Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

Du får prøve å tenke positivt trinemor. Selvom du føler at verden går i mot deg så lag den positiv liste og tving deg selv til å tenke positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får prøve å tenke positivt trinemor. Selvom du føler at verden går i mot deg så lag den positiv liste og tving deg selv til å tenke positivt.

Skal prøve...skal prøve HARDT, lover! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Vil ikke ha noe tantebesøk her! Håper dagen din blir bedre utover!

Takk thumbalina :klemmer: Vil jo ikke ha noe tantebesøk jeg heller for pokker! :kjefte: er kanskje forberedt på det, men VIL jo ikke ha hu her! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet veldig godt hvor vanskelig det er :klemmer:

En positiv ting: Kan jo begynne på Vitex når TR kommer igjen. :) Ny frisk og nye sjanser i neste PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En positiv ting: Kan jo begynne på Vitex når TR kommer igjen. :) Ny frisk og nye sjanser i neste PP!

Der ser du en positiv tanke. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ber tante holde seg laaangt unna!!*

Hmm..Litt brun spotting? Kan det være feste spotting også? Eller når er den isåfall? Kan ikke så mye om det jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Ber tante holde seg laaangt unna!!*

Hmm..Litt brun spotting? Kan det være feste spotting også? Eller når er den isåfall? Kan ikke så mye om det jeg:)

Vet ikke heeelt når en evn. festeblødning vil skje, hadde EL ca 2 juni.

Men føles veldig som om TR er på vei. oppblåst, vondt og spotter litt brunt ennå.

:sukk: Og voooonde kjertler i brystene...! au...Nei vent, kun høyre bryst faktisk! :forvirret:

Hadde en liten heart-to-heart med Manden i sted. Om at det faktisk kan være slik at jeg tenker og prater mer om dette enn jeg burde og tror jeg har gjort.

Ville i morges ha litt kos fordi jeg hadde vondt og det hele ble tolket som at jeg var skuffet fordi TR var på vei og at jeg ble irritert på han fordi jeg mente han ikke "brydde seg nok".

Det stemmer jo ikke. Men når vi snakket om det etterpå så skjønte jeg jo at jeg kanskje prater og lurer og "hva-om" veldig mye! Så jeg må skjerpe meg...ihvertfall ikke plage han så mye med det. Var jo faktisk jeg som sa vi skulle ta det med ro og ikke legge for mye mas i dette!

Ja, dette hørtes kanskje ikke så logisk ut for dere, men vi fikk ihvertfall skværet opp og fått en forståelse for hva den andre mente og tenkte og etterpå fikk jeg denne mld på tlf min:

"Jeg har lyst til å leie et hotellrom og elske med deg over hele rommet :-* Sånn at vi kan lage barn :-)" :flau::flau: Harru hørt slikt kliss.. :fnise:

Om ikke annet så får han meg ihvertfall til å smile! :ler:

******

Står på jobb nå uten musikk og uten kunder og meg ubehagelig mage...er såååååå glad for at jeg har min faste fri-fredag i måneden imorgen..! :fnise:

Langhelg! :bolledeig:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg er sinnsykt digg når det kommer. Du må nyte fredagen like mye som jeg skal. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langhelg er sinnsykt digg når det kommer. Du må nyte fredagen like mye som jeg skal. :lur:

Ååååå, det skal jeg! :jepp: Skal faktisk luke litt i blomsterbeddet vårt! Har fiiine jordbærbusker der, så må passe pent på dem! :jepp:

Manden lager middag til oss nå :rødme: Selv om han ikke alltid er like flink, så er han masse flink nok en gang iblant, når han skal ta litt ekstra godt vare på meg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her regner det i dag, jeg må si at det faktisk er litt deilig. Får du luket i blomsterbedet i dag??? Kose deg med fridagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her regner det i dag, jeg må si at det faktisk er litt deilig. Får du luket i blomsterbedet i dag??? Kose deg med fridagen.

Nå har vi jaggu samme samtale i to bøker! :skratte:

Nei ser ikke så lovende ut for blomsterbedet...:sukk: Ikke ennå ihvertfall! Kan jo håpe det klarner opp litt! :jepp: Men jordbærspising blir det. :fnise: Må bare få gubben av gårde på jobb først, så han ikke stjeler. :fnise:

SKulle gjerne hatt en fridag i dag ja.. hadde vært deilig! kos deg masse!

Skal gjøre mitt beste! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja...dum som jeg er så klarte jeg ikke la være å ta en test da pakken fra billige-tester kom...

Sterkeste kontrollstreken jeg har sett, men resten var blendahvit.

