Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å neeeeeei da, den gikk over vår smertegrense gitt!! :sur: Men men, det er jo ikke noe hast, vi har det topp her i 2romsen vår vi! :) Men vi tenker litt fremover da.. :lur: Men det ble altså ikke noe av i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aaaaaaaaaaw så søt avatar du har fått deg, :rødme: Do you have thing for Dalmatinere? :fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

:kose: Kjipt leiligheta gikk over smertegrensa deres, men veldig greit å ikke miste hodet og ende opp med å bo seg ihjel også! Det kommer sikkert plutselig en enda bedre en! :jepp:

Og jeg må også :rødme: litt av den nye avataren, fiine hunden! :klemmer:

Skrevet (endret)

Kjedelig med leiligheten, men greit at dere ikke har dårlig tid da, så slipper dere å ende opp som desperate - da er det fort gjort å bli litt veeeel ivrig i budrunden vil jeg tro :sjenert:

Endret av Zia
Skrevet

Ja, er ikke den dalmisen søøøt?? :rødme:

:haar: Nå har jeg bare noen få timer igjen av de glade 20-årene. Men jeg tror ikke det gjør noe å bli 30. Jeg var hos frisøren i går, og han trodde jeg var 23-24 MAX! Så jeg kan tydeligis late som en en hel rekke år til!!

I morgen blir det fest, og jeg stresser litt med laging av mat og handling og sånt. I dag skal jeg ha en skikkelig runde. Typisk da at min Mann, som jeg hadde sett på som selvskreven Hjelper, skal på middag med jobben i kveld, så han kan jeg ikke regne med. :sur: Dette fikk jeg beskjed om på onsdag.. Men i morgen kommer to gode hjelpere hjem til meg og skal trå til med litt matlaging. Det er jeg veldig glad for. Hadde blir lett stresset ellers!!

Ellers har jeg fått beskjed om at jeg bare trenger jobbe på gamle-jobben i én uke til! :hoppe: Så det blir ny jobb fra 8. feb! Tror nok det kan gå hardt utover KG-tiden, men det får jeg nesten bare godta. :ler:

Skrevet
:haar: Nå har jeg bare noen få timer igjen av de glade 20-årene. Men jeg tror ikke det gjør noe å bli 30. Jeg var hos frisøren i går, og han trodde jeg var 23-24 MAX! Så jeg kan tydeligis late som en en hel rekke år til!!

Ja da er det ikkeno problem å runde 30. ;) Jeg ser fortsatt ut som en barnerumpe i en alder av 34, så det er fullt mulig. :)

Skrevet

Så hyggelig :jepp:

Men jeg hadde heller kke kommet til å gjette 30 på deg.. :sjenert: 25 kansje :Nikke:

Ha en fin fin helg med en fin fin feiring :klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Så bra du bare har en uke igjen i gamlejobben! :hoppe: Da begynner du jo i ny jobb bare en uke etter meg! Tenker det blir bedre for oss begge framover! :jepp: Selv om det går på bekostning av KG-tid, det vil det nok gjøre for meg også...

Men først er det andre store ting på gang ser jeg, håper du får en fin bursdag og en heidundrandes fest!!! :skaal:

God helg! :klemmer:

Skrevet

Godt livet er mer enn bare KG! :Nikke: Kos deg med festforberedelser og ikke minst feiringa i morra! :skaal:

Skrevet (endret)

Gratulerer så masse med den store dagen :bolledeig: :bolledeig:

:gave::bursdag::skaal::bursdag::gave:

Endret av dinedama
Skrevet (endret)

:bursdag::bursdag::bursdag:

Håper du får en fin dag og kos deg masse på festen i kveld!! :skaal:

:klem:

Endret av -TanteBrun-
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! :klem:

:bursdag: :bursdag: :bursdag: :bursdag:

:skaal:

Skrevet

Gratulerer så mye med 30 årsdagen din, søta f025.gif

Skrevet

Gratulera så masse med 30års dagen! :blåse: :bursdag:

Skrevet

:bursdag: Gratulerer med dagen!!! :bursdag:

Har du fått noe fint i dag? Kos deg masse på festen i kveld! :strix::skaal:

Skrevet

Hvordan var feiringen? :popcorn: ooog så er jeg også spent på gavene :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

Hadde du en bra fest i går cypress? :skaal::skravle::skratte:

Regner med det i og med du ikke har vært innom her... :ler:

Jeg håper du fikk sms'en min i går, jeg regner med den kom etter at festen hadde begynt. Litt treg i oppfatningen her i gården...

:klemmer:

Skrevet

Rakk ikke innom her på lørdag, men fikk jo hvertfall skrevet en liten hilsen på fb. Håper feiringen var vellykket! :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...