Frk edderkopp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #81 Del Skrevet 5. juli 2009 Det hørtes ikkje bra ut Nøtt. Bra at alt er bra i allefall no er det berre to veker att av 1 trimester. Eg er utrolig glad for det. Den siste tida har vore slitsom. Fikk mitt andre spyanfall i går midt under en kosestund med film og K. Måtte bytte på senga og alt. No er K dradd. No skal han jobbe fram til 7 august og så flytter vi sammen. Han og Svigers kommer ein svipptur neste helg med litt flyttelass. Mor hans har aldri treft mamma og pappa, så det blir kjekt! I går kom mormor og morfar det er utrolig koslig siden det er usikkert om det blir nokon sørlandstur ned til dei i år. Eg må jobbe som ein helt for å tjene inn fødselspenger og føler litt at eg ikkje kan være mykje borte. Eg har jo kontroll kvar veka no nesten. I går fikk eg også besøk av ei venninda og dattera til lunsj veldig koselig! Ellers har eg fått to fulle bæreposer av ei vennine med mammaklær. Masse som passer, men noe må eg også levere tilbake. Har eg sagt at eg bare skal forsette i samme jobben?? Det var utrolig kjekt at det ordna seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. juli 2009 #82 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjedelig med spyanfall, heldigvis har jeg sluppet spy og kvalme. Så bra at du får fortsette i samme jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #83 Del Skrevet 5. juli 2009 Kjedelig med spyanfall, heldigvis har jeg sluppet spy og kvalme. Så bra at du får fortsette i samme jobben. Så heldig du er! Eg håper at det snart er over! Heldigvis har det gått veldig bra på jobb, men har alltid Farris i beredskap. Ja selv om det ikkje er medierelatert er eg glad for at eg fikk forsette, med et forbehold om at eiendomsmarkedet forsetter på ein oppsving. Håper likevel at eg kan få mediejobb etter mammaperm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 5. juli 2009 #84 Del Skrevet 5. juli 2009 Over ti uker alt jo Håper kvalmen gir seg snart da, det hørtes ikke godt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #85 Del Skrevet 5. juli 2009 Over ti uker alt jo Håper kvalmen gir seg snart da, det hørtes ikke godt ut... Ja tida går jo på ein måte fort, sjølv om at du føler at tida stopper litt opp i blant når du er dårlig. I dag har eg til og med ete is. Det er skjelden lysten er der til det. Det er så godt å jobbe da får du litt tid, der du kan tenke på andre ting enn graviditet og baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 6. juli 2009 Utrolig sliten i dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #87 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) I dag var eg skikkelig kvalm på morningen før jobb endte til slutt med at eg aldri drog. Er småkvalm forsatt og sliten. Skal til jordmor i morgen så då får eg en ekstra fridag. Trur eg har sove litt lite, tok ikkje sjansen på å kaste opp på jobb. Endret 7. juli 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #88 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Da har eg vært hos jordmor, selv om eg ble dårlig på vegen gikk det bra. Ho tok blodtrykk, veide meg og prøvde å finne hjertelyd, noe ho ikkje fant, men det kunne enn visst ikkje forvente. Ellers føler ho med på ødemene i beina. Ho gjorde ingen andre målinger. Hadde også med urrinprøve den var fin. Er lei av å være dårlig no. Men skal på jobb i morgon! Ny time blir i Haugesund neste uke. På fredag kommer K og svigers. Endret 8. juli 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. juli 2009 #89 Del Skrevet 8. juli 2009 Har fått meg ny dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #90 Del Skrevet 9. juli 2009 I dag kom eg meg opp på jobb og det gjekk veldig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 9. juli 2009 I morgon kommer K !!! Vi skal prøve å kjøpe kvitevarer i helga. Dette trenger me til den nye leiligheten: KomfyrOppvaskmaskinKjøleskapeit nytt skap/kommode?brødbakemaskin?hyller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 10. juli 2009 Då var eg heima igjen og har fått aktiv sjukemelding. Kasta opp før jobb og verker i kroppen. Generelt uggen rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 10. juli 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 10. juli 2009 Er bedre no! Har blitt aktiv sjukemeld i 14 dager, jordmor ønsker at eg skal komme i bedre form. Dette bør jo bedre seg. 11 uker i dag! Venter på svigers og K! Arbeidsgiveren til K vil at han skal starte før i den nye jobben her. Så kanskje vi flytter inn allerede rundt første august. Hadde vore godt! I morgon håper eg at formen har stege betraketelig, slik at eg kan bli med på første innflyttingsrunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 12. juli 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 12. juli 2009 Då var K og svigers reist. I går fekk vi flytta inn ein god del av hans ting. Ellers fekk vi jo sett kvarandre litt. Hentesettet er innkjøpt allerede! Det er kremfarga med bamse på. Vi fekk ikkje kjøpt kvitevarer, så de får vi gjera når han kjem om 3-4 veker.... Lenge... Er jo 4 mnd på veg når han kommer igjen. Men det blir såå godt å flytte inn! I går var eg litt dårlig, men i dag er eg heilt fin igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 13. juli 2009 No er eg heima frå jobben igjen. Ganske surt siden dagen i går gjekk så fint. Er spent på kontrollen i Haugesund på onsdag. Kvier meg imidlertid til den laange bilturen på tre timar. Håper eg får ein god dag i morgon slik at eg har litt ekstra krefter. Håper også det blir litt shopping! Hvis formen er bedre rundt 29 august feirer vi 1 års jubileumet vårt på det blide sørland hos mormor og morfar. Håper det ordner seg!! Vi skulle jo egentlig til Warsawa 8 august men den helga må nok vike for flytting og jobb. Så er det denne formen då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 13. juli 2009 #96 Del Skrevet 13. juli 2009 Huff, kjedelig med kvalme! Men godt at du har fått sykmelding da, så du kan gå hjem når du ikke orker mer. Må være rart å være gravid og ikke treffe kjæresten på så lang tid om gangen... Blir nok godt å få flytta sammen så dere kan få være litt mer sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Huff, kjedelig med kvalme! Men godt at du har fått sykmelding da, så du kan gå hjem når du ikke orker mer. Må være rart å være gravid og ikke treffe kjæresten på så lang tid om gangen... Blir nok godt å få flytta sammen så dere kan få være litt mer sammen! Ja eg gleder meg stort til vi flytter saman! Alt blir mykje betre når eg slepp å vera åleine om det. Er ikkje kjekt for han heller når eg griner i telefonen fordi eg er dårlig. Bor heima hos mamma og pappa til han kjem, og får masse støtte av mamma. Det hjelper på. Når vi er sammen er det lettere å fokusere på den enorme positive tingen som kommer til slutt. Såg to som var høygravide i helga og ble livredd!! Ser ikkje for meg korleis eg skal klare å bevege meg. Endret 13. juli 2009 av Frk edderkopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 13. juli 2009 #98 Del Skrevet 13. juli 2009 uff ikke så greit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 13. juli 2009 No har eg hatt ein halv bra dag:) Prøver å glede meg over de små positive tingene som at i dag åt eg middag uten problem og er mykje bedre no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 13. juli 2009 #100 Del Skrevet 13. juli 2009 Godt du er i litt bedre form nå da. Men det går visst veldig opp og ned ser jeg Nå må vel kvalmen snart gi seg, er jo snart 12 uker du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå