Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sånn er min svigermor også. Hun mener bare vel, men det blir litt mye innimellom. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:vinke:

Ser ut til at dere hadde en koselig julefeiring, selvom svigermor er litt :kaklehone: mor ;)

Har dere planer for nyttår da? Ønsker ihvertfall deg og dine et riktig så godt nytt år, med håp om at 2010 blir ett flott år - kanskje med en liten :babysmokk: ?

:klemmer:

Endret av MaiL
Skrevet

Godt nyttår!!!! :bolledeig: Og snart...... rundt tall ;):ler:

Skrevet

Endelig fått lest meg opp litt her igjen, ikke bare-bare med jul skal jeg si deg! ;) Håper 2010 blir et ordentlig bra år for deg! :jepp::klemmer:

Skrevet

Hei alle! Takk for koselige hilsener her i boka! Jeg har ikke fått vært så aktiv selv i det siste, jeg har prioritert å ikke sitte så mye foran pcen i ferien. I stedet har jeg kost meg masse med gode venner, god mann, god familie og godt humør - sånn kort oppsummert.

Nyttårsaften tilbragte vi på middag hos noen venner, det var kjempekoselig. Vi var 8 stk, inkl 1 gravid, så det gikk relativt rolig for seg, og det var deilig. Selv om det ble sent er det lettere å takle neste dag enn om man i tillegg er fyllesyk...

Ellers nærmer det seg testetid her nå. Jeg telte feil for noen dager siden, så jeg kastet bort to tester i helgen. Fant ut etterpå at det nok var alt for tidlig å teste da. Så nå venter jeg til lørdag tenker jeg. Skal på bursdagsfest lørdag kveld, så må teste før det i hvert fall!! :jepp:

Denne måneden er jeg litt sånn hip som happ på om det kan ha klaffet eller ikke. Jeg er ganske sikker på at vi skal ha truffet på eggløsningen, men om det betyr at den sitter blir jo spennende å se. Eneste forskjell jeg kan merke nå i forhold til tidligere måneder, er at jeg nå har fått litt ømme/hovne pupper. Jeg har hatt det siden lørdag. Det pleier jeg ikke få i det hele tatt. Men det kan jo være en bivikning av Pergoen tror jeg.

Har hatt litt sure oppstøt ( :spy: ) de siste par dagene og, men det har jeg lest er et typisk symptom sent i svangerskap, så jeg tror ikke jeg skal overtolke det... :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Spennende med testetid! Må spise masse :popcorn: fram til lørdag!!

:klemmer:

Skrevet

Åååååh puppene var det første jeg kjente det på! :hoppe:

Nå xxxxxxxxxxxx'er jeg alt her :popcorn:

Skrevet
:fnise: Jeg spiser masse :popcorn: og xxxxxxxx-er også! ;)
Skrevet (endret)

Oi, her blir det snart spennende ja :jepp:

Ømme bryster er jo det klassiske symptom over alle symptomer :dåne:

:popcorn:

Endret av Zia
Skrevet

*innom og oppdaterer meg*

Slenger meg med i gjengen som knasker :popcorn: ...jeg kan knaske MYE om dagen..konstant lyst på noe :fnise:

Ømme pupper er jo veeldig gravid-tegn, og jeg fikk sånn halsbrann-følelse veldig tidlig :Nikke:

Skrevet

Babystøv kastes herved utover! Jeg har ikke bruk for mer :fnise:

:skya:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...