Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #1502 Skrevet 4. januar 2010 Jeg dropper kryssinga, men håper på det beste! Godt å høre at du har kost deg i jula, du er ikke den eneste som har prioritert andre ting enn KG de siste ukene..
Pupsilure Skrevet 5. januar 2010 #1503 Skrevet 5. januar 2010 :popcorn: Her var det spennende! Kaster inn et tonn med babystøv, og satser på at du får positiv test om noen dager :strix: :strix: :strix: :strix:
Sekretæren Skrevet 5. januar 2010 #1504 Skrevet 5. januar 2010 Hørtes ut som en deilig nyttårsaften *kaster også babystøv* Også lurer jeg på noe. Måtte du betale toll på varene fra Victoria's Secret da du bestilte derfra? Godt nyttår!
cypress Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1505 Skrevet 5. januar 2010 Hørtes ut som en deilig nyttårsaften *kaster også babystøv* Også lurer jeg på noe. Måtte du betale toll på varene fra Victoria's Secret da du bestilte derfra? Godt nyttår! Ja, det måtte jeg, både moms og toll... Varene ble levert med FexEx eller noe, så det kom en regning i etterkant fra dem.
Spatula Skrevet 5. januar 2010 #1506 Skrevet 5. januar 2010 Krysser alt jeg kan for at du tester positivt på lørdag Sender deg masse babystøv :strix: :strix: :strix: :strix:
cypress Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1507 Skrevet 6. januar 2010 (endret) Murringer.... Og puppene er ikke særlig ømme lenger heller. Så da tipper jeg mensen snart kommer.. Endret 6. januar 2010 av cypress
cypress Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1509 Skrevet 6. januar 2010 Den kom enda før jeg trodde den skulle, og er nå smertelig til stede. Faen.
Mazilla Skrevet 6. januar 2010 #1512 Skrevet 6. januar 2010 Huff da... Håper du ikke har altfor mye du må gjøre i dag, sånn at du kan ta ting i ditt tempo!
TuttaV Skrevet 7. januar 2010 #1516 Skrevet 7. januar 2010 Legger igjen noen spor så jeg har deg lagret... Leit å høre at det ikke ble positiv test i helgen, men krysser fingrene for neste periode!
cypress Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1517 Skrevet 8. januar 2010 Snart helg!! I dag skal jeg trene rett etter jobb, og så bare slappe av med mannen. Kanskje lage hjemmelaget pizza! I morgen blir det bursdagsfest. Og jeg skal drikke alkohol! Møkkamensen altså. Ble litt deppa av at jeg fikk den denne gangen, for plutselig gikk det opp for meg at det er ca 8 måneder siden jeg sluttet på pilla. Og nada. Er klar over at det kan ta lang tid da, men blir så utålmodiiiig!!!!! Og så ligger tankene og gnager i bakhodet "tenk om dette aldri går, tenk om det er noe alvorlig galt, tenk om mannens svømmere er slappfisker, tenk om, tenk om...." Vet at sånne tanker ikke bringer noe godt med seg, men det er ikke bare bare å jage dem bort heller. Hater å ikke vite, og lure på hva som skjer og ikke ha kontroll. Bais. Men nok om det. GOOD HELG ALLE SAMMEN!!!!
Pupsilure Skrevet 8. januar 2010 #1518 Skrevet 8. januar 2010 God helg Hjemmelaget pizza hørtes kjempegodt ut!!
DDuck Skrevet 8. januar 2010 #1519 Skrevet 8. januar 2010 Skjønner godt du får de tankene, men det er jo ikke så mye en kan gjøre Jeg krysser og håper og tror at innen jeg presser ut hulemelonen har du en positiv strek! Og har du ikke det nekter jeg å presse!
Muffin! Skrevet 8. januar 2010 #1520 Skrevet 8. januar 2010 Det skjønner jeg godt. Jeg har noen ganger sånne "tenk om"-tanker som det, selv om vi ikke er prøvere enda. Men jeg håper og tror det klaffer for dere snart. Enn så lenge får du nyte alkohol, sushi og at buksene passer. Kos deg i helgen.
Fremhevede innlegg