Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

Ser ikke så lovende ut for arbeidsdagen min idag...

Har blitt gradvis mer og mer svimmel idag etter at jeg sto opp! :hakeslepp:

Helt uten grunn!

Reise meg, sette meg ned, bøye meg er alt som skal til før jeg får et skikkelig svimmelhetsanfall. :sukk: Slapp og skjelven i kroppen...

Sjefen prøver å finne en som kan dekke for meg, men er ikke så lett. Ser ut som om jeg må karre meg på jobb, ihvertfall i seks-tiden så sjefen slipper å jobbe dobbelt.

Gruer meg til gåturen til bussen og så til jobben...håper jeg ikke svimer av ihvertfall...heh.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom og sniker litt!

Satser på at ting har klaffet for deg nå, jeg. :klemmer:

Endret av GlaJenta88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og sniker litt!

Satser på at ting har klaffet for deg nå, jeg. :klemmer:

Takk GlaJenta!! :klemmer: Trenger alle de positive tankene jeg kan få! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper formen er bedre, jeg vet dessverre altfor godt hvordan det er å være svimmel. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neei, formen er ikke så mye bedre... :sukk:

Tre timer på jobb var visst mer enn nok. Har skuldrene oppunder ørene, svimmel og vært kvalm og uggen i alle tre timene.

Sjefen ga meg like greit to EM-dager, så får vi håpe det hjelper.

Kjenner jeg får skikkelige sug i hodet bare ved å sitte rett opp og ned. Er ikke sånn kjøre-karusell-svimmel. Mer sånn...alt blir sugd innover og øynene mister fokus og nesten vibrerer...Rart!!

Om det er sånn det skal kjennes ut en uke før hver eneste TR så blir jeg gal...

Skal vi se:

Svimmel

Vondt i ryggen

Murringer

Stikking

Kvalm

Slapp

og..og...

jeg klør rundt anklene!! Hva i himmelens navn skal det være godt for...?? :skratte:

Spise pølser med mannen nå :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen...er ikke det litt tidlig å kjenne det nå da....? EL var ca tirs 2 juni og IKM er ca Man 8.....?? :vetikke:

Nei...jeg har nok ingen tro på at jeg har vært en av de heldige og fått full klaff på første forsøk. :trist:

<------ Frøken Pessimist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen påstår jo at de kjenner det fra dagen etter EL, så jeg aner ikke hva som er for tidlig eller ei. Men skjønner hvorfor du er frøken pessimist, var jo sånn jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble svintrøtt 2 dager etter EL.... så noe skjer tydeligvis i kroppen allerede da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma sa :

"Du har jo ikke at normal mens på flere år, dette kan jo bare være kroppen sin måte å reagere på før mensen!" :kjefte: Duste-mamma...evig pessimist der og...:ler: Skulle nok aldri sagt at vi skulle bli prøvere nei! :ler:

Hvem vet...vi finner vel ut hva som er i gjære om en ukes tid... :sukk: Noe skjer ihvertfall! Uansett hva det er... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ommøblere litt på soverommet idag jeg. Flytte senga og slikt. Men det ble ikke så lett gitt! :ler:

LITT vanskelig å gjøre om på et rom som er langt og smaaalt! :ler: Så etter å ha snudd den en gang og så at det ikke funka, (med mindre jeg skal krabbe over mannen hver gang jeg legger meg etter han eller står opp før han...) så da måtte jeg snu den tilbake. Liten overmadrass, stor overmadrass og to enkle senger under ble et STYR å snu på!!

Men, fant MAASSSEE støv under senga, så ikke så vondt at det ikke er godt for noe! :ler: Den er jo så lav, så noen støvsuger går ikke under.

