Gjest Tex Skrevet 18. november 2003 #121 Del Skrevet 18. november 2003 Er jo bare kosen igjen da :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 18. november 2003 Forfatter #122 Del Skrevet 18. november 2003 Ja det er kos det som er igjen.. men føler at jeg ikke rekker alt.... :o Rart egentlig, men sånn er det... Har sendt bilder av kjolen til blomsterdamen idag. Selv om det er cappomannen som skal velge buketten er det greit at blomsterdamen vet sånn ca hva jeg skal ha på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. november 2003 #123 Del Skrevet 20. november 2003 Vil gjerne se bilder av kjolen din cappo....*er så spent hvordan den ble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. november 2003 Forfatter #124 Del Skrevet 20. november 2003 Hei Camie! Her er kjolen som jeg tok utgangspunkt i foran http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9025 bak http://www.dzage.co.uk/BigRangeImage.php?I=D9038_2 Jeg skal i tillegg til lenger slep ha små krystallstener på kjolen øverst. Og på jakkeermene og kragen. Sløret mitt er laget av chiffon og er like langt som kjolen og jakken. Skal legge ut bilder etter bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. november 2003 #125 Del Skrevet 20. november 2003 WOOOOOWW!!!! Råstilig jakke cappo og kjempepen kjole!!! Gleder meg til å se bildene av deg i kjolen. Den var skikkelig lekker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. november 2003 #126 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg skal se cappo på ekte, ærta berta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. november 2003 #127 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg skal se cappo på ekte' date=' ærta berta!![/quote'] *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. november 2003 Forfatter #128 Del Skrevet 20. november 2003 Kirken er åpen for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. november 2003 #129 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg vet, men jeg bor jo så himla langt unna Oslo da....Hadde det ikke vært for det hadde jeg tatt meg en tur. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 20. november 2003 Forfatter #130 Del Skrevet 20. november 2003 Uff det var dumt da ....hvor ligger "verdens navle" forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 20. november 2003 #131 Del Skrevet 20. november 2003 ....hvor ligger "verdens navle" forresten Er vel noe ironisk ment det der med "verdens navle" men det ligger i nordland..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 21. november 2003 Forfatter #132 Del Skrevet 21. november 2003 Er vel noe ironisk ment det der med "verdens navle" men det ligger i nordland..... Og jeg som hele tiden trodde verdens navle var "indre øøstfåld"... så feill kan man ta ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 26. november 2003 Forfatter #133 Del Skrevet 26. november 2003 To do list: Oppdatering Kirke Vigselsskjema - bestilt- kommet hjem, skal sendes om en mnd Prest - ringe om 3 uker Musikk i kirken (inngangs-utgangsmarsj, salmer, solo) Fotograf til brudebilder - pappaen til cappomannen Transport til kirken for meg og tilbake til lokaler Hest og slede? Nei Bil? Kjøreplan Forlovere min er i boks Toastmaster Lokaler eckbo.no Blomster sendt mail til blomster hos eckbo Pynt - kjøper stearinglys og kubbelys på gavemessen Stjerneskudd Liten gave til hver gjest ved bordet - godis i celofan som Texejenta skal hjelpe meg med snille texejente!!! Bryllupskaken - konditoriet hos eckbo.no Kaker ellers - konditoriet hos eckbo Nei skal ikek ha noen kaker bortsett fra bryllupskaken DJ - mail sendt og booket Engangskameraer , ja har fått tak i , må hentes Fyrverkeri ved ankomst til lokaler? Bryllupsnatten- hvor skal vi være? Rica Holmenkollen park, rom bestilt Sjakett til cappomannen Kjole Roses Systue, skal hentes Sko Brudekjolen skal hentes Slør Roses Systue, skal hentes Veske Roses systue , skal hentes Jakke - cape har lånt, trygt hjemme hos mamma Yttersko - Moonbots med trekke skal syes Undertøy - motemessen på fredag Sløyfe til cappohunden Brudepiker/venner ja alle 4 har sagt ja Frisør/sminke - På Håret i Bogstadveien, Gina - bestilt time Brudebukett Blomsterloftet Knapphullsbuketter Blomsterloftet Blomster til kirken Blomsterloftet Blomster til brudepikene Blomsterloftet Ringer min er kjøpt, må hentes Invitasjoner Gjesteliste Bordkort Takkekort Kirkeprogramm Fotograf til resten av kvelden Videomann Ønskeliste Morgengave Bryllupsreise Cappomanne fikset, drar på mandagen etter :D Nytt visakort - mail sendt til banken Nytt førerkort Nytt pass - trenger ikke det foreløpig :oops: = done :oops: = utsatt = in progress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. november 2003 #134 Del Skrevet 26. november 2003 Det er jenta si som har full kontroll det! Mangler bare å booke inn en Texetur, så vi får laget små sukkertøy..