greier begrense seg

Hvordan gjør dere dette, rent praktisk?

Anonymous poster hash: b49b8...dbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere dette, rent praktisk?

Anonymous poster hash: b49b8...dbe

Blir vin til maten og kun det :) har ikke tenkt til å ha en dritings forlover eller far ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere dette, rent praktisk?

Anonymous poster hash: b49b8...dbe

Vi hadde fri bar, men veldig få ble fulle og ingen ble dritings. En god måte å holde folk nogelunde edru til middagen er fortært, er å ikke ha alkohol på bordet. Også ha god tilgang på vann, gjerne flere mugger på hvert bord. Det er og lurt å ha gode alkoholfrie alternativer, ikke bare cola og solo.

Så om man har mulighet, ha servitører til å skjenke og ha en bartender til å holde styr på selve baren.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør dere dette, rent praktisk?

Anonymous poster hash: b49b8...dbe

Vi hadde alkoholfritt som velkomst, av hensyn til avholdsgjester og tørrlagt alkoholiker. Så vin til maten, 4 glass totalt. Og avec til kaffen. Så måtte folk kjøpe den alkoholen de ville ha videre, med bartendere som var nettopp det; bartendere som kan jobben sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjør dere dette, rent praktisk?

Anonymous poster hash: b49b8...dbe

Som nevnt over er det nok lurt å servere alkohol til maten, i steden for å ha det ståande på bordet. Men passe på at folk ikkje sitt tørste alikavel.

Dersom du skal ha fri bar er det KJEMPELURT å ha bartender. Folk føler de drikker like mye, men dei gjør som oftas ikkje det. Og dersom du serverer drinkar i baren, så blir det rette forhold og ikkje 50/50 med alkohol og blandevann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Jeg var i et bryllup for noen få år siden der mange reagerte på at brudgommen ikke virket veldig fornøyd og smilte bare noen ganger i løpet av kvelden. Det var et grusomt bryllup!

Han ble skilt et år eller to senere og giftet seg akkurat på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig! Ivprt bryllup begrenser vi alkohol inntaket pga folk ikke greier begrense seg

Vi skal ha fri bar, men har gjester som fint klarer å begrense alkoholinntaket sitt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha fri bar, men har gjester som fint klarer å begrense alkoholinntaket sitt :-)

Hehe jaa vi er de første ut i vennegjengen å er mellom 20-25, så når det blir gratis alkohol kan noen ta litt av:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i et bryllup som var 100% alkofritt, fordi brudeparet var redd for at rølpevennene deres (dette var "godt utpå" landet, hvor treklogger med flammemønster og hockysveis var fashion) skulle drikke seg drita.

Dette løste vennene elegant ved å HA MED MEDBRAGT som om det var en jævla hjemme-hos-fest!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i et bryllup for rundt et år siden. Brud og brudgom var nettopp fylt 20 og i talen takket de foreldrene for pengene og annen økonomisk støtte de hadde fått i løpet av deres lange liv. De fleste talene var egentlig veldig rare.

Alt handlet om penger og jeg satt igjen med følelsen av at hele bryllupet var satt i stand for å få tak i penger fra slekt, venner og familie...



Anonymous poster hash: 72d97...6cb
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...