Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Godt noen har en fornøyd mann for tida.. min er vel lettere frustrert kan jeg tenke.... jeg er jo stort sett kvalm hele ettermiddagen og kvelden..... bare han koser meg på ryggen så bilr jeg kvalm.. klarer ikke repeterende bevegelser på huden.... så bare det å holde i hånda - hvis han ikke klarer å sitte stille blir jeg kvalm av.... sukk... :kjefte: litt på kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EL, EL, EL, EL...!!! Nærmer seg nå! :fnise:

Allergi eller ikke, har lovt Manden :humpe: ikveld! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt noen har en fornøyd mann for tida.. min er vel lettere frustrert kan jeg tenke.... jeg er jo stort sett kvalm hele ettermiddagen og kvelden..... bare han koser meg på ryggen så bilr jeg kvalm.. klarer ikke repeterende bevegelser på huden.... så bare det å holde i hånda - hvis han ikke klarer å sitte stille blir jeg kvalm av.... sukk... :kjefte: litt på kvalmen!

Uff da!! :( Er ikke noe særlig når kvalmen blir SÅ påtrengende i hverdagen! :klemmer: <---selv om det kanskje abre gjør ting verre? hehe!

Håper den gir seg snart! Bare komme seg over 1. trimester så gir det seg forhåpentligvis...? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skynder seg sagte inn i 2 trimester*

Bare to uker igjen!! :)

:bolledeig: Hurra for 2. trimester som nærmer seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er Manden fornøyd med :humpe: , jeg har ligget med :flekke: i været i 40 minutter, med to puter og en dyne! (høres mye ut, men alt var så sabla mykt!! :fnise:) Og etterpå tok jeg meg en deilig :dusje: Ikke verst! :jepp:

Nå får bare denne snørringen og tettheten i hodet gi seg...vil ihvertfall ikke bli så tett at jeg får ørebetennelse... :kjefte:

Venter på EL! :fnise:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da er Manden fornøyd med :humpe: , jeg har ligget med :flekke: i været i 40 minutter, med to puter og en dyne! (høres mye ut, men alt var så sabla mykt!! :fnise:) Og etterpå tok jeg meg en deilig :dusje: Ikke verst! :jepp:

Nå får bare denne snørringen og tettheten i hodet gi seg...vil ihvertfall ikke bli så tett at jeg får ørebetennelse... :kjefte:

Venter på EL! :fnise:

Det høres ut som min oppskrift det der.. og det funka for meg =)

Lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som min oppskrift det der.. og det funka for meg =)

Lykke til =)

*krysse alle fingre!* :fnise: Regner med at EL er fredag/lørdag'ish...så må vel kjøre på et par dager til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETALJER! :fnise:

Idag la jeg merke til at den melkeaktige, glatte utfloden har begynt. Da er vel EL-slim rett rundt hjørnet?? :jepp:

Tror nok det blir litt mer :humpe: i kveld. :lur: ...Eller kanskje det er greit å holde igjen litt....? Til positiv EL test...? Eller...? eller.....? Gud, blir smågal av dette...vente..ikke vente... :fnise::sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DETALJER! :fnise:

Idag la jeg merke til at den melkeaktige, glatte utfloden har begynt. Da er vel EL-slim rett rundt hjørnet?? :jepp:

Tror nok det blir litt mer :humpe: i kveld. :lur: ...Eller kanskje det er greit å holde igjen litt....? Til positiv EL test...? Eller...? eller.....? Gud, blir smågal av dette...vente..ikke vente... :fnise::sprettoy:

Bare :humpe: i vei du! Kjør på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk anbefalt å ha :humpe: annenhver dag, for på den måten å passe på at han ikke skyter med blankskudd. Så vet du det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk anbefalt å ha :humpe: annenhver dag, for på den måten å passe på at han ikke skyter med blankskudd. Så vet du det. :fnise:

:Nikke: vet det. Men er jo vanskelig å la være og da! :ler: Og dessuten blir det så vanskelig å få til :humpe: imorgen, jeg kommer til å være dø-sliten etter jobb og Manden jobber sent. :sukk: Kan man få en lønnet :humpe:-time fra jobb?? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke: vet det. Men er jo vanskelig å la være og da! :ler: Og dessuten blir det så vanskelig å få til :humpe: imorgen, jeg kommer til å være dø-sliten etter jobb og Manden jobber sent. :sukk: Kan man få en lønnet :humpe:-time fra jobb?? :skratte:

