Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen

mocci

Anbefalte innlegg

Mårnings :vinke:

Nok en vanlig dag på jobben, rolige tider da samfunnet ser ut til å ha gått i feriemodus :)

Ikeno spesielt på tapetet idag heller, har den vanlige torsdagsdaten med vaskebøtta :husarbeid: , sist gang holdt jeg på å stryke med pga av varmen.....blir vel det samme idag..:(

Litt spilling og tv titting legges også inn på programmet, har dere sett den nye serien In treament, går man-fre på nrk2 kl 21.30, handler om en psykiater og hans pasienter, vi følger en ny pasient hver dag. Smal serie men liker den godt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye: god formiddag vennen!!

her er det også stille på jobb, kan ha noe med at jeg ikke åpner for 12 :ler: men det er generelt ganske stille for tiden, tror mesteparten av befolkningen har gått i feriemodus ja :Nikke:

så flink du er som tar vaskebøtta idag også :jepp: hos oss er vaskedag fredag, men vi skal bort i helgen så det spørs vel hvordan det blir med vasking imorgen!! men får vel ta ett lite :husarbeid: tak for å holde det i orden ;)

Håper du får en kjempefin torsdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Jeg tror det finnes et forbud mot husarbeid når gradestokken har passert 22 grader. :Nikke:

Jeg hadde lyst til å ta en titt på den serien, men den kolliderer med en serie på tv3 som jeg ser på. Riktignok er det repriser nå, så jeg burde sikkert prøve noe nytt :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Jeg også pleier å ta en vaskerunde på torsdager, og litt histen og pisten ellers i uka, men må innrømme at det har blitt litt dårlige med :husarbeid: i det siste.

Av og til må det et skippertak til og da gjør jeg det tidlig på morgenen, før varmen blir for ille :)

Ha en super dag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det finnes et forbud mot husarbeid når gradestokken har passert 22 grader. :Nikke:

Jeg hadde lyst til å ta en titt på den serien, men den kolliderer med en serie på tv3 som jeg ser på. Riktignok er det repriser nå, så jeg burde sikkert prøve noe nytt :)

Ja slettes ikke dumt forbud det der :) Med denne varmen skulle man jo helst tatt bøtteballetten NUDE :fnise: Da hadde nok Snoppen blitt varm i trøya :skratte: synd han er på jobb på den tida hehehe.

Det skulle vel aldri være PH du ser på? ;) Jeg ser ikke på det, er ikke helt min greie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig - støtter meg på den, selv om den strider litt imot det jeg nettopp har skrebet i min egen dagbok om at solen og lyset gir meg arbeidslyst. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara

Det er ikke PH *grøss* det orker jeg ikke :overrasket: jeg får lyst til å flytte til en annen planet, siden ikke deltagerne der ikke har vett til å gjøre det :sjenert:

Det er Two and a half men. Ler så jeg griner noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke PH *grøss* det orker jeg ikke :overrasket: jeg får lyst til å flytte til en annen planet, siden ikke deltagerne der ikke har vett til å gjøre det :sjenert:

Det er Two and a half men. Ler så jeg griner noen ganger.

Så hjertens enig med deg når det gjelder PH :jepp: Egentlig glad for å høre at du ikke ser på det ;) Håper du ikke ble fornærmet over at jeg had you mistaken for a PH seer :sjenert: Sorry!

Jeg har aldri sett på Two and a half men, kanskje jeg har gått glipp av noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredda igjen gitt :hoppe: skal bli utrolig deilig med helg og masse slaraffenliv :nigo:

På tavla idag står jobb, shopping av helgesnaddermat og sommerblomster (faktisk noen sommerblomster som visnet sikkert pga min inkompetanse på området, tror de druknet av for mye regn (dette var før perioden med godværet) :klaske: er visst ikke alle sorter sommerblomster som egner seg ute.....;) men hvordan kan man vite det......føler meg helt :kari: til tider :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss O'Hara
Så hjertens enig med deg når det gjelder PH Egentlig glad for å høre at du ikke ser på det Håper du ikke ble fornærmet over at jeg had you mistaken for a PH seer Sorry!

Nei, jeg synes du tok det pent :ler: Jeg må alltid skjerpe meg for å holde ansiktet i nøytrale folder når folk utbryter "jeg MÅ bare hjem og få med meg Paradise assa".

Jeg har aldri sett på Two and a half men, kanskje jeg har gått glipp av noe

JA :fnise:

Humor er veldig individuelt da, den har en til tider litt drøy humor, og man kan ikke være veldig prippen/hårsår, men det er en mer sleivete, testosteronbasert versjon av Frasier, synes jeg - mer smart serie enn de fleste andre og trekker'n litt lenger. Jeg er hooked :) Mye gutte- og mannehumor, men jeg synes den balanserer bra.

Godt å høre du har hatt frafall blant blomstene; da er det ikke bare meg. Måtte hive tre planter her forleden, de tålte ikke at jeg var borte i tre dager. Det var i den verste heten, men dog, jeg hadde satt dem i skyggen og greier :sjenert:

Det var kanskje en god idé - kjøpe blomster. Fikk lyst til å kjøpe en sommerlig bukett å ha i en vase jeg :)

Helg :hoppe: håper du får en god en :)

Endret av Miss O'Hara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredda igjen gitt :hoppe: skal bli utrolig deilig med helg og masse slaraffenliv :nigo:

På tavla idag står jobb, shopping av helgesnaddermat og sommerblomster (faktisk noen sommerblomster som visnet sikkert pga min inkompetanse på området, tror de druknet av for mye regn (dette var før perioden med godværet) :klaske: er visst ikke alle sorter sommerblomster som egner seg ute.....;) men hvordan kan man vite det......føler meg helt :kari: til tider :ler2:

Jeg har også måttet kjøpe noen nye blomster, den ene var vel rett og slett i liv laga, for den sto en kasse med like blomster rundt som alle var fine og frodige. En annen glemte jeg rett og slett å vanne... :sjenert:

Sånn er det hvert år, når jeg tenker meg om. Som om jeg ikke bruker nok penger på blomster. Men det er jo så koselig med fargerike og frodige blomster nåe det først er sommer i dette landet :)

Ønsker deg en fin, varm og god helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Jeg har heller ikke grønne fingre og når det gjelder blomster og andre planter så bare nyter jeg det, mens Ulvemannen elsker å pusle med de :)

Enkelte sommerplanter vet jeg at ikke tåler masse regn. Sånn som Nemesia f.eks. De er så nydelige, og fint regn tåler de, men mye plaskregn over tid og de tar kvelden.

Ha en fin helg Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye: snuppa!!

tusen takk for koselig hilsen i boka mi :klem:

håper du får en kjempefin helg i sommer :sol: masse :klemmer: til deg fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes du tok det pent :ler: Jeg må alltid skjerpe meg for å holde ansiktet i nøytrale folder når folk utbryter "jeg MÅ bare hjem og få med meg Paradise assa".

:hoho: Priceless!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg kommet hjem fra sommerblomst shopping........hmmm ikke helt fornøyd...... :sur: Jeg er tydeligvis veldig sent ute, ikke mye utvalg igjen og de blomstene som var igjen var mindre pene for å si det mildt, overgrodde også.......var innom to gartnerier og det var stort sett de samme forholdene. Jeg fant da et par som går til nødens, får stappe dem oppi krukka sammen med de andre så ser det kanskje ikke så ille ut :) Om et par timer kommer Snoppen fra jobb og da skal vi ut på snadderhelgemat handlings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YAY! Endelig hjemme etter en laang dag med shoppings, skulle egentlig bare være med Snoppen som "støttekontakt" da han skulle på OBS Bygg for å handle materialer til et lite prosjekt han har på gang ;) Men vi endte også opp på gartneri hvor jeg kjøpte en stilkrose (peace) som bursdagsgave til min svigerinne samt to dvergrhododrendron som jeg skal plante sammen med noe vintergrønt i en svææær krukke :) Det siste til meg selv :gjeiper:

Deretter var vi på en mission etter hagemøbler da vi skal bygge platting i august men endte istedet opp med å kjøpe sårt tiltrengte spisestuestoler til vårt spisebord, det var salg på Boconcept hos Skeidar så da flesket vil like så godt til med 6 stoler for 9000.. :sjokkert: ........Guri det er dyrt med spisestuestoler, der forsvant skattepengene gitt :ler: .Vi har vært uten stoler i 2 år nå fordi stolene som egentlig fulgte med bordet falt ikke helt i smak. Men nå har vi forhåpentligvis en fullkommen spisestue om et par mnd :rødme:

Middagen idag er Pizza med kylling, det har vi ikke prøvd før så det blir spennende :)

Må hive meg rundt og få satt pizzadeigen nu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

:vinke: Mocci

Så gøy med nye stoler og andre kjøp :hoppe: Shopping kan være gøy når man finner noe man virkelig liker og har lyst på ;)

Å bruke skattepengene til noe man trenger og liker er jo helt toppers :nigo:

Ha en strålende søndag Mocci :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...