Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

:skratte: En mann sier sjelden nei til :humpe: og han er nok bare overlykkelig nå skal du se.

:jepp: Min mann vet å sette pris på små gleder! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:jepp: Min mann vet å sette pris på små gleder! :skratte:

:lol: Så fint at han vet å sette pris på "små" gleder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Så fint at han vet å sette pris på "små" gleder...

:fnise:

***

DETAILS! :ler:

Hvordan var dette igjen med underlivssekret...(nydelig ord. :ler:)

Er det meningen at det skal "tørke" opp en viss tid etter EL? Mener jeg leste det et sted...? For jeg har utflod ennå. Av typen "sticky"/"creamy"..

For har jo lest om denne slimproppen som dannes. Kan man fortsatt ha utflod om denne proppen er blitt dannet?

Etter TR var det jo tørt et par dager. Men husker ikke om det samme skal skje en tid etter EL. Og evn hvor lang tid. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man kan få økt utflod også i denne perioden, og jeg har faktisk fått økt utflod nå etter at jeg ble gravid. Aner faktisk ikke hva som er riktig eller feil, er jo så sinnsykt mange individuelle forskjeller ute og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man kan få økt utflod også i denne perioden, og jeg har faktisk fått økt utflod nå etter at jeg ble gravid. Aner faktisk ikke hva som er riktig eller feil, er jo så sinnsykt mange individuelle forskjeller ute og går.

Det er sant. Ingen er like! :) Prøver å finne en rød tråd bare, som kanskje går igjen hos de fleste. Men det er vanskelig når det dreier som om kropp! :ler:

Kan egentlig ikke helt slå fast hva slags type utflod jeg har heller. Litt sticky, litt småklumper og litt hvitt, men stort sett blankt/vann-aktig...:klø: Og da blir jeg rar, for vann-aktig er jo veldig EL stil. Og jeg kan ikke huske om jeg hadde type eggehvite heller...! Har registrert i fertility friend at utfloden var vann-aktig lør 27 juni. Men det kan jo like godt være sædrester fra dagen før...

:bond: Blablabla nå tøver jeg fælt!! EL har jeg hatt for testen var positiv fredag, negativ lørdag. Ferdig med det. :ler:

Nå får jeg gå og se film med Manden. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med utflod gadd jeg faktisk ikke å bry meg om, for jeg synes den var lik hele tiden og ikke noe bestemt på forskjellige tider til syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat det med utflod gadd jeg faktisk ikke å bry meg om, for jeg synes den var lik hele tiden og ikke noe bestemt på forskjellige tider til syklusen.

Enig med denne =)

Hold deg til EL testene du og stol på det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, egentlig er jeg enig med de andre. Nå var jo ikke vi prøvere da, men jeg har hatt økt utflod nå etter at jeg ble gravid. La igrunn ikke så mye merke til det før den positive testen, men kjære tid som jeg legger merke til det nå. Er jo ikke så mye at det gjør noe da, men det er mer enn det var før. Positiv el-test kan du nok stole mer på, ja! :Nikke:

Satser på at det klaffet for dere denne runden, jeg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det med utflod gadd jeg faktisk ikke å bry meg om, for jeg synes den var lik hele tiden og ikke noe bestemt på forskjellige tider til syklusen.

Enig med denne =)

Hold deg til EL testene du og stol på det =)

Ja, egentlig er jeg enig med de andre. Nå var jo ikke vi prøvere da, men jeg har hatt økt utflod nå etter at jeg ble gravid. La igrunn ikke så mye merke til det før den positive testen, men kjære tid som jeg legger merke til det nå. Er jo ikke så mye at det gjør noe da, men det er mer enn det var før. Positiv el-test kan du nok stole mer på, ja! :Nikke:

Satser på at det klaffet for dere denne runden, jeg! :klemmer:

:Nikke: Takk jenter! Sa til meg selv i stad; "Alvorlig talt, du hadde en positiv EL test på fredag 26, negativ lør 27, du har HATT EL, slutt å styr med utflod og temp!" :ler: Er dette dere sier til meg, bare med litt finere ord. ;)

Takk!! :ler: Ser ikkeno poeng å styre med alle de andre "tegnene" man har rundt EL så lenge jeg tester og får positive utslag. Hører på dere. :klemmer:

Takk GlaJenta88! :klemmer::pasha: meg i babystøvet ditt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spm ditt, trinemor (Hvordan kan jeg linke tempeskjema UTEN at andre må logge på for å se det...?) Gå på home page setup i FF. Der finner du linken til charten din :tommel:

Siterer svar fra boken min jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer svar fra boken min jeg :)

Takker og bukker pusilus! :klemmer: Men jeg er så oppdatert at jeg allerede har lest det i boka di! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depping!!

Kjennes ut som om jeg har en tung sten nederst i magen...kan vel bare anta det er tegn på at TR nærmer seg. :sukk: Mener det virker veldig kjent fra forrige PP. Og ømme bryster stiger i gradene!

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske at TR symptomer og baby symptomer er fryktelig like - så ikke ta noe på forskudd her =)

Må bare vente å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som thumbelina: graviditetssymptomer og TR-symptomer er veldig like - så ikke ta sorgene på forskudd. Ta en dag av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Dere er så gode dere jenter. :klemmer:

mca: Har egentlig ingen andre symptomer jeg... :klø: Det syns jeg også er litt rart. :ler: (EDIT: Jeg har ingen av de"VANLIGE" symptomene jeg har "pleid" å ha..!)

Skal vi se hva jeg har av "symptomer"...

"Sten i magen". :lol:

For ca to dager siden merket jeg at jeg var endel hardere helt nederst i magen. Tror det har blitt mindre av det nåm eller så har jeg blitt vant til det. Vet ikke. :vetikke:

Litt oppblåst. Min store shorts er ubehagelig over magen...

Litt småstikking/murring på fredag som forsvant veldig fort

Veldig trøtt fra DPO 2-6

Ømme brystVORTER fra DPO 2-4

Merker gryende ømme bryster nå, ala kjertlene.

Nå har jeg alltid kviser da, men de siste to/tre dagene har jeg sett en tendens til hyppigere tilfeller en 'vanlig'.

Den mest ekstreme snørrete nesa jeg noengang har hatt i dag! :ler:

Innimellom kjennes det ut som om det klør nederst, inni magen, men hjelper ikke å klø på huden...er sikkert ikke et symptom, men er skikkelig snålt. :ler:

Noe humørsvingninger.

Tempen høy på fredag, så falt den på lørdag og i morges. (fra 36.46 fre. til 36.04 idag)

Det er vel det 'eneste' jeg kan melde om som kan gå for å være symptomer her i gården! :vetikke:

Nótt: Vet det ikke høres sånn ut nå, men tar faktisk, så godt jeg kan, en dag av gangen. Jeg bare forventer det verste. Da blir jeg ihvertfall ikke skuffet! :ler: Tror det er best å jobbe når jeg venter på IKM, Manden og jeg er ikke flinke nok til å finne på ting i helgene, så da blir jeg sittende her mens Manden sitter ved sin pc og spiller og da vandrer nok tankene lett ja. :slår: <--- du må gi meg en sånn, Nótt! :ler:

(He****** trange shorts!!!!! Går det ann å være så ubehagelig...? :hakeslepp:)

Lurer på hva tempen kommer til å si imorgen tidlig jeg... :unsure:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vonde/ømme tenner og kjeve, gjør vondt helt opp til øret...

Litt kvalm...

Temp opp til 36.28

Hm. Når jeg titter på magen min så ser det ut som om det er en liten forhøyning helt nedert på høyre side. :fnise:

Mye rart man ser i ønsketenkningen! :ler:

Merker at det er mer kviser enn vanlig ja, har t.o.m. en liten kvise i nakken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Detta med tempen,det kan jeg ikke noe om. Når er det den skal være lav/høy etc? Og når på døgnet skal man ta den? Trur jeg må ut å kjøpe meg et øretermometer jeg!:) Er det det du bruker? Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Detta med tempen,det kan jeg ikke noe om. Når er det den skal være lav/høy etc? Og når på døgnet skal man ta den? Trur jeg må ut å kjøpe meg et øretermometer jeg!:) Er det det du bruker? Ha en fin dag :)

*Den er relativt lav under TR, så synker den litt når du har EL og så går den endel opp etterpå, pga progesteronet som blir produsert i kroppen. Den dagen du får TR synker den drastisk igjen.

Man kan også få et "dip" i temperaturen midt i lutealfasen, om egget er befruktet og det fester seg. Da går den ned ene dagen og opp igjen neste. Men alt dette varierer fra person til person.

*Man bør ta den på morgenen, etter MINST 3 timer søvn. Man skal måle før man står opp, før man i det hele tatt rører seg noe særlig! :jepp: Bør taes ved samme tid hver dag. (Så når jeg jobber sent må jeg våkne klokken 7, ta tempen og snu meg rundt og sove videre. :ler:)

*Man bør ikke måle i øret! Tempen er visst ikke stabil nok der. Man bør måle oralt, vaginalt eller i baken! Jeg måler oralt med et basaltermometer (termometer med to desimaler etter komma, da får du den mer nøyaktig) som jeg kjøpte for 139,- på billige-tester.no! :)

Ha en strålende dag du også! :klemmer:

********

*klaging*

....flotters...skal jeg bli syk før jeg drar på ferie eller...?? :hakeslepp: Kjeven og (noe) øret er vondt men nå har jeg fått en litt grumsete hoste også.... :sukk:

Er jo klart at jeg skal bli syk når jeg skal på ferie, standard det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...