Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

Trinemors Dagens Hvem-Hva-Hvor!

Tror hovedlageret vårt har fått ny printer eller ny data. Pakksedlene er sååå fine, hvite og LESELIGE!

:ler:

Elsker Manden min :rødme:

4 dager igjen til helg!

:ler:

Kjøpt bok om svangerskap og tiden før. Føler jeg har masse å lære ennå gitt!

:ler:

Kosttilskudd er i hus, trinemor skal bli FLINK!

:Nikke:

Lover på tro og ære å bli bedre husmor. Nemlig!

:Nikke:

Vært superflink i helga og vasket maasssseee klær!! Nå må jeg være ennå flinkere og brette når jeg kommer hjem... Rett i seng etterpå, tidligskift i morgen...!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er kjempe flink :danse:

prøv å send litt av dine positive vibber til meg :jepp:

Lykke til med klesbrettingen, og tidli skift i morgen :tommelopp:

(men du...hvordan får du en slik ned på siden din?? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn hva da? En sånn ticker som viser syklusen min mener du?

Bare klikk på min, så kommer du inn på siden hvor du kan lage en. :)

*sender over masse husmorvibber* :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*DETALJER!* :ler:

Huh...TR avtar i styrke...?? :klø: Blødde kun litt da jeg var på do i morges og da jeg var en tur på do da jeg kom på jobb i sted hadde jeg ikke blødd noenting og papiret viste mørkebrunt...mørke-mørkebrunt vel å merke, men ikke rødt lell! Hadde ikke blødd en dråpe i natt heller...

Kan det være Vitex'en som slår inn her eller...? Hm... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende du bare har en kort periode denne gangen? Jeg hadde som regel bare to blødningsdager, og så et par dager med "gammel" blod, også ikke noe mer..... max 5 dager totalt.. veldig digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo Alltid, uansett p-pille eller uten, blødd i 6-7 dager jeg...! :klø:

Skal detta være så vanskelig da dumme kropp?? :ler:

Men greit med kort mens da! :Nikke: men da begynner jeg å lure på når EL vil skje og slikt jeg...! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde kort mens, og min syklus var fortsatt ca 28 dager lang og EL var da en eller annen gang mellom dag 12 og dag 16 i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo Alltid, uansett p-pille eller uten, blødd i 6-7 dager jeg...! :klø:

Skal detta være så vanskelig da dumme kropp?? :ler:

Men greit med kort mens da! :Nikke: men da begynner jeg å lure på når EL vil skje og slikt jeg...! :sukk:

Tror ikke det påvirker EL jeg... den kommer nok når den skal uansett... kan jo hende vitexen påvirker det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, unnskyld at jeg er så vanskelig og dum med spørsmålene mine. :ler:

Men Nótt, du hadde kort mens men fremdeles El mellom dag 12 og 16; da skal jeg følge det. Det høres jo best logisk ut. Skal ta noen EL-tester fremover om TR virkelig er i ferd med å gi seg allerede, så finner jeg jo lettere ut av dette.

Men skal ikke holde tilbake på :humpe: fordet! :ler:

Takk for at dere er så søte og tar dere bry med å høre på mine dumme utsagn. :rødme: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Hvem-Hva-Hvor!

3 dager til helg!

:jepp:

Pizza på Peppes med Manden etter jobb! :rødme:

Handlet og ble kjørt hjem av pappa'n min som så så bra ut og var sååå blid!

:strix:

Nytt hårstasj! Skal testes i dusjen etterpå!

:ler:

Må klippe meg og farge håret....snaaaarrttt....!!!

:sukk:

Morsom mld fra venninne: "Du...er du gravid? Fikk bare følelsen av det...Hmmm..."

:ler: Har ikke sagt et ord til henne!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, unnskyld at jeg er så vanskelig og dum med spørsmålene mine. :ler:

Men Nótt, du hadde kort mens men fremdeles El mellom dag 12 og 16; da skal jeg følge det. Det høres jo best logisk ut. Skal ta noen EL-tester fremover om TR virkelig er i ferd med å gi seg allerede, så finner jeg jo lettere ut av dette.

Men skal ikke holde tilbake på :humpe: fordet! :ler:

Takk for at dere er så søte og tar dere bry med å høre på mine dumme utsagn. :rødme: :klemmer:

Er da ikke dumme utsagn, skjønner godt at du begynner å lure når syklusen din oppfører seg rart. :klemmer:

Og jeg hadde kort mens, og fortsatt EL mellom dag 12 og 16 - så du kan følge det denne syklusen og teste da for å se om det gjelder for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke dumme utsagn, skjønner godt at du begynner å lure når syklusen din oppfører seg rart. :klemmer:

Og jeg hadde kort mens, og fortsatt EL mellom dag 12 og 16 - så du kan følge det denne syklusen og teste da for å se om det gjelder for deg også.