Jaja...hadde jo ikke regnet med annet! :sukk: Men når den brune spottingen avtok i dag så blir man vel litt schizofren.

Sa til meg selv da jeg tok testen at det er bedre (for meg) å få negativ test enn å gå å lure fram til TR begynner. Det er liksom verre. Men nå vet jeg, så da er jeg mye mer forberedt når TR kommer...

Sånn er livet...trinemor skulle vel ikke for en gangs skyld i livet ha litt flaks. :sukk:

Er ikke skuffet egentlig og gråter ikke, men den evige pessimisten i meg begynner med en gang å lure på om det er noe galt med oss, eller en av oss og om videre prøving bare vil være bortkastet om vi, om ett år eller to må gå andre veier for å bli gravide.

Men vet jo at det veldig sjeldent klaffer på første forsøk da!! uff...dumme meg.

Selv om jeg her inne har lest om en GOD DEL som fikk klaff på første PP...så hva skal man tro...

Nei, nå er jeg bare Pessimistisk. Med stor P! Typisk meg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg heller er unntaket altså! Det er bare 25% sjangs for klaff første tre mndene.... også øker det til 85% på et år... så det er bare å stå på.. skal innrømme at det plutselig var et lite skred her nå i april/mai som plutselig slo til på første forsøk - men ellers så er det maaaaange som bruker lang tid her... er vel nesten flere som bruker lengre tid - men det er vel litt overrepresentert her også, pga at det er et nettsamfunn med prøvesider.. =)

Du må bare henge i, så går nok bedre neste gang! Like stor sjangs på hvert forsøk =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner igjen følelsen. Man blir veldig gira når man bestemmer seg for å slutte på pilla. Aner ikke hvor mange tester jeg tok de to første månedene jeg. Denne måneden har jeg bestemt meg for å ikke ta noen test før dagen jeg venter T.R. !

:) Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klemmer::klemmer:

Jeg skal holde motet oppe og ikke være så utrolig pessimistisk. :sukk:

har lovt Manden at jeg IKKE skal ta sånn på vei, IKKE legge mer i det enn nødvendig og IKKE prate for mye om det og IKKE styre så fælt!

Så...da får jeg bare prøve på det da... :)

Jeg får finne noen positive ting ved det hele.

Skal fortsette å ta en dag av gangen ihvertfall.. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har laget samme avtale med Manden som jeg laget med Mannen, nemlig ikke styre for mye med dette her. Dessverre er det mye lettere sagt enn gjort. Derfor er det veldig godt å ha KG å lufte frustrasjoner og skuffelser på.

Og når det gjelder den testen, så er det mange som får negativ test FØR ikm selvom de er gravide, så jeg ville ikke vært så superskuffet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har laget samme avtale med Manden som jeg laget med Mannen, nemlig ikke styre for mye med dette her. Dessverre er det mye lettere sagt enn gjort. Derfor er det veldig godt å ha KG å lufte frustrasjoner og skuffelser på.

Og når det gjelder den testen, så er det mange som får negativ test FØR ikm selvom de er gravide, så jeg ville ikke vært så superskuffet for det.

:pls: Hva skulle jeg gjort uten deg Nótt. :klemmer: Godt at noen holder livi håpet til siste slutt! Trenger en sånn jeg. :)

Leste også inne på babyverden.no at det er vanlig å ikke teste positivt før IKM er her ja. Vanligst å teste positivt når man er 4 uker på vei.

Så vi får se da..... :pls: :pls:

Og du har heeelt rett. Er MYE lettere å SI at man ikke skal styre så fælt, noe helt annet å faktisk gjøre det. :sukk: Veldig godt å ha KG da! :jepp:

********

Sånn ellers kan jeg jo fortelle at jeg må tisse omtrent hver time/halvannen time. :sukk: Slitsomt'a gitt, du må jo bli gal Nótt...! :ler:

Mindre oppblåst, mindre smerter, ikke spottet noe særlig (ihvertfall ikke i truseinnlegget.) og det som 'er der' (detaljer jah) er mye lysere mot truseinnlegget enn det var igår. :vetikke:

Var så oppblåst igår at det nesten kjentes ut som om jeg var støl i magen, uten den stølhetssmerten på en måte. Om man skjønner hva jeg mener... :ler:

******

Gudbedre jeg har vært flink!! Vaska badet fra topp til bånn GRUNDIG, og støvsugd og vasket gulv i alle rom! Tror jeg ble inspirert av deg Nótt! :ler:

:klemmer:

:bolledeig: INNLEGG NR 100!! :bolledeig:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...