Gjest Ulva35 Skrevet 27. juli 2009 #281 Del Skrevet 27. juli 2009 Mocci Jeg er også avholds, men har ikke alltid vært det. Hadde en periode på noen år da jeg flakset en del ute på byen, men aldri dritings. Årene med en alkoliker fikk meg til å slutte å drikke helt. De samt at jeg blir dårlig av det dagen derpå selv om jeg bare drikker et glass vin eller to. Tåler det rett og slett ikke. Og i motsetning til før så trenger jeg ikke et glass eller to for å slå meg løs. Jeg var supersjenert før, men nå er det motsatt Ha en fortsatt fin dag Mocci, og nyt ferien selv om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #282 Del Skrevet 27. juli 2009 OM det er noen trøst, så fikk ikke jeg sove før mellom halv fire og halv fem en gang. Når det kommer til alkohol, så er jeg ikke helt avholds, men det er svært sjelden jeg drikker noe. Jeg liker ikke øl, ei heller rødvin, jeg er svært kresen på hvitvin, men drikker noen typer drinker og rusbrus/cider. Ikke drikker jeg mye av gangen heller. En boks cider kan vare i flere timer her. Faktisk ble mannen så sjokkert (og hoppende fornøyd) den første gangen jeg kom beruset hjem til han, at han ikke klarte å dy seg, og måtte forevige det hele med kameraet! Needless to say, at jeg også synes nordmenns flatfyll er flaut. Særlig når det er det mange eksporterer med seg på ferie til syyyden. For et inntrykk de stakkars spanjolene må ha av nordmenn. Ekstra sjarmerende blir det når det er snakk om godt voksne mennesker som ikke klarer å styre seg for billig sprit og øl! Uffda han der huleboeren din kan visst ikke forskjell på våken tid og sove tid, rockn roll hele natta lang er visst greia hans Må være ganske så frustrerende til tider Veldig kjekt å se at du deler de samme tankene som meg når det gjelder alkohol Jeg har ofte følt meg helt alene med meningene mine og fått mye pes i sammenhenger hvor det serveres alkohol. Jeg har ikke noe problemer med å stå for mitt standpunkt men er en smule lei av drikkepress, selv fra egen familie og venner , min søster....hun mener at jeg er altfor seriøs og stuck up og burde ta meg en skikkelig fyllekulle hvor jeg mister alle hemninger.........Jeg må bare riste på hodet av slike kommentarer Snoppen drikker lite han også, han er som deg Saeria, liker nesten ingenting bortsett fra sprit/rusbrus, praktisk sett er han vel mer eller mindre avholds han også da i og med at vi går ut/på fest veldig sjelden. Snoppen fabulerer også om å sjenke meg snydens bare for opplevelsens skyld dream on håney sier jeg da....... Ja nordmenns flatfyll i sydenland er jo bare helt latterlig, det er en grunn til at jeg aldri har dratt på charterferie ....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #283 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Og i motsetning til før så trenger jeg ikke et glass eller to for å slå meg løs. Jeg var supersjenert før, men nå er det motsatt Thats the spirit håney Jeg er også avholds, men har ikke alltid vært det. Hadde en periode på noen år da jeg flakset en del ute på byen, men aldri dritings. Årene med en alkoliker fikk meg til å slutte å drikke helt. De samt at jeg blir dårlig av det dagen derpå selv om jeg bare drikker et glass vin eller to. Tåler det rett og slett ikke. Godt å se at vi er flere som er mer eller mindre avholds Jeg forstår virkelig godt at du tar avstand fra alkohol med dine erfaringer, jeg kjenner også flere som ikke tåler rødvin, tror det er noe med garvesyren. Bare for å ha sagt det så har jeg ingenting imot folk som tar seg litt vin og øl til maten, mine foreldre drikker gjerne 1-2 glass rødvin til helgemiddagen. Jeg er ikke helt hysterisk avholdsfanatiker altså Endret 27. juli 2009 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. juli 2009 #284 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har i hin hårde dager hatt noen skikkelige fyllekuler hvor jeg var både dritings og helt sikkert