Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei og hopp! Noen dager siden sist nå - jeg er litt KG-lei om dagen... :sjenert:

I dag bestilte jeg ny time til gynekologen. Skal dit 12. februar, så jeg har én sjanse igjen til å bli gravid før den tid.. Spørs vel om det skjer da.. :rolleyes: Neida, mannen og jeg er ved godt mot, og øver så mye vi kan! :lur: Forrige måned ble det nesten litt "teknisk", jeg gnåla litt mye om at vi måtte gjøre det så og så ofte. Nå kjører jeg en annen taktikk, jeg sier ikke noe om at vi "må", jeg er bare :sexy: (og smart) og forfører han uten at han skjønner at det er av noen annen grunn enn at jeg har lyst! ;)

:fnise:

Ellers begynner angsten over å bli 30 om en drøy uke å komme snikende.. :flau: Jeg syns 20-årene har vært så utrolig bra, så jeg klarer liksom ikke se at 30-årene skal klare å toppe det. Men jeg har jo ikke noe annet valg enn å gi det en sjanse! :):ler:

Håper alle har en topp uke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:ler:

Du er så god du :klem:

Lurt å abre forføre uten skumle hensikter :jepp::lur:

Og 30 årene kommer til å toppa heile driden! :bolledeig: Tenk at du har ti tredveår du skal igjennom og maaaasse å glede deg til :hoppe:

Endret av dinedama
Skrevet

Skjønner hva du mener med at 20-årene er så bra at man vanskelig kan toppe de, men må innrømme at jeg er godt fornøyd med 30-årene så langt altså, så tipper du bli godt fornøyd du og :Nikke:

Skrevet
Innom med en :klem: og ønske om en flott helg :)

Jaggu fikk jeg lyst på stubedama, saltebjørner eller IFA nå gitt.....

:fnise: Det er min oppgave her i livet! Misjonere for de salte pastillene :Nikke:

Cypress: Skjønner den skrekken altså, men jeg stoler på mammaen min som sier at jada- det var fantastisk å være 20, men jammen har ikke livet bare blitt bedre og bedre! Det er mitt mål også, sånn at når jeg er 89 så tenker jeg at nå orker jeg ikke mer lykke- nå har jeg opplevd alt- så nå kan jeg stikke. :ler:

Skrevet

Tyveårene var bra, men tredveårene har vært enda bedre, og om noen timer forlater jeg de også... :sjenert:

Kos deg i tredveårene, og vil du at de skal bli bra så blir de sikkert det :jepp:

Skrevet

Snart velkommen etter Cypress! Jeg hadde også major issues når jeg bikket 3 tallet men har overlevd så langt (snart halveis til 4 tallet, det er SCARY det!) :fnise:

Skrevet
Ellers begynner angsten over å bli 30 om en drøy uke å komme snikende.. :flau: Jeg syns 20-årene har vært så utrolig bra, så jeg klarer liksom ikke se at 30-årene skal klare å toppe det. Men jeg har jo ikke noe annet valg enn å gi det en sjanse! :):ler:

Godt jeg har et år igjen på forbrede meg.... tirsdag...here I come.... :ler:

Men det er nok noe i det folk sier... som har vært igjennom 30 åra og 40 åra.... det blir bedre og bedre.... men er vel hva man gjør det til selv også...

Jeg har jo en yngre mann da.... så når jeg er på 30-tallet er han fortsatt på 20-tallet :hoho: Men alder er da bare et tall ;)

Tror den 12 februar er en knall dato og ta GU på og ting ordner seg etc.... at det sjer noe fortgang i ting. For da skal jeg nemlig på UL, så det blir en bra dag. DET er jeg overbevist om.