Det er jo lønnet ammefri - så føler det burde være en regel for :humpe: fri også! Det må jo tross alt til for å komme så langt som til ammingen!! =)

Endret av thumbalina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lønnet ammefri - så føler det burde være en regel for :humpe: fri også! Det må jo tross alt til for å komme så langt som til ammingen!! =)

Veldig sant! :jepp: Skal spørre sjefen jeg! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble litt :humpe: igår allikevel. :lur: Regner med at EL er fre/lør, så da venter vi til fredag før det skjer noe mer. :ler:

Kan eggstokker bli ømme??? For syns mine var det igår! Merket det under :humpe: , det var ømt/vondt oppover på venstre og høyre side!

Jeg begynner å bli litt paranoid og tar sorgene på forskudd...har jo tatt EL tester om morgenen de siste dagene for å følge meg og siden ingen har vært i nærheten av positive begynner jeg å svartmale alt...tenk om jeg ikke får EL, tenk om syklusen min er av typen KJEMPElang....osv.

Kan noen bare avkrefte at det ikke er noen grunn til bekymring ennå...? :trist:

Har hatt smerte på høyre side to ganger. En gang...igår var det vel og en gang på tirsdag tror jeg. Ikke bare litt lett stikking, men ganske "hard" stikking. Var litt ubehagelig, men så ga det seg etter en liten stund.

Jaja, får ta en dag av gangen her og ikke begynne å tenke så fælt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EL tester er skikkelig vanskelig å få til. Jeg har kun fått positive på ettermiddagen - og da kun pga at jeg har testet på riktig tidspunkt... kjente det stakk skikkelig i den ene siden, og da testet jeg positivt.. den andre gangen jeg gjorde det så var det pga at tempen tilsa at det var EL på gang..

Hormonene går i en kurve som er lav på morgene, også kommer det en bølge som gjør at EL testen gir utslag, men som synker igjen fort.. så hvis du bommer med et par timer så kan du ha mistet testesjangsen din.... bølgen kan feks komme på kvelden, eller natten også. Så skal ikke være lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL tester er skikkelig vanskelig å få til. Jeg har kun fått positive på ettermiddagen - og da kun pga at jeg har testet på riktig tidspunkt... kjente det stakk skikkelig i den ene siden, og da testet jeg positivt.. den andre gangen jeg gjorde det så var det pga at tempen tilsa at det var EL på gang..

Hormonene går i en kurve som er lav på morgene, også kommer det en bølge som gjør at EL testen gir utslag, men som synker igjen fort.. så hvis du bommer med et par timer så kan du ha mistet testesjangsen din.... bølgen kan feks komme på kvelden, eller natten også. Så skal ikke være lett!

:hakeslepp: Er det sant?? Var en som sa til meg at det var best å teste for EL på morgenen, men på pakka står det at man kan teste når som helst på dagen. Testet veldig bra forrige PP, da var jeg uvel, hadde murringer og stikking på kvelden, og testet positivt morgenen etter!

Ja, da er det vel bare å :humpe: annenhver dag da! :ler:

Har stikkinger på høyre side idag og. Kommer en gang iblant. Kjent det to-tre ganger etter at jeg kom hjem. Ganske kraftige! De river skikkelig! :hakeslepp:

Men tror ikke det er blindtarmen da. ;) Den sitter høyere opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Sterkere EL-strek! Takk for tipset thumbalina. ;) Leste på bruksanvisningen at om syklusen min er 28 dager, så skal jeg egentlig ikke ta første test før dag 12, altså idag. :fnise:

Men uansett, den er sterkere!! :bolledeig: Langt fra like sterk som kontrollstreken, men det faktum at den BLIR sterkere er oppløftende for pessimisten Trinemor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en positiv EL-test?? Kontrollstreken er nemlig noe svakere enn den har vært tidligere! Hm...

post-28777-1245997524_thumb.jpgpost-28777-1245997546_thumb.jpg

Tatt nå med morgenurin.

EDIT: Den er ennå sterkere nå. Men nå har det vel gått mer enn fem minutter. ;)

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...