svært usjarmerende. Fyllesyk har jeg derimot bare vært en eneste gang i livet, og det var faktisk ikke mer enn halvannet år siden. Da fikk jeg litt for mye for fort, var veldig lenge siden sist jeg hadde rørt noe, og kombinert med djevelegg (blæ!) og smaksprøver av ekkel ost, var det duket for katastrofe. Jeg var ikke kvalm eller noe dagen derpå. Neida, hvorfor være dårlig light, når man kan ligge med grusomme magekramper hele dagen. ALDRI MER! Det kan jeg love deg! Jeg fatter ikke at folk ikke lærer etter første gangen, men heller tar fyllesjuka med på kjøpet som en del av pakka. GALE MENNESKER! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #285 Del Skrevet 28. juli 2009 Hu hei, da var det allerede tirsdag, feriedagene fly fortere enn jeg liker..... Jeg har ikke så mye på tapetet idag, lånte meg noen dvder igår da det var perfekt sitte inne og glo på skjermen vær Jeg lånte disse 3: The duchess, Vicky, Christina, Barcelona og Doubt. Sistnevnte skal jeg se om få strakser til frokostspising Både The duchess og Vicky etc. falt i smak, kostymedrama slår aldri feil og han Bardiem (Vicky etc.) er kriminelt sexy Ellers står husarbeid på menyen, har vært utrolig lat i det siste, skjerpings vaske kjøkken og ta noen runder med klesvask. Ikveld blir det muligens grillings hos mine foreldre med tante og onkel på besøk, det blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 28. juli 2009 #286 Del Skrevet 28. juli 2009 Kose deg med film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 28. juli 2009 #287 Del Skrevet 28. juli 2009 Fint å høre at du nyter feriedagene til tross for dårlig vær Selv om jeg nyter fridager med Fjellmannen, er det ofte litt ekstra luksus å være helt alene noen ganger. Se på filmer bare du vil se på og ikke ha dårlig samvittighet for å være ekstra sløv Vicky Christina Barcelona har jeg sett, og den syns jeg var snodig fin. De andre filmene har jeg ikke sett, så si ifra om du anbefaler de! Doubt har jeg hørt mye bra om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 28. juli 2009 #288 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei Mocci Ganske bra vær i dag da Iallefall når man sammenligner meg i går. Kos deg masse med film og det du ellers har lys til å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. juli 2009 #289 Del Skrevet 29. juli 2009 Hei på deg! The Killers er min absolutte favoritt! Tror jeg nesten aldri kommer til å bli lei! Har du noen favoritter? Jeg er ikke avholds, men er heller ikke av "festetypen". Jeg drikker vin fordi jeg elsker smaken, ikke for å bli full. Å være fyllesyk er det værste jeg vet og er ikke verdt det (selvom det brått skjer en sjelden gang, men så skal det ingen ting før jeg blir dårlig heller da ;p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #290 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Vicky Christina Barcelona har jeg sett, og den syns jeg var snodig fin. De andre filmene har jeg ikke sett, så si ifra om du anbefaler de! Doubt har jeg hørt mye bra om Doubt var faktisk veldig bra, anbefales Hei på deg! The Killers er min absolutte favoritt! Tror jeg nesten aldri kommer til å bli lei! Har du noen favoritter? Jeg har mange favoritt artister da jeg har sansen for ulike musikk sjangre, liker å kunne velge musikk ut fra humør, den listen kan bli endeløs Hvis du tenkte på favorittsanger fra The Killers, så liker jeg faktisk de fleste sangene fra deres siste album Day & Age. Et av forbildene deres er faktisk Pet Shop Boys som jeg har vært fan av i årevis Jeg er ikke avholds, men er heller ikke av "festetypen". Jeg drikker vin fordi jeg elsker smaken, ikke for å bli full. Å være fyllesyk er det værste jeg vet og er ikke verdt det (selvom det brått skjer en sjelden gang, men så skal det ingen ting før jeg blir dårlig heller da ;p) Jeg syns det høres ut som du har et fornuftig forhold til alkohol Klart det er helt ok å nyte vin til mat eller alene Jeg har enda til gode å bli fyllesyk Endret 29. juli 2009 av mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 29. juli 2009 #291 Del Skrevet 29. juli 2009 Du kan være glad du har holdt deg unna det! Jeg skjønner meg virkelig ikke på de som orker å være fyllesyk hver eneste søndag++ Er da mye hyggeligere å drikke mindre/ingenting og faktisk ha det hyggelig. Day and age er kjempebra, ja. Nå om dagen hører jeg mest på hot fuss og sawdust, for de albuma har jeg ikke hørt like mye på tidligere. Jeg har egentlig en ganske "kjedelig" musikksmak. Jeg liker mye, men blir fort veldig ensporet. Har fått opp øynene for Franz Ferdinand og en gruppe som heter The Kooks. Pet Shop Boys har jeg vist aldri hørt på. Kanskje det er noe for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #292 Del Skrevet 29. juli 2009 Idag har jeg vært en tur hos frisøren og gjett om jeg er fornøyd!!! Har følt meg som en unnskyld utrykket "dass på håret" leenge, utrolig herlig å virkelig føle seg vel igjen, utrolig hvor mye håret har å si for selvfølelsen. Jeg prøvde en ny frisørsalong idag etter anbefaling fra en venninne, kom der med sommerfugler i magen, blir alltid lettere nervøs når jeg ikke kjenner frisøren, men gikk derfra utrolig fornøyd, for å si det slik, jeg kommer ikke til å skifte frisør med det første Jeg fikk også prøve hår pudder (Dust) for første gang og fikk meg nok en aha opplevelse Fra flatt paddehår til ohh waa whoom hår in no time Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å bestille produktet fra Lookfantastic Ellers ikke så mye på tapetet idag, blir nok masse og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. juli 2009 #293 Del Skrevet 29. juli 2009 Slit an med ny sveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2009 #294 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg må si jeg er litt imponert over dere som har klart å stå imot drikkepress i ungdommen/tidlig 20 årene. Nå som vi er litt mer "voksne" hadde det sikkert ikke vært så vanskelig, men i løpet av studieperioden etc kan jeg tenke meg det ville blitt mye masing! Selv tror jeg jeg har et ganske normalt forhold til alkohol, jeg drikker vin til maten en gang i mellom, og kan ta en fest, men aldri sånn at jeg blir kjempefull lenger. Jeg respekterer i hvert fall veldig valget om å ikke drikke!! Dust er et veldig bra produkt! Håret kjennes litt merkelig ut, og det er vanskelig å vaske ut, men HEY, for et volum! Bor du i Oslo forresten? Lyst til å fortelle hvilken frisør du var hos? Jeg er forsåvidt fornøyd med hun jeg går til nå, men alltid bra med flere alternativer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #295 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg bor dessverre ikke i Oslo.. Jeg holder til i Rogaland Frisørsalongen jeg besøkte idag drives av to damer hvorav hun ene også er utdannet stylist/makeup artist itillegg til utdannelse som frisør. Salongen er ikke tilknyttet en kjede. Jeg har forsåvidt bedre erfaringer med frisørsalonger som er selvstendige/frittstående. Ja jeg har hørt rykter om at Dust er vanskelig å få vasket ut av håret, men hva gjør vel det så lenge det gir et sinnsykt volum :gjeiper: Jeg har såkalt typisk nordisk hår som er tynt og klapper raskt sammen. Min frisyre er en kort- halvlang bob, elsker boben :rødme: Iallefall et veldig bra alternativ for meg med mitt tynne hår da jeg ikke vil klippe meg kort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 30. juli 2009 #296 Del Skrevet 30. juli 2009 Mocci Helt enig med deg når det gjelder selvstendige frisørsalonger. Jeg bruker også en sånn. Bestilte time i går og fikk neste torsdag. Kunne få før, men min faste har ferie og jeg vil ha henne Hårsprayen jeg snakket om i går heter: DKS Impulsiv. Ikke noe kjent merke, og kjøpes på euro, men på mitt hår er den fantastisk. Ingen bortsett fra friøsrspray funker så bra. Ikke sikkert den gjør det på ditt hår, men prisen på 27 kroner gir i allefall ikke det store tapet med å prøve den ut Ha en fin dag Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss O'Hara Skrevet 30. juli 2009 #297 Del Skrevet 30. juli 2009 Wow, inspirerende med ny sveis! Jeg er i tenkeboksen på den enda... har alltid hatt langt hår, men klippet meg i vinter, mer i frustrasjon enn noe annet. Klippet meg ikke i noen sveis, jeg har hår som bare henger der, men jeg har tykt hår med masse fall i så det ser på en måte litt fint ut likevel (på en god dag). Burde egentlig bli flinkere til å bruke glattetang for variasjon, det er vel enkelt hvis man først gidder. Synes den bobben som er nå, med litt lange lengder foran, er kjempestilig. Virker som en frisyre man kan gjøre litt med også. Volumprodukter derimot holder jeg meg laaaaangt unna, siden håret sier FLOFF så fort det tørker uansett Jeg ville jo gitt høyrearmen for et produkt som kunne la det ligge veldressert over skuldrene Killers er bra. Jeg hører mye på Donkeyboys' sommerhit om dagen, fått helt dilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 30. juli 2009 #298 Del Skrevet 30. juli 2009 Inne og gjengjelder besøket Skal lese meg opp på boka di en gang jeg har bedre tid, nå er den iallefall på mine innlegg Gratulerer med vellykket frisørbesøk. Nå er du sikkert så sveisen atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #299 Del Skrevet 30. juli 2009 Day and age er kjempebra, ja. Nå om dagen hører jeg mest på hot fuss og sawdust, for de albuma har jeg ikke hørt like mye på tidligere. Jeg har egentlig en ganske "kjedelig" musikksmak. Jeg liker mye, men blir fort veldig ensporet. Har fått opp øynene for Franz Ferdinand og en gruppe som heter The Kooks. Pet Shop Boys har jeg vist aldri hørt på. Kanskje det er noe for meg? Hadde meg en The Killers session tidligere idag, de er jo bare knallbra!! Det nye albumet blir bare bedre og bedre for hver gjennomlytting Franz Ferdinand og The kooks har jeg ikke hørt noe på, muligens de kan være noe for meg The Pet Shop Boys er kongene av synthpop til glede eller advarsel Hårsprayen jeg snakket om i går heter: DKS Impulsiv. Ikke noe kjent merke, og kjøpes på euro, men på mitt hår er den fantastisk. Ingen bortsett fra friøsrspray funker så bra. Ikke sikkert den gjør det på ditt hår, men prisen på 27 kroner gir i allefall ikke det store tapet med å prøve den ut Mange takk for info Ulva , denne skal jeg selvsagt prøve ut og ei heller med stort tap skulle det vise seg at den ikke duger for håret mitt Synes den bobben som er nå, med litt lange lengder foran, er kjempestilig. Virker som en frisyre man kan gjøre litt med også. Volumprodukter derimot holder jeg meg laaaaangt unna, siden håret sier FLOFF så fort det tørker uansett Jeg ville jo gitt høyrearmen for et produkt som kunne la det ligge veldressert over skuldrene Killers er bra. Jeg hører mye på Donkeyboys' sommerhit om dagen, fått helt dilla Ja ambition er sinnsykt bra, skal kjøpe den fra itunes Ja jeg syns også den bobben men litt lengde foran er kjempetøff, min er en kortere variant. Ja det jeg liker med bobben er at den er så lettstelt men samtidig kan man få mye ut av den, style den alt etter smak og behov Jeg finnes ikke det minste misunnelig på deg som har langt hår... Har alltid ønsket meg langt hår, men det er rett og slett ikke mulig for meg med det pistre håret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #300 Del Skrevet 30. juli 2009 Inne og gjengjelder besøket Skal lese meg opp på boka di en gang jeg har bedre tid, nå er den iallefall på mine innlegg Gratulerer med vellykket frisørbesøk. Nå er du sikkert så sveisen atte Tusen hjertelig takk for besøk Ansjoni Du er hjertelig velkommen til å henge med videre skulle det være av interesse Vet nå ikke hvor sveisen jeg er akkurat men liker å tro det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå