cypress Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1821 Skrevet 30. april 2010 Oi, såpass!! Nei, da er det like greit at du ikke trenger p-piller for prevensjonens skyld, så du slipper å ta det.. God helg til deg og alle andre!!
DDuck Skrevet 30. april 2010 #1822 Skrevet 30. april 2010 God helg snuppelupp Trivelig å se at du er innom Skal dere på kjøretur i helgen eller? Er det ikke 1.mai som er sånn veteran-kjøredag? :klø:
Zia Skrevet 30. april 2010 #1823 Skrevet 30. april 2010 (endret) Vi ender omtrent likt denne syklusen vi da - jeg er på 5 Primolut-dag i dag, så da ligger du rett bak Kanskje vi møtes i døra hos gynekologen for blodprøve Nattlysolje skal jeg absolutt undersøke. Jeg irriterer meg over huden jeg og Den har dog blitt mye bedre etter at jeg begynte å bli flinkere til å rense godt, og bruke peeling regelmessig, samt droppe mengder med godis og brus, men du er kanskje alt der uten at det har hjulpet deg? God helg! Endret 30. april 2010 av Zia
Store My Skrevet 30. april 2010 #1824 Skrevet 30. april 2010 Jeg prøvde også nattlysolje, for det skulle liksom være så bra for oss med ME. Merka ikke noe forskjell der, men også fikk fine negler for første gang i livet. Hvor får man kjøpt dem i Norge? Helsekost? Mamma hadde bestilt fra England for meg. Spesial pakke for ME-syke med mineraler og vitaminer spesialtilpasset oss. Jaja. De skal tjene penger på alt. Men jeg har lyst til å begynne på nattlysolje igjen nå når du minte meg på at det jo er mulig å få fine negler.
Devilina Skrevet 30. april 2010 #1825 Skrevet 30. april 2010 Nattlyst olje får du på helsekost ja Det er suprt for hud, hår og negler Nå... cypress... begynner reiselyste og øke som bare det? Er ikke lenge til tur nå :gjeiper:
cypress Skrevet 30. april 2010 Forfatter #1826 Skrevet 30. april 2010 Helsekost ja, og faktsik også Vita. Jeg kjøpte mine der. Men det er mye dyrere der enn hvis man bestiller fra utlandet. De jeg kjøpte kostet ca 300 kr tror jeg, og på Feelunique koster samme merket 8 pund. Riktignok med færre piller i, men det er allikevel klart billigere. Gleder meg til å reise ja!!! Gjett om!!!!! Jeg gleder meg så mye at jeg nesten blir litt stresset for at jeg ikke skal rekke å gjøre alt jeg vil der borte. GUD, det skal bli så moro!!!!! Fikk vite i dag at kanskje et vennepar også skal være der den første helgen vi er der, og det er gøy!! Damen har bodd i New York i flere år tidligere, så hun vet om alle de gode innsidetipsene..
Mazilla Skrevet 1. mai 2010 #1827 Skrevet 1. mai 2010 Ooh, kjekt å ha med en lokalkjent! Når er det dere drar igjen?? Jeg er visst litt dårlig til å legge igjen spor etter meg, men jeg leser og holder meg oppdatert!
cypress Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #1828 Skrevet 1. mai 2010 Vi drar 13. mai. Blir borte helt til 24. Så vi feirer faktisk 1 års bryllupsdag der borte! Jeg er ikke noe god til å legge igjen spor selv om dagen, så det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for!! Jeg er dårlig til å lese også jeg!
Muffin! Skrevet 2. mai 2010 #1831 Skrevet 2. mai 2010 Ikke lenge til NY-tur nå, jo! Koselig å feire bryllupsdagen der da.
cypress Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #1833 Skrevet 6. mai 2010 Denne nyheten her gir meg litt hetta: NRK om askesky Går denne ferien i dass nå, så blir jeg sprø tror jeg. Jeg trenger litt ferie, men jeg gidder jo ikke ta fri bare for å være hjemme heller!! Så hvis vi ikke får reist, tror jeg vi bare jobber i stedet. Og det SUGER!! Men jeg krysser alt jeg eier og har for at ikke flytrafikken lammes igjen!!!! Nå har jeg forresten fått resept på primolut i posten fra legen. Jeg venter litt med å ta dem, for jeg orker ikke ha mensen i New York. Men nå er vi snart i gang igjen!! I grå var vi på visning på en halvpart av en tomannsbolig. Den ligger veldig, veldig fint til, med nydelig utsikt over fjorden, men den er et lite oppussingshelvete. Det må skiftes vinduer, drenering, elektrisk anlegg, røropplegg, kjøkken og det er generell bruksslitasje. Men det er jo ting som kan tas litt etter hvert. Og beliggenheten er jo tross alt det viktigste.. Det var veldig mange der da, så jeg frykter at kampen blir tøff.. Men vi får se. Vi skal på flere visninger til helgen, kanskje vi finner noe fint da i stedet, som vi slipper å gjøre så mye med!
Gjest Neferet Skrevet 6. mai 2010 #1834 Skrevet 6. mai 2010 Neineineinei!! Ikke noe mer aske altså!!!
Zia Skrevet 6. mai 2010 #1835 Skrevet 6. mai 2010 Håper virkelig ikke det blir enda mer aske - nå har den jo vært samarbeidsvillig en liten periode - kan den ikke bare fortsette sånn Krysser fingrene for at den ikke lager vanskligheter for dere
Store My Skrevet 6. mai 2010 #1836 Skrevet 6. mai 2010 Jeg tror ikke noe på at det blir nytt askekaos, jeg. Det er bare media som tøffer seg.
Devilina Skrevet 6. mai 2010 #1838 Skrevet 6. mai 2010 Nei nå kan det vel ikke komme mere aske vel... sånn brått... er det en svæææær sky som har liggi og venta på å gjøre inntog da eller? :klø: media har jo en tendens til å ta litt av på ting... men man vet jo aldri som sagt. Tror det heller er flyselskapene man skal følge med da, for det er jo de som bestemmer om de vil ta av eller ikke. Nyhetene kan jo si hva de vil på det...
cypress Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #1839 Skrevet 7. mai 2010 Hvorfor prikke-stikker det i eggstokken min?? :klø: Jeg kan vel ikke ha eggløsning helt av meg selv vel??? For sikkerhets skyld tror jeg at jeg sørge for at det blir noe i kveld..
Devilina Skrevet 7. mai 2010 #1840 Skrevet 7. mai 2010 :klø: ja for man må vel ha mens for å få en EL vel? god helg og kos deg med
Fremhevede innlegg