Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville bare ønske deg en god helg søting :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Morsomt med sånne formuleringer hvor meningsinnholdet blir noe litt annet enn det som er tenkt.

Håper du får en fin fredag og helg. :) Kos deg med mannen som kommer hjem, og håper du ikke må vente i uvisshet så lenge.

:klemmer:

Skrevet

:ler: ja det er mye rart som står i brosjyrer, kontrakter og tekster her og der. Til å :fnise: av til tider.

Hurra for at mannen kommer hjem snart :)

Skrevet
Hun venninnen du skriver om... er det hun som klaget over at hun følte seg som en mann fordi hun ikke ble gravid fort nok etc?

Jøsses for ei dame....

Hun må da tenke litt da.... men all sunn fornuft virker blåst bort for lenge siden...

Blir spennende hver dag som går dette her :):hug:

Men er ikke noe moro med alle disse syklussene som lever sin egen verden.... den lengste jeg hadde var vel på tja.... i alle fall over 100 dager.... møkka PCOS

Jepp, samme dama... :rolleyes:

Huff, over 100 dager ja.. Sukk.. Da skal jeg kanskje ikke klage over mine (hittil) 45.. Men nå går jeg liksom på Pergo da, så det skulle jo i teorien fikse de laaange syklusene.. :kjefte:

:ler:

Prøver vel bare å gardere seg :ler:

Jeg fant ut i går at jeg ikke testet positivt før etter at jeg hadde passert 48 dager i syklusen min :jepp:

Okay, da har jeg 3 dager igjen til jeg er på ditt "nivå". :ler: Jeg testet både i går og i dag, men ikke noe resultat å rope hurra for.

Ville bare ønske deg en god helg søting :klemmer:

:kose: Takk, det samme til deg!!!

:ler: Morsomt med sånne formuleringer hvor meningsinnholdet blir noe litt annet enn det som er tenkt.

Håper du får en fin fredag og helg. :) Kos deg med mannen som kommer hjem, og håper du ikke må vente i uvisshet så lenge.

:klemmer:

Ja, nå er det ikke lenge til jeg får sett mannen igjen! Rart å ikke ha sett hverandre siden onsdag morgen. Savner'n litt jeg!! Litt godt å oppdage det og da.. :yvonne:

Ha en fin helg du og!! :klem:

:ler: ja det er mye rart som står i brosjyrer, kontrakter og tekster her og der. Til å :fnise: av til tider.

Hurra for at mannen kommer hjem snart :)

Måtte le av formuleringen litt ja.. Men det er greit å være obs på da, at avbestillingsforsikringen faktisk ikke gjelder forhold knyttet til graviditet. Litt kjipt hvis man kjøper billetter veldig tidlig, og blir gravid i mellomtiden, så gjelder ikke forsikringen.. Men men, nå så jeg jo unntaket - og bestilte ikke forsikring. Satser på at det holder med en normal reiseforsikring jeg! :jepp: Det skal MYE til for at jeg avbestiller den turen nå!! Jeg gleeeder meg!! :strix:

Skrevet

Ikke før 13. mai. Så god tid til å spare litt penger til all shoppingen jeg planlegger.. :lur:

Skrevet

Ta det som en bryllupsreise nr 2 da eller? ;)

Ja greit å ha med masse penger når man skal til det big appel :)

Skrevet

Ja, tanken har streifet meg.. Vi er jo faktisk der på vårt 1 års jubileum! :nigo:

Skrevet

If I can make it there, I’ll make it anywhere

It’s up to you - new york, new york

:romeo:

Fine byen! I det enda finere land og kontinang! Topp og supert faktisk! :nigo:

Det blir sikkert en knalltur! :jepp:

:klem:

Skrevet
If I can make it there, I’ll make it anywhere

It’s up to you - new york, new york

:romeo:

Fine byen! I det enda finere land og kontinang! Topp og supert faktisk! :nigo:

Det blir sikkert en knalltur! :jepp:

:klem:

:hoppe: :hoppe: Jeg skjønner hvem du er, så nå ble jeg veldig glad!!!! :strix:

:velkommen: tilbake!!!

Og ja - det blir nok en knalltur!!! :tommelopp:

Skrevet

For en slapp helg det har vært! :dåne: I går var jeg ikke utenfor døra, og det mest fornuftige jeg gjorde var å skifte på sengen og ringe og takke ja til en bryllupsinvitasjon til i sommer. Utrolig deilig dag!!

På lørdag var mannen og jeg på kino og så Avatar (endelig). Det er fantastiske effekter, men jeg ble ikke helt blown away av selve historien som jeg syns det virker som mange andre er blitt. Jaja.

Ellers er det intet nytt å melde om på graviditets/mensen-fronten. :snurt:

Skrevet

Du gjorde med andre ord mye mer fornuftig enn meg i går.. :rolleyes:

Hvordan ser den kommende uka ut for deg da? Travle dager?

Skrevet

Nei, ikke spesielt travle. Helt ok tror jeg!! :nigo:

I går tok jeg meg i å sitte og tenke på hvor utrolig heldige vi er, og hvor bra vi har det. Det er nesten så man skulle hatt litt dårlig samvittighet over hvor skjevt fordelt godene er i verden. Her sitter vi med alle de materielle godene vi kan ønske oss, støttende og snille familier, gode venner og gode jobber. Helsa har vi også i behold. Det eneste som ikke går helt på skinner om dagen er disse babylagings-greiene, men det ordner seg sikkert med tid og stunder også. Og andre steder i verden sitter folk uten noen ting. Det er ganske fælt i grunn. Men men, det er lite jeg får gjort med det, men jeg skal i hvert fall prøve å være flink til å være takknemlig for det jeg har.

Skrevet
:hoppe: :hoppe: Jeg skjønner hvem du er, så nå ble jeg veldig glad!!!! :strix:

:velkommen: tilbake!!!

Den største gleden du kan ha, det er å gjøre andre glad!

:enig:

:ler:

Takk for det! :strix:

Skrevet

Ikke stort å komme med i dag annet enn en :hug: til ei suuuuuper jente :nigo:

Skrevet

Hvordan går det med syklusen? Noe tegn til tanta eller?

Håper hun holder seg unna :klem:

Skrevet

Ikke sett noe til a, nei... :sukk: ikke at jeg eeegentlig vil at hun skal komme, men alt er bedre enn uvissheten. Har ikke testet på noen dager heller, jeg blir bare deppa av det. Har ikke trua på dette gitt! Merker ingen symptomer, så jeg tror ikke jeg er gravid.

På torsdag skal mannen på sykehuset og levere en kopp svømmere. :fnise: Det blir spennende å få resultatet! Håper alt er bra der i hvert fall!!

Skrevet

De siste dagene har jeg fått vite om to andre i ytre omgangskrets som er gravide! Begge giftet seg i fjor. Så nå har jeg 4 venner/kjente som er gravide, og alle giftet seg i 2009. Bare meg igjen.. :sukk:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...