Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

De er riktig det som Nott sier vettu. Jeg testet meget negativt på en CB digital 3 dager før IKM...... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er riktig det som Nott sier vettu. Jeg testet meget negativt på en CB digital 3 dager før IKM...... :jepp:

:hakeslepp::hakeslepp: :hakeslepp: !!!!!!

Ikke lyve om sånt Thumbalina!! :ler: Er du ærlig nå??? :hakeslepp: Trodde "alle" ville ha testet positivt selv dager før IKM jeg.....!! :hakeslepp:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp::hakeslepp: :hakeslepp: !!!!!!

Ikke lyve om sånt Thumbalina!! :ler: Er du ærlig nå??? :hakeslepp: Trodde "alle" ville ha testet positivt selv dager før IKM jeg.....!! :hakeslepp:

Hehe nei lyver jo ikke! =) Skikkelig negativ CB digital - og den skal være så sikker at det bare er 18% sjangs for feilmargin 3 dager før....... testet positivt 2 dager etter IKM... prøvde ikke før, så vet ikke når det ble positivt i så fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei lyver jo ikke! =) Skikkelig negativ CB digital - og den skal være så sikker at det bare er 18% sjangs for feilmargin 3 dager før....... testet positivt 2 dager etter IKM... prøvde ikke før, så vet ikke når det ble positivt i så fall..

Hehe, antok at du ikke løy da :fnise: rare meg, blir helt paranoid. :fnise:

Wow...du testet negativt med en CB digital, jeg testet negativt med en strips fra billige-tester. CB er jo tross alt kjent for å være veldig nøyaktige og riktige! :hakeslepp:

Jeg skal ikke teste mer nå jeg heller. Om TR ikke er her på mandag så skal jeg kanskje teste på tirsdags morningen...vi får se. Tror fremdeles at TR kommer på søndag/mandag. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls: Hva skulle jeg gjort uten deg Nótt. :klemmer: Godt at noen holder livi håpet til siste slutt! Trenger en sånn jeg. :)

Leste også inne på babyverden.no at det er vanlig å ikke teste positivt før IKM er her ja. Vanligst å teste positivt når man er 4 uker på vei.

Så vi får se da..... :pls: :pls:

Og du har heeelt rett. Er MYE lettere å SI at man ikke skal styre så fælt, noe helt annet å faktisk gjøre det. :sukk: Veldig godt å ha KG da! :jepp:

********

Sånn ellers kan jeg jo fortelle at jeg må tisse omtrent hver time/halvannen time. :sukk: Slitsomt'a gitt, du må jo bli gal Nótt...! :ler:

Mindre oppblåst, mindre smerter, ikke spottet noe særlig (ihvertfall ikke i truseinnlegget.) og det som 'er der' (detaljer jah) er mye lysere mot truseinnlegget enn det var igår. :vetikke:

Var så oppblåst igår at det nesten kjentes ut som om jeg var støl i magen, uten den stølhetssmerten på en måte. Om man skjønner hva jeg mener... :ler:

******

Gudbedre jeg har vært flink!! Vaska badet fra topp til bånn GRUNDIG, og støvsugd og vasket gulv i alle rom! Tror jeg ble inspirert av deg Nótt! :ler:

:klemmer:

:bolledeig: INNLEGG NR 100!! :bolledeig:

Så moro at jeg kan ispirere deg til å vaske. :fnise:

Og når det gjelder det med tissing til stadighet så går det faktisk i bølger, i dag har ikke vært så ille heldigvis - tror nok det har sammenheng med hvor mye jeg drikker også. Burde absolutt bli flinkere til å drikke mer.

Og jeg krysser fortsatt fingrene for at det har klaffet denne gangen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at jeg kan ispirere deg til å vaske. :fnise:

Og når det gjelder det med tissing til stadighet så går det faktisk i bølger, i dag har ikke vært så ille heldigvis - tror nok det har sammenheng med hvor mye jeg drikker også. Burde absolutt bli flinkere til å drikke mer.

Og jeg krysser fortsatt fingrene for at det har klaffet denne gangen. :klemmer:

Kan du jevnlig inspirere meg sånn cirka en gang i uken? :fnise: Funka jo feft nå! :ler:

*krysser fingrene sammen med deg.* :fnise:

:klemmer:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

brun/lysebrun spotting igjen idag da jeg var på do... :sukk: men ikke noe nevneverdig utenom dette dobesøket... :sukk:

kan vi ikke bare få dette overstått allerede.... :trist:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaah, fikk nettopp MASSIVE menssmerter, ut av det blå....!!

