Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!


Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dumme :kosteskaft:

:slåss: :kjempesinna:

Men du får en sjanse til neste mnd da :)

:tommelopp: Gir oss ikke med det første. ;) Dere må bare trå til å skremme vekk :kosteskaft: ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på når dere drar på ferie, men ønsker dere værtfall en riktig god tur allerede nå! :) Håper dere får en super duper fin ferie og at dere slapper av og :sengekos: masse :gjeiper:

:hug:

Krysser fingrene for en feriebaby til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke helt sikker på når dere drar på ferie, men ønsker dere værtfall en riktig god tur allerede nå! :) Håper dere får en super duper fin ferie og at dere slapper av og :sengekos: masse :gjeiper:

:hug:

Krysser fingrene for en feriebaby til dere

Takk! Drar imorgen tidlig. ;) Pus er på "feriekoloni" hos mamma nå, stille her uten han. :trist:

:duskedame: for feriebaby! :klemmer:

WHÆÆÆÆÆ :kjempesinna::kjefte::kosteskaft: :slår: :rope::sinnatagg::sinna: :slåss: Jager vekk TR!!! Nå vil vi ikke ha besøk av deg på leeenge.

:kose:

Flink du!! :klappe: Fortsett med det mens jeg er borte også da! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

god tur i morgen! Ha en riktig så god ferie..:)

Tusen takk! :klemmer: Nå er det straks natta. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en ting før du tar ferie; Hva i alle dager er det du holder i hånda?? Er det piggsvinbabyer? :klø:

:hug:

hehe.. lurer jeg også ¨på. først trodde jeg det var kråkeboller, men nå tror kanskje jeg også at det er små pinnsvinbabyer..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. lurer jeg også ¨på. først trodde jeg det var kråkeboller, men nå tror kanskje jeg også at det er små pinnsvinbabyer..:)

Min første tanke var også kråkeboller :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damene! :D Sniker meg en tur inn paa nettet, her en kveld paa hotellet!! :D

Er ikke min haand, men er en eller annen som holder tre bittesmaa pinnsvin-bebiser! De var bare saa sote!!

Har jo pinnsvin i hagen! ;)

Storkoser oss!! Maatte bare inn paa nettet for aa gi en beskjed til mine belgiske venner!

Snakkes! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra ferie!! :biggrin:

Har skjedd en hel del, men kan ta å skrive om det, i den generelle dagboken min, litt senere. Er litt utladet nå, kom hjem tidlig i dag morges...!

Men sånn generelt sett, når det gjelder :babysmokk: -dealen, så har vi da klart å få "klemt" inn litt :humpe:. :fnise: Er utrolig hva hotellopphold gjør med deg! :ler: Men etter TR så fikk jeg en litt overaktig PH, så måtte ta en liten "kur" med melkesyretabletter, så tviler vel på at småmennene har klart å kjempe seg vei igjennom. :( Men skal ikke stå på innsatsen denne gangen! :ler:

Håper dere alle har det bra, skal etterhvert få oppdatert meg litt rundt hos dere også, men når man har 80 uleste mail i innboksen så lurer man litt på hvor man skal begynne! :fnise:

:hug:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere alle har det bra, skal etterhvert få oppdatert meg litt rundt hos dere også, men når man har 80 uleste mail i innboksen så lurer man litt på hvor man skal begynne! :fnise:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Velkommen tilbake fra ferie!! Satser på at det ble en feriebaby jeg =) Men håper du har fått slappet av litt godt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere alle har det bra, skal etterhvert få oppdatert meg litt rundt hos dere også, men når man har 80 uleste mail i innboksen så lurer man litt på hvor man skal begynne! :fnise:

:hug:

Velkommen tilbake:) 80 uleste mail? Private mail, eller mail her inne:P? Har bare fått personlig meldig en gang jeg:P Gleder meg til å lese oppdatering inne i dagboka di:)

Hehe, 80 mail i hotmail-innboksen min. :jepp: Men ingen private mail til meg da. Alt bare reklame og notifications. :ler: Oppdatering kommer etterhvert! Skjedd endel ja.. :puh:

Hei hei!

Velkommen tilbake fra ferie!! Satser på at det ble en feriebaby jeg =) Men håper du har fått slappet av litt godt nå!

*håpe håpe!* Har slappet av ja, men har skjedd masse også..ikke alt like gøy. :( Men skal legge inn en oppdatering i den generelle dagboken etterhvert, sikkert imorgen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

velkommen hjem og takk for besøk i boka mi! :)

Søte de små babyen i hånden!

krysser fingre og tær for at mannen traff gullegget ditt i ferien! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hva litt ferie gjør med sexlysten...Vi satt og regnet på det i stad, tror vi kom fra til at vi har hatt :sengekos: 7 ganger på 5 dager! :ler: Morgen og kveld noen av dagene! :skratte: Fatter ikke hva som har gått av meg. (Han er jo grei nok, han er jo alltid klar!) Har ALDRI hatt det slik før! :skratte:

Om ikke gullegget sitter denne gangen heller så har vi ihvertfall hatt det gøy, vi vet det går! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Innomm å heier litt for at spiren satt denne gang :duskedame: Sånn som dere har stått i så burde det jo klaffe :fnise:

GOD HELG :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Innomm å heier litt for at spiren satt denne gang :duskedame: Sånn som dere har stått i så burde det jo klaffe :fnise:

GOD HELG :hoppe:

:klemmer:

:vinke: Du går foran som et godt eksempel! ;) Kjære vene, er du nesten 10 uker alt??? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...