Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så bra det går så fint på den nye jobben. :jepp: Og det er jo ekstra deilig med helg når man føler man virkelig har fortjent den. Håper du har kost deg. :klemmer:

Passet jo bra å få litt bonus til shopping i NY da. :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem flyr dere med til New York om jeg kan spørre...? :sjenert:

Koselig med en uventet "shopping-bonus" da :fnise: Man må jo kose seg litt også. Og ikke går det ann å dra til NY uten godt med cash å svi av i alle de spennende butikkene! :hoppe: Det bille jo vært uhørt! :dåne:

God helg! :klemmer:

Vi flyr med Finnair faktisk! Det var det som kom opp som det billigste da jeg søkte. Da får det heller være at vi flyr en liten omvei om Helsinki. Fordelen med Finnair er at de er et av selskapene som fortsatt tillater to kolli pr pers til USA. :strix: Det er viktig! :jepp:

Kjekt med en liten "bonus" på økonomien da :hoppe:

Høres ut som du har en fin helg i vente også :jepp:

Hvordan går det ellers? :) Travelt om dagene? Du har vært lite innom her :fnise:

Ja, det har vært ganske travelt på jobben i det siste. Heldigvis moro-travelt da. Og i deler av helgen har jeg vært syk, så da har jeg stort sett sovet. Dårlig med KG-tid da.. :snurt:

Så bra det går så fint på den nye jobben. :jepp: Og det er jo ekstra deilig med helg når man føler man virkelig har fortjent den. Håper du har kost deg. :klemmer:

Passet jo bra å få litt bonus til shopping i NY da. :lur:

Bonus til NY-turen passet veldig bra ja! :tommelopp:

Nja, jeg koste med den første havdelen av helgen, men ikke den andre. På kvelden på lørdag fikk jeg så utrolig vondt i magen, og det ville ikke gi seg. Jeg sov dårlig hele natt til søndag, og smerten gav seg ikke. I går la jeg meg kl 20.30, og sov helt til det var på tide å gå på jobb i dag. Nå føler jeg meg mye bedre da, bare litt støl-aktig følelse nå. Ikke moro å bruke helgen på sånt! :sur:

Skrevet

Jeg hadde sånn uforklarig smerte i magen, akkurat som luft i eggstokkene når jeg ble på vei.. rundt midten av desember.. :ler:

Kanskje kanskje :lur:

Skrevet

Hehe, ja men testene sier fortsatt IKKE gravid. Men jeg har ikke fått mensen heller da.

Skrevet

Jeg testet ikke positivt før etter tre uker etter disse smertene..

Hadde jeg vært deg, ville jeg har ringt legen ;)

Skrevet
Fordelen med Finnair er at de er et av selskapene som fortsatt tillater to kolli pr pers til USA. :strix: Det er viktig! :jepp:

To kolli er viktig ja! syns mange av flyselskapene har blitt svært så knipne og kjipe på bagasjepolicyen sin i det siste :sur:

Skrevet

Det viktigste er vel at man har lov til å ta med to kolli FRA USA. For jeg regner med at dere tar med mye mer tilbake enn da dere dro? HURRA! Shopping i NY, a gitt. Heldig.

Skrevet

Hmm, spørs om jeg skal sjekke ut Finnair på pris-jakt da - Ante ikke at de hadde billig flyturer :riste: Har kanskje ikke falt meg inn å sjekke i og med at de ligger "feil" vei liksom :fnise:

Og 2 kolli er jo VELDIG viktig :ler:

Kom dere under 5´ pr pers for fly forresten? :klø:

Skrevet
Jeg testet ikke positivt før etter tre uker etter disse smertene..

Hadde jeg vært deg, ville jeg har ringt legen ;)

Skal gjøre det etter vi får resultatene fra mannens spermtester! :jepp:

To kolli er viktig ja! syns mange av flyselskapene har blitt svært så knipne og kjipe på bagasjepolicyen sin i det siste :sur:

Ja, er ikke det irriterende!?!

Det viktigste er vel at man har lov til å ta med to kolli FRA USA. For jeg regner med at dere tar med mye mer tilbake enn da dere dro? HURRA! Shopping i NY, a gitt. Heldig.

:fnise: Ja, det er helt sant. Hva man har med dit er jo ikke så viktig.. Jeg vurderer en mindre koffert inni en stor på vei vestover, og så heller fylle begge med moro på vei tilbake. :nigo:

Hmm, spørs om jeg skal sjekke ut Finnair på pris-jakt da - Ante ikke at de hadde billig flyturer :riste: Har kanskje ikke falt meg inn å sjekke i og med at de ligger "feil" vei liksom :fnise:

Og 2 kolli er jo VELDIG viktig :ler:

Kom dere under 5´ pr pers for fly forresten? :klø:

Vi booket med supersaver.no, da fikk vi tur/retur for to pers inkludert én natt på hotell sentralt på manhattan (Comfort inn) til 9948 kr for å være helt nøyaktig! Det var mange hoteller å velge blant, så det var mulig å få det billigere enn det og, men vi ville gjerne bo sentralt, så da ble det sånn.

Skrevet

Se der du!!! Ååå.... det hadde vært moro!!! Tør jeg gå på det alene da?? Du går alene, gjør du ikke?

Hva har man evt på seg?? :klø: Må ma ha på shorts?? I så fall har jeg en helvetes hårfjerningsjobb foran meg, hvis jeg skal dra på det... :flau:

Skrevet
:opplyser: Jeg stemmer for at du tør!
Skrevet

:fnise:

En stemme notert! :ler:

Og nå: TRUE BLOOD!!!! :popcorn:

Skrevet

Wow Pole dancing er jo kuult da, kunne gjerne tenkt meg å lære det. :sjenert:

Gjest Neferet
Skrevet
Se der du!!! Ååå.... det hadde vært moro!!! Tør jeg gå på det alene da?? Du går alene, gjør du ikke?

Hva har man evt på seg?? :klø: Må ma ha på shorts?? I så fall har jeg en helvetes hårfjerningsjobb foran meg, hvis jeg skal dra på det... :flau:

Jeg dro alene helt bevisst, fordi jeg ikke ville at noen som kjenner meg skulle se meg når jeg kløner rundt. Syntes at det fungerte bra, både på prøvetimen og på første kurset. Det er så god stemning allikevel, at man ikke føler seg rar eller alene. Så du tør absolutt gå alene! :jepp:

Det er lurt å ha bare legger, så shorts eller 3/4 bukse er å anbefale. No need for hotpants yet! :lur: Og hårfjerning har også blitt en mye mer systematisk greie for meg etter at jeg begynte med pole enn det var før... :fnise:

Skrevet

Jeg stemmer også for at du tør, for du har jo lyst.

Skrevet

Kom igjen Cypress!! Det tør du :jepp: Det ser så utrolig gøy ut!!!!

Skrevet

Jeg meldte meg på prøvetimen nå jeg!! :nigo::hakeslepp::redd:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...