Signerer her... kort mens, og EL på ca dag 16 hver syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Da skal jeg roe helt ned og vente, uansett hvor kort eller lang mens blir! :jepp:

Takk jenter! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei trinemor83!

Så koselig å lese her. Ja den kroppen kan virkelig det å forvirre oss! EL og TR som ikke alltid kommer som de skal, og så kan det godt være at den vitexen påvirker litt også. Håper at vitexen hjelper deg like mye som mange andre her, så følger jeg snart etter og begynner på den her også ;)

Kommer plutselig tilbake og skriver igjen i dagboka di :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trinemor83!

Så koselig å lese her. Ja den kroppen kan virkelig det å forvirre oss! EL og TR som ikke alltid kommer som de skal, og så kan det godt være at den vitexen påvirker litt også. Håper at vitexen hjelper deg like mye som mange andre her, så følger jeg snart etter og begynner på den her også ;)

Kommer plutselig tilbake og skriver igjen i dagboka di :nigo:

Heeeei, Honning! Velkommen skal du være! :jepp: (føler jeg burde valgt et annet nick en "trinemor83"....kjedelig OG føler meg gammel, så vi dropper "83" på slutten! :skratte: Vi snakker ikke høyt om alder..!)

Ja, krysser alle fingre for Vitex! Regner nok med at det er den som roter litt med mens ja, den skal jo funke for så mangt, inkludert lette mens-periode og menssmerter og what-not! :kul:

Nå får du skyndte deg å bestille Vitex du også da!! :fnise: Greit å dele erfaringer med en som er like uvitende og uprøvd med det som meg! :Nikke:

Vi snakkes nok snart igjen! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blør ennå jevnt og trutt, men tror det er i mindre mengder enn hva jeg kan huske fra mine tidl. blødninger! Er nok det jeg reagerte på igår. Men er der ennå, det er det ingen tvil om... :forvirret:

*****

Ser ut som om jeg fører en viss mild hip-hop stil i klesveien på jobb idag...:ler: Noe jeg IKKE er i det hele tatt. :ler: Men det er behagelig å gå i da! :Nikke:

3 timer på jobb...deilig. :Nikke: Fint vær er det også, så blir kos å vandre rundt i sentrum idag med musikk og tivoli og greier.

Ha en fin dag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike klær kan være veldig gode å gå i ja, har et par veldig vide og gode bukser som brukes når jeg skal ha det behaglig. :fnise: Er egentlig ikke fint på meg i det hele tatt, men det bryr jeg meg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike klær kan være veldig gode å gå i ja, har et par veldig vide og gode bukser som brukes når jeg skal ha det behaglig. :fnise: Er egentlig ikke fint på meg i det hele tatt, men det bryr jeg meg ikke noe om.

Alt kler den smukke Nótt! :klemmer:

******

Hatt det toppers på åpningskonsert i kveld! Litt kjølig da. Men Bjelleklang kom på scenen og da sto jeg og en kor-venninne-dame heeelt ved scenekanten og sang og danset! :ler: Gøy det. :)

Kjenner jo Bjelleklang-gutta fra før, da de ofte har vært med og sunget med koret, så jeg og mamma gikk og pratet med dem etterpå.

Skjønne gutter!! :rødme: Per Henrik... :rødme: :rødme: og Carl Einar da.. :ler:

De gutta deler villig ut klemmer, er så morsomt at de kjenner meg igjen, har ikke truffet dem så mange ganger. (Carl Einar husket at jeg var blond forrige gang jeg traff han, så han lurte fælt på hvorfor jeg var blitt mørk.. :ler:)

Men hadde det veldig gøy backstage på jubileumskonserten vår i 07 da! :lur: Haha!

Nei huff... (Manden, Manden, Manden, Manden !!!) :skratte:

Elsker Manden min ja...han holdt ut i kulda i t-skjorte bare fordi jeg hadde det så gøy. :rødme: Klagde ikke en eneste gang. :rødme: Han og pappa satt ved uteserveringen mens jeg og mamma svinset rundt. Tror han hadde det litt kos han og da. :)

Fin dag!! Men nå er det snart senga, tidlig start imorgen, skal jobbe med sjefen...vaske og rydde hele butikken... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kler den smukke ja, også var det det med å være smukk da. :skratte:

Så bra at du har hatt en flott kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kler den smukke ja, også var det det med å være smukk da. :skratte:

Så bra at du har hatt en flott kveld.

En smukk personlighet blir båret av en smukk kvinne vettu! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...