Hadde visst glemt hvordan det kjennes ut....fy faen.....*fokusere på pusten*...skal ikke rette meg opp med det første ihvertfall!

au au au..... :tristbla: Gubben sover, så får jo ikkeno kos heller... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ta deg en gåtur eller noe:) Varm dusj!!Og be hu tanta pelle seg langt vekk:P

Tok å kravlet meg inn på soverommet og gråt litt på armen hans og fikk en varm hånd på magen og kos, da hjalp det litt :rødme:

"Hev" meg rundt og luka i beddet idag også og så har vi vært en tur på ikea og matbutikken. Det verste har gitt seg nå da. :jepp: Men er ennå endel murring, stikking både her og der og veeeldig hard mage (å ta på)...kjennes ut som når man er skikkelig tissetrengt, men tisse gjør jeg jo hele tiden... :ler:

Skal ta en telefon til tanta å si at hun trenger ikke komme, jeg klarer meg fint uten!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme å klappe til meg nå? Vær så snill? Og si, trinemor, slutt å svi av tester (2!!) når du veeeett det ennå er noen dager igjen til IKM og du har ALLE tegn på TR????? :kjefte:

Anyone...?

Jeg drømte imorges (sånn i halvsøvne) at jeg testet positivt. Våknet av hjertebank og sug i magen, med et smil om munnen, ble skuffet da jeg skjønte jeg drømte ja.. :fnise: Dumme dumme.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Jeg har visst ingenting å foreta meg på en lørdagskveld, sitter jo bare her! :ler:

Men syns det er koselig og jeg da... :fnise:

På vei hjem fra jobb på torsdag med Manden hørte vi på radio i bilen.

The Corrs - What can I do kom på. Og jeg har alltid elsket den sangen! Men denne gangen fikk deler av teksten en litt ny mening.

For en musikkelskende/tidl. korpsspiller/ tidl.korsanger/sanger så betyr tekst veeeeldig mye. Jeg legger ofte mye i en tekst. Og nå, i denne situasjonen vi er i nå, så fikk den en helt ny mening.

jada jada, jeg vet, INGEN grunn til å bli super-pessimistisk bare fordi TR er rundt hjørnet nå, i PP1, ( :slår: ) men det er ikke derfor jeg legger ut denne teksen nå. :)

Kanskje det kun er for sjelefreden. For hva som kan skje og for hva så mange andre går igjennom akkurat nå...man må beholde roen og være sterk..

også er jo sangen fin-fin da. :)

I haven't slept at all in days

It's been so long since we've talked

And I have been here many times

I just don't know what I'm doing wrong

What can I do to make you love me

What can I do to make you care

What can I say to make you feel this

What can I do to get you there

There's only so much I can take

And I just got to let it go

And who knows I might feel better

If I don't try and I don't hope

What can I do to make you love me

What can I do to make you care

What can I say to make you feel this

What can I do to get you there

No more waiting, No more aching

No more fighting, No more trying

Maybe there's nothing more to say

And in a funny way I'm calm

Because the power is not mine

I'm just gonna let it fly

What can I do to make you love me

What can I do to make you care

What can I say to make you feel this

What can I do to get you there

Love me..

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du jevnlig inspirere meg sånn cirka en gang i uken? :fnise: Funka jo feft nå! :ler:

Skal se om jeg kan inspirere deg en gang i uken, men kan ikke love noe. :fnise:

Tror nok du bare bør smøre deg med tålmodighet trinemor, dessverre. *sender over tålmodighet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se om jeg kan inspirere deg en gang i uken, men kan ikke love noe. :fnise:

Tror nok du bare bør smøre deg med tålmodighet trinemor, dessverre. *sender over tålmodighet*

*tar imot tålmodighet med stoooort fangnett* :sukk: er så dårlig på slikt jeg. :slår: og blir så lett paranoid... :slår: igjen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det over. Frisk blod på papiret. :sukk:

Da er vi vel igang med PP2.

Jeg hadde min første blødning natt til 18. mai kl 0100, har så langt da regnet man 18. som første blødningsdag, men nå blir jo syklusen min bare 27 dager lang! Skulle jeg ha regnet fra søndag 17 da...?? :klø: Så vanskelig. :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at syklusen din kommer til å variere med en dag eller to sånn nå i begynnelsen frem til kroppen har stabilisert seg. Det gjordet i alle fall på meg.. Jeg hadde 28 dager, 27 dager, 28 dager, og 25 dager.... eller noe sånn.. El flyttet i alle fall litt på seg i hver syklus..

Jeg er også veldig opphengt i tekster på sangene - og den er veldig fin den teksten du la ut over her! Tror du skal bruke mest energi på det siste verset der jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil tro at syklusen din kommer til å variere med en dag eller to sånn nå i begynnelsen frem til kroppen har stabilisert seg. Det gjordet i alle fall på meg.. Jeg hadde 28 dager, 27 dager, 28 dager, og 25 dager.... eller noe sånn.. El flyttet i alle fall litt på seg i hver syklus..