Men ble sliten da! herregud...! :sukk: Og vooooondt nederst i korsryggen...fy...heller ikke så smart å styre sånn med tanke på nakken min, men nå klarte jeg bare ikke å sitte her mer. Men NÅ får det være bra! Stiv i korsryggen og lett murring i magen. Ble visst for mye dette... :ler:

*********************

Bestilte igår en test-pakke fra billige-tester.no. 21 EL-tester og 5 G-tester. BILLIG! Dumme meg som kjøpte 7 CB EL-tester på apoteket... :klaske:

Så nå er jeg klar for runde 2! :jepp:

Skal etterhvert kjøpe meg mulitvitaminer for gravide ala de som man kan få på billige-tester, men vil heller kjøpe dem her hjemme, så jeg vet 100% sikkert hva jeg får. Blir litt lite å bare ta folat med omega-3 syns jeg, trenger jo mer vitaminer! (Og er tom for vitae-pro)

*********************

Ryddet litt i bryllupstingene idag også. Har ikke fått pakket det ordentlig vekk etter at vi flyttet og måtte jo da titte litt på det! :) (giftet oss 20 september!)

Sang igjennom sangen jeg fikk av mamma'n min; "De nære ting". Da måtte jeg :grine: litt! Den er jo så fin! Og den har SÅ stor betydning for meg og mamma. Mamma fikk også den sangen av sin mamma, da hun giftet seg!

Så det er jo ganske spesielt og fint i våres liv. :hjerte:

Nåh, får det være bra med skravling...tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor ihvertfall, så jeg ikke forsvinner helt på lista. hehehe :lur:

Går jo bare og venter på IKM, så da er det jo ikke så mye å fortelle....! :sukk:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei he at vitaw pro ikke anbefales til gravide =)

Jeg tok den GRAVID vitaminen 3 mnd før jeg ble gravid, og nå er jeg over på multivitamin, folat, omega 3, magnesium og kalsium (spiser ikke meieriprodukter) Så håper dere får dekket inn det jeg trenger..

Høres digg ut å ha energi til å flytte rundt på senger og møbler.. jeg føler meg som en zombie for tida... står opp, går på jobb, kommer hjem, spiser, sover på sofaen, ser på tv... natta.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooohh..fint at jeg er tom for Vitae-pro nå da! :hakeslepp: Dersom-atte-hvisom-atte jeg SKULLE være gravid nå så skal vel det uansett gå bra....? :frown:

Energi og energi fru blom, var ikke så mye igjen av det da jeg var ferdig! :ler:

Er tilbake på tilnærmet lik zombie-tilstand fra imorgen av, da er det tilbake på kveldsjobbingen! *ønsker seg fler tidligvakter* :sukk:

mca: Hei og takk for det! :klem: Hyggelig med sniking! Forsett med det! :tommelsmil:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Bare innom og leser før jeg tusler til sengs :Gjesp::natti:

:vinke: Sove godt da pusilus! Hyggelig at du stikker innom! :klem:

Tror jeg skal køye snart jeg og. Etter middag (jah, sen middag når mannen jobber sent. hehe) så fikk jeg type mensmurring av den sviende/brennede-på-innsiden-typen! :forvirret: Var IKKE vanlig mensmurring. Det var liksom ikke vondt! Har det ennå...sånn brenning helt nederst....hva kan det være...?

(Gudameg, jeg høres ut som en hypokonder! :ler: er ikke det altså, men er så greit å kunne skrive ting ned på "papir", da løsner ting i hodet lissom.. :ler:)

Natta folkens! Nå skal jeg gå og legge meg i den nyflyttede senga! Hele...30 centimeter til venstre... :skratte:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok helt bra om du skulle ha tatt det mens du var gravid.. er nok bare en advarsel om det på de fordi de er så nye og dermed ikke testet ut på gravide.. =) og dessuten så tar det noen dager før babyen har koblet seg på deg - så de første dagene er det ikke så farlig...

ikke for å gi deg falske forhåpninger, men den brennende/sviende merkelige verken i bekkenet hadde jeg også de 3 første ukene.... merkelig følelse som jeg aldri har hatt før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen falske for falske forhåpninger her thumbalina, for idag spottet jeg litt brunt...

:sukk:

dårlig start på dagen...sov for lenge for klokka ringte ikke, spotting og murringer/brenning....har VIRKELIG lyst til å dra på jobb jah... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...