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. november 2003 Forfatter #135 Del Skrevet 27. november 2003 Idag har jeg fått gjort litt igjen, jeg har ringt prestekontoret og booket møte med presten Har også booket møte med lokalene og bestemme meny, pynting ++ diverse. Holder på å bestille limo. Mamma har ringt og sagt at brudepikekjolene er på vei til oss Har fått låne småbrødrene til cappomannen på lørdag så vi får prøvd sjaketter etc. Så da har jeg kommet litt i rute igjen, Mailet litt med min forlover også om bryllupet, det var kos. Vi skla ta manikyr og pedikyr sammen dagen før bryllupet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 27. november 2003 #136 Del Skrevet 27. november 2003 Engangskameraer ' date=' ja har fått tak i , må hentes [/quote'] Hvor har du fått tak i engangskameraer og til hvilken pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #137 Del Skrevet 1. desember 2003 Fikk tak i det gjennom en av mammas venninner. Datteren hennes giftet seg i fjor og hadde noen igjen. Får kjøpe de til 70 kroner Ellers må jeg si at jeg ikke fikk gjort noe av det jeg skulle på lørdagen... ble nemlig hentet av min forlover på lørdag morgen :o Frokost på en cafe, leirdueskyting og curling, etterfulgt av en deilig middag hjemme hos forlover. Ble full så da var hun fornøyd. Søndag slet jeg med tømmermenn hele dagen, fikk ikke gjort så mye da heller... Cappomannen hadde utdrikningslag på samme dag og alt gikk veldig bra der også. Phuuu da var det over og vi begge overlevde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. desember 2003 #138 Del Skrevet 2. desember 2003 Så hyggelig utdrikkingslag du hadde da!! Skal vi ta en ettermiddag nå i desember og lage icing-roser? Hvor mange gjester skal du ha? Jeg har et annet lite og ganske hemmelig tips til deg.... Jeg kan de fleste ettermiddager i desember, unntatt torsdager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #139 Del Skrevet 4. desember 2003 Leeenge siden jeg har vært her nå ja.. :o Ikke helt i form om dagen og er hjemme :-? Tex, jeg gleder meg masse til vi kan bake litt Skal til legen imorgen så mulig jeg blir sykemeldt ut neste uke, så da må jeg nesten se ann litt bakingen. Men gleder meg veldig (hvis det klaffer, håper det og krysser alt jeg har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #140 Del Skrevet 4. desember 2003 Idag har vi fått gjort endel igjen Jeg har hentet ringen min, nå ligger den i skuffen i sminkebordet og jeg klør i fingrene til å ha den på meg, men har lovet meg selv at jeg ikke går med den før den store dagen. Må nok prøve den et par ganger før bryllupet for å se om den fortsatt passer....(den gjør jo selvfølgelig det.... ) Vi har også bestilt ring til cappomannen. Det ble en enkel blank ring i hvitt gull. Har også vært i møte med eckbo og ordnet med menyer, diverse praktiske ting veldig hyggelig møte. Vi får lov til å pynte lokalene dagen før så da må jeg huske på å ringe pyntedamen sånn at hun setter av den dagen til pynting Har også bestemt oss for alle marsjene og brudevalsen. Prosessjonsmarsj: Trumpet Voluntary Inngangsmarsk: Mendelssohn Utgangsmarsj: J.S. Bach Air Brudevals: Waltz for the moon Har samtidig lastet ned masse bryllupsmusikk som jeg kommer itl å høre på frem til bryllupet også litt julemusikk da ! Mamma har fått beskjed om at brudepikekjolene er på vei så nå er det bare å vente. Må høre med min stesøster ang skoene til jentene. Også ha med småbrødrene til salongen for å prøve brudestates, og selvfølgelig brudgomen! Imorgen tenker jeg tar en liten tur til Ikea for å kjøpe kurver og sløyfer. Kanskje jeg finner noe annet der som jeg kan pynte bordene med Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå