Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

De gale har det godt!!! :lol:

Skal se om jeg kan klare å slutte med mental overføring av tissing. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var Vitex kommet i posten! Wooh!Kom til å tenke på en ting...bør kanskje vente til TR kommer igjen...før jeg begynner å ta det. Sånn tilfelle...TR ikke skulle komme..... ;) Har jo skjønt at man ikke skal ta det hvis man er gravid! Var på do da jeg kom hjem fra jobb i sted. Og har slim, type EL-slim, ennå!  :hakeslepp: Altså, kan jo ikke være sikker på at det var det, vet jo ikke HELT hvordan det ser ut...men var ihvertfall mye, og sånn seigt og tykt..Hm...Og stikkende smerter på høyre side, rett ved toppen på hoftebenet...Hm! Kan da heller ikke være blindtarmen??  :ler:

Jenter! Løs symptom-gåten min!! :ler:

Edit: Skriveleifs all the way!

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptom-gåten din er dessverre ikke lett å løse, så jeg venter spent på svaret. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse pent på :vinke:

Ser det spises :popcorn: her inne , det vil jeg også være med på

:popcorn: Spennende med symptomer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å hilse pent på :vinke:

Ser det spises :popcorn: her inne , det vil jeg også være med på

:popcorn: Spennende med symptomer :jepp:

Hyggelig med besøk pusilus! :vinke: Velkommen skal du være!

All denne :popcorn: spisingen her inne medførte at jeg kjøpte mikro :popcorn: i butikken igår. :ler: Så da blir det vel :popcorn: på meg og!! *smiley-spam* :P

Symptomer er stressende spør du meg. hehe!

Snørrer som en GAL idag...greit nok at jeg er allergisk, men bjørka er ferdig og gresset har ikke begynt ennå, så DETTE er da virkelig unødvendig! :trist:

Har fri idag...herrrlig...skal prøve å ikke tenke på at jeg skal tidlig på jobb imorgen! Skal prøve å vaske litt tøy og være flink husmor idag! (les: PRØVE!)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du flinkere enn jeg meg, for jeg prøver ikke å være husmor engang for tiden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med et lite spor, håper dagboka di blir av den korte typen... Kanskje du allerede har en liten spire i magen, blir spennende fram mot IKM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med et lite spor, håper dagboka di blir av den korte typen... Kanskje du allerede har en liten spire i magen, blir spennende fram mot IKM...

Ufff..nå blir jeg bare Trinemor-full-of-hope! :ler:

Men veldig hyggelig at du kommer og setter spor i boka mi! Om boka mi blir lang så håper jeg det er fordi jeg får mange besøk av dere! :strix:

Nótt; du trenger ikke være husmor akkurat nå du! :biggrin: Det skal du spare opp! :ler: Nå skal du bare være spire-bærer og nyte det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nótt; du trenger ikke være husmor akkurat nå du! :biggrin: Det skal du spare opp! :ler: Nå skal du bare være spire-bærer og nyte det! :nigo:

Nå er ikke jeg noe husmoremne uansett så kan ikke se at jeg sparer det opp. :fnise: Spire-bærer derimot skal jeg klare å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo!

Her inne har jeg ikke vært å sneket før ;)

Spennende å lese om symptomer, og hvordan du kjenner etter, og blir kjent med kroppen din..

Kjenner meg igjen for å si det sånn :fnise:

Blir spennende å følge med her fremover, også krysser jeg fingrene for at du er like heldig som Thumbalina - at det klaffer på første forsøk!

Hvor stilig er ikke det?

Her hos oss er vi inne i PP 3, men lite panikk, og skuffelsen den dagen jeg får mensen går fort over..Vi har det jo trossalt ikke travelt!

Uansett, stikk bare en tur inn i dagboka mi, koselig med besøk!

Håper du får en fin helg :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo hallo!

Her inne har jeg ikke vært å sneket før ;)

Spennende å lese om symptomer, og hvordan du kjenner etter, og blir kjent med kroppen din..

Kjenner meg igjen for å si det sånn :fnise:

Blir spennende å følge med her fremover, også krysser jeg fingrene for at du er like heldig som Thumbalina - at det klaffer på første forsøk!

Hvor stilig er ikke det?

Her hos oss er vi inne i PP 3, men lite panikk, og skuffelsen den dagen jeg får mensen går fort over..Vi har det jo trossalt ikke travelt!

Uansett, stikk bare en tur inn i dagboka mi, koselig med besøk!

Håper du får en fin helg :smilyblomst:

Jaaaa, vil være like heldig som Thumbalina!! :bolledeig:

Godt å høre at du har så god kontroll da Poizki og ikke stresser! :) PRØVER veldig hardt å være sånn jeg og. hehe! :nigo:

*løper bort til boka til Poizki!* :reise:

*Syns Nótt er en kjempeflink spire-bærer!* Husmorgenet kommer nok etterhvert! ;):klem:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermer LITT etter pusilus og kommer med min egen

Dagens:

Fridag! :hjerte:

Sims 3! :hjerte:

Klesvask! :hjerte:

Eksperimentell ostesmørbrød-laging! :hjerte:

Jordbær, melk, sukker, sjokovanilje-is og sjokoladesaus! :hjerte: :hjerte:

Fått signert bok av Tom Egeland i posten idag!(Ålreit med sånne venner.) :hjerte:

:sengekos: Bedre for mye enn for lite! :ler: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, vil være like heldig som Thumbalina!! :bolledeig:

Godt å høre at du har så god kontroll da Poizki og ikke stresser! :) PRØVER veldig hardt å være sånn jeg og. hehe! :nigo:

*løper bort til boka til Poizki!* :reise:

Kremt...Må vel innrømme at jeg hadde tendenser til stress i første PP jeg og, men alt var jo så nytt og spennende - jeg kjenner jo ikke kroppen min i det hele tatt etter 7 år på ppiller ;)

Men når det ikke klaffet første gang, og vi har samme nivå på :sengekos: hver gang det er EL - Hvorfor skal det klaffe i PP 2 eller 3?

Prøver å tenke litt negativt, for å ikke bli så skuffet...

Men ja, det to - tre siste dagene før IKM kjenner jeg nok like mye etter som alle andre her inne ;)

Jeg har bare tvunget meg selv til å ikke være på en evig symptomjakt i 14 dager!

Håper du får en fin fin helg!

Endret av Poizki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare innom med litt "klaffe tidlig" støv :klemmer:

:strix::strix::strix:

Rart det der at det ikke klaffer når en har sex ved EL, skulle jo tro at så lenge det er soldater til stedet når egget kommer dalende at ting er gjort.... ?? men tydeligvis ikke... MEN the good news er jo at det er like god sjangs for hver gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt...Må vel innrømme at jeg hadde tendenser til stress i første PP jeg og, men alt var jo så nytt og spennende - jeg kjenner jo ikke kroppen min i det hele tatt etter 7 år på ppiller ;)Men når det ikke klaffet første gang, og vi har samme nivå på :sengekos: hver gang det er EL - Hvorfor skal det klaffe i PP 2 eller 3?Prøver å tenke litt negativt, for å ikke bli så skuffet...Men ja, det to - tre siste dagene før IKM kjenner jeg nok like mye etter som alle andre her inne ;)Jeg har bare tvunget meg selv til å ikke være på en evig symptomjakt i 14 dager!Håper du får en fin fin helg!
Jeg er egentlig glad for at det gikk tre uker fra jeg sluttet på pillen og til jeg fikk TR første gang og vi hadde prøvd iherdig de tre ukene. Fikk rett og slett griller i hodet, trodde jeg kanskje-muligens var gravid alt, gikk å kjente etter, tenkte masse og ble helt borte i rare, meningsløse tanker og dagdrømmer. Da TR kom ble jeg knust, selvfølgelig, men lærte meg også en fin lekse om å IKKE tolke signaler i hytt og pine og ikke gå å kjenne etter hele tiden. Nå tar jeg en dag av gangen og forventer TR rundt 15 juni. Tenker sånn at "Det er egentlig greit at TR kommer, da får jeg jo brukt Vitex, som kom i posten for noen dager siden!" :)Jeg har lært å ikke få høye forventninger og mest av alt har jeg jo lært å forstå kroppen min, hvilke signaler som tilhører hvilken grunn. Så det er bra. :jepp:

bare innom med litt "klaffe tidlig" støv  :klemmer:   :strix:  :strix:  :strix: Rart det der at det ikke klaffer når en har sex ved EL, skulle jo tro at så lenge det er soldater til stedet når egget kommer dalende at ting er gjort.... ?? men tydeligvis ikke... MEN the good news er jo at det er like god sjangs for hver gang!

*tar imot støv med ÅÅÅPNE armer!!* :helen:

Som jeg skrev i dagens lenger opp, så er det bedre med en gang :sengekos: for mye enn for lite!! :skratte: Så det må jo bare klaffe en eller annen gang.. :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens!

Effektiv dag på jobb! 48670,- i kassa! :hjerte:

Dustekunde som MÅTTE rote på t-skjortebordet... :kjefte:

Handletur med mamma og pappa! :hjerte:

Mannen hjem fra fotballkamper utslitt og med vondt ben... :kjefte:

Risbrød-sjokolade og blad på sofaen etter jobb! :hjerte:

Snart spille Sims 3! :hjerte:

Friiiii imorgen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Effektiv dag på jobb! 48670,- i kassa

Hehe...Jeg hadde en helt grei dag på jobb... 7300 i kassa...

Men så jobber du sikkert på en litt større plass en det jeg gjør ;)

Sånne summer som du har har vi bare i desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Jeg hadde en helt grei dag på jobb... 7300 i kassa...

Men så jobber du sikkert på en litt større plass en det jeg gjør ;)

Sånne summer som du har har vi bare i desember...

49000,- er egentlig latterlig mye mer enn det vi pleier å ha. :D og da mener jeg LATTERLIG! :ler: Men vi har da også 50% på hele butikken da, så hjalp det. Aldri solgt så mange herreshortser... :ler:

*******

Igår og idag er jeg egentlig ganske pessimistisk...jeg har ingen følelse for at det er noen spire i magen nå... :( Vet ikke om man i det hele tatt ville hatt en følelse for det, men har ingen smerter, ingen følselse (mentalt eller fysisk), ingen tanker, ikkeno annerledes i lynne, ingenting!

Har vanlig (litt mer) utflod og ikke en LYD eller stikk fra nedentil. Så noe sier meg at det ikke klaffet denne gangen... :(

Regner heller ikke med at man føler seg gravid bare dager etter EL, men allikevel, vi kvinner har da en viss intuisjon. :sukk:

Gleder meg heller over de som nettopp er blitt gravide og de som ligger med baken i været for tiden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kjenner man at man er gravid også er man det ikke og andre ganger kjenner man ingenting og da er man det. :fnise: Skal ikke være lett dette her. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kjenner man at man er gravid også er man det ikke og andre ganger kjenner man ingenting og da er man det. :fnise: Skal ikke være lett dette her. :klem:

:sukk: nei...lett skal det virkelig ikke være. Snakket nettopp litt med Manden og han som jeg sa at det er jo ikke sikkert i det hele tatt at det satt dene gangen. Kroppen har trodd alt ikke produsert så mye av noenting den lange perioden jeg gikk på Cerazette og den har ennå ikke fått ha en hel syklus på seg til å kunne produsere ordentlige, levedyktige egg. Jeg aner jo ikke som jeg har sagt før, hvor lang syklusen min er. Det eneste jeg husker fra da jeg hadde mensen var at det gikk ca 3 uker fra TR slutt til TR start. Men det er jo ÅR siden... :sukk:

******

Stakk skikkelig langs hele høyre side for 5 minutter siden....au...Så har vel ikke slutta HELT å jobbe der nede... :ler:

******

Merker jeg har blitt mye flinkere til å ta en dag av gangen enn jeg noen gang har gjort i hele mitt liv. Jeg er sånn som tar sorgene på forskudd jeg, uansett. Men nå tenker jeg kun på idag. Og er stolt av meg selv. :tommelopp:

Det er greit om det ikke klaffer nå. (oi, merker tårer bak øyelokkene, sånne jeg-er-faktisk-lykkelig tårer!)

Trulta eller mini'en kommer når h*n vil! :smilyblomst:

Og det er så godt å vite at Manden er med meg hele veien. Han er også kjempeklar for barn og han tar seg tid til å lytte når jeg en gang iblant har noe å si om dette.

Når jeg igår sa til han at jeg følte det ikke kom til å klaffe denne gangen ble han nesten litt blank i øynene og sa "Vi skal nok få det til snart skal du se".

Blir nesten mer lei meg på hans vegne enn på mine når det ikke klaffer!

Fins ingen bedre pappa enn han (men det sier vi jo alle om våres bedre halvdeler. hehe!), niesene hans forguder han og han forguder dem. Hvor enn han går der det er barn får han full oppmerksomhet og holder nesten lenger ut med lek og styr enn ungene! :hjerte:

Nei, nå skravler jeg for mye igjen *følsom* nå får det være bra. ;)

Takk for at dere tar dere tid til å lese om alt maset mitt jenter! :hjerte: Blir fort glad i dere... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...