Jeg er også veldig opphengt i tekster på sangene - og den er veldig fin den teksten du la ut over her! Tror du skal bruke mest energi på det siste verset der jeg =)

Mener å huske at syklusen min var relativt stabil, men som du sier, varierte med noen dager sånn eller slik. Så er forberedt på det. :) Tar utgangspunkt i 28, da jeg mener at den holdt seg for det meste der. Tar det som det kommer. :)

Helt klart det siste verset i sangen som bør printes inn i hodet mitt ja. :fnise:

Og det er jo så sant også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinemor...der fant jeg deg :ler:

Tenkte jeg skulle innom deg å :duskedame: litt på deg også, siden du er så snill å heier på meg :jepp:

Spennende å lese dagboken din...å må si jeg kjente meg veldi mye igjen..hihi...lo godt da jeg så meldingen fra manden din, da jeg fikk en ganske lik i natt...hihi...de er nå gode å ha også :yvonne:

Håper du har en fin fin helg, og at TR holder seg dit peppern gror :jepp:

Kryssr fingrer og tær for deg, og :duskedame: på at soldatene deres har gjort jobben sin!! :klemmer:

Krysser fingrene for positiv test ganske snart :jepp: jeg har eveigheterigjen til å teste, ihvertfall nå som jeg leste at testen kan være negativ før IKM, selv om du egentlig er positiv....avansert!! :(

Lykke lykke til trinemor... hiver fra meg litt babystøv :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mocha! Så koselig med besøk! :klemmer:

Setter kjempestor pris på heiingen din, men tror du kan holde igjen i ca 14 dager til, TR er kommet, som jeg sørgmodig har skrevet over :fnise:

Ja, disse mennene, de kommer med de herligste gullkorn innimellom! :skratte:

Nå er vi på PP 2 da og forventer MASSE heiing fra dere de neste tre ukene!! :skratte: Første Vitex-pille er inntatt, så får vi se da... :lur:

har skrevet ned en stor "S" i prøve-boka når ting skal skje fremover, så er forberedt! :ler: Fint at Manden sjeldent krangler. :skratte:

*tar imot babystøv!!* :rødme:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært å fylt opp arsenalet med kosttilskudd og vitaminer!

Tenkte jeg skulle skrive ned her hva jeg har kjøpt og hva det inneholder.

Av to grunner: 1) Kan jo høre om det er noen av dere som har litt peiling på dette og om det jeg har kjøpt funker, 2) Jeg kjeder meg på jobb... :ler:

1) Bio-Folin (Folat) 400 mcg(?? tegner på pakka er en opp ned liten h og en liten g...hva heter det'a...?? :ler:) (dette vet jeg at er bra. tatt det en stund allerede, bare byttet merke!)

2) Solaray Spektro Multi-Vita-Min (med urter og sporstoffer)

INNHOLD:

VITAMINER

Provitamin A, naturlig betakaroten 1,5 mg

Vitamin D 2,5 mcg

Vitamin E 30 mg

Vitamin C 60 mg

Vitamin B-1 (tiamin) 2,4 mg

Vitamin B-2 (riboflavin) 2,8 mg

Vitamin B-3 (niacin) 10 mg

Vitamin B-5 (pantotensyre) 4 mg

Vitamin B-6 (pyridoksin) 3,3 mg

Vitamin B-8 (biotin) 50 mcg

Vitamin B-9 (folsyre) 200 mcg

Vitamin B-12 (kobalamin) 9 mcg

Vitamin K 25 mcg

MINERALER

Kalsium 200 mg

Magnesium 75 mg

Sink 4 mg

Jern 5 mg

Mangan 1,6 mg

Kobber 0,5 mg

Krom 60 mcg

Selen 30 mcg

URTER OG KONSENTRATER

Papain 15 mg

Alfalfa kons. (tilsv. 400 mg) 10 mg

Gulrotjuice kons. (tilsv. 25 g) 17 mg

Spirulina 8 mg

Persille 8 mg

Rosmarin ekstr. 4 mg

Aloe vera kons. (200x) 0,33 mg

Propolis 5 mg

Bipollen 8 mg

Lecitin 5 mg

3)Udo's choice kapsler. 1000 mg, 90 kapsler

Har lest om flere som sverger til Udo's choice og har selv brukt det før, i min ungdom, påpakket av mamma! :ler:

Damen på helsekosten sa at det ikke gjorde noe at jeg tok folat 400 mcg og at det var folat (200 mcg) i multivitaminene for i følge legehåndboken hun hadde så skulle gravide ta opptil 800 mcg! Så 600 mcg er da ganske perfekt syns jeg. :)

Er vel ikke så aller verst dette...?? :hoppe: Nå blir vi veeeeldig sunne her i familien, jeg har alltid tatt tilskudd men ikke Manden, men nå har jeg jaggu fått han med på det også! :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...