Skrevet
:ler:

Du er så god du :klem:

Lurt å abre forføre uten skumle hensikter :jepp::lur:

Og 30 årene kommer til å toppa heile driden! :bolledeig: Tenk at du har ti tredveår du skal igjennom og maaaasse å glede deg til :hoppe:

Heile driden faktisk!! Det høres knall ut! :nigo:

Skjønner hva du mener med at 20-årene er så bra at man vanskelig kan toppe de, men må innrømme at jeg er godt fornøyd med 30-årene så langt altså, så tipper du bli godt fornøyd du og :Nikke:

Ja, det er jo ingen grunn til at det skal skje noe ekstraordinært som gjør at alt endrer seg etter bursdagen.. :ler: Så det blir nok bra!!! :jepp:

:fnise: Det er min oppgave her i livet! Misjonere for de salte pastillene :Nikke:

Cypress: Skjønner den skrekken altså, men jeg stoler på mammaen min som sier at jada- det var fantastisk å være 20, men jammen har ikke livet bare blitt bedre og bedre! Det er mitt mål også, sånn at når jeg er 89 så tenker jeg at nå orker jeg ikke mer lykke- nå har jeg opplevd alt- så nå kan jeg stikke. :ler:

:ler: Det var et bra mål syns jeg! Jeg tror jeg blir med på den!! ;)

Skrevet
Tyveårene var bra, men tredveårene har vært enda bedre, og om noen timer forlater jeg de også... :sjenert:

Kos deg i tredveårene, og vil du at de skal bli bra så blir de sikkert det :jepp:

Grattis med dagen som var!! (har alt sunget bursdagssangen i boka di, men kan jo gratulere her og..) :klemmer:

Snart velkommen etter Cypress! Jeg hadde også major issues når jeg bikket 3 tallet men har overlevd så langt (snart halveis til 4 tallet, det er SCARY det!) :fnise:

:fnise: Man må vel bare overleve det. Det er jo ikke som om man har så mye valg.. ;)

Godt jeg har et år igjen på forbrede meg.... tirsdag...here I come.... :ler:

Men det er nok noe i det folk sier... som har vært igjennom 30 åra og 40 åra.... det blir bedre og bedre.... men er vel hva man gjør det til selv også...

Jeg har jo en yngre mann da.... så når jeg er på 30-tallet er han fortsatt på 20-tallet :hoho: Men alder er da bare et tall ;)

Tror den 12 februar er en knall dato og ta GU på og ting ordner seg etc.... at det sjer noe fortgang i ting. For da skal jeg nemlig på UL, så det blir en bra dag. DET er jeg overbevist om.

Ja, alder er bare et tall, det er helt sant! Mannen er jo snart 42! :dåne: Og jeg merker knapt noen forskjell på modenheten. Det sier vel kanskje sitt om han.. :ler:

Da :duskedame: vi for 12. februar! Satser på at vi får bra nyheter begge to! Alt ligger vel til rette for at i hvert fall du gjør det! :)

Bare innom med en :hug: og et :kyss: jeg!

Takk, det var koselig! :klemmer: tilbake!

Skrevet

42 år er da ingen alder, ut ifra bilder så ser han ikke ut som en dag over 35 ;) Og du vet... det er noe i det gamle folk sier.. kroppen svikter men er fortsatt 20 i hue etc..

Tror man rett og slett stopper opp mentalt et sted men kroppen drar sin kos videre opp over i alder :)

Jeg og kjære møtes sånn på halvveien, så at det er litt alders forskjell merker jeg lite til.

MEN..... ha en knall helg snuppa :nigo::hug:

Skrevet

Alternativet til å bli 30 er jo mye verre, nemlig å ikke bli det.

Håper din siste hele helg i 20-årene blir bra! :klemmer:

Skrevet
Alternativet til å bli 30 er jo mye verre, nemlig å ikke bli det.

Håper din siste hele helg i 20-årene blir bra! :klemmer:

Haha, akkurat det sa en til meg i lunsjen i dag også! Og det er jo helt sant! :)

Siste helg i 20-årene ja.. Shit, det har jeg ikke tenkt på.. Heldigvis skal jeg på fest i morgen, så da får jeg ta'n helt ut! ;)

God helg :klem:

Takk, det får du ha og!! :klemmer:

Skrevet

Merkelig, jeg trodde jeg hadde skrevet et eller annet glupt her i går kveld eller i dag morges, men dengang ei.. :klø:

Jaja.. God helg ihvertfall! :fnise:

Skrevet (endret)
:bond::bond: Jeg har inne et bud på en leilighet!!!! Snart akseptfrist... Blir gal av spenningen... :bond::bond: Endret av cypress
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...