Redbird Skrevet 8. juli 2009 #121 Del Skrevet 8. juli 2009 Hurra for intervju!!! Tvi tvi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juli 2009 #122 Del Skrevet 8. juli 2009 Endelig starter allerede nå med å krysse det jeg har, og enda mere til! Det ordner seg for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #123 Del Skrevet 8. juli 2009 Hurra! Jeg krysser og jeg krysser Dog ikke beina, det funker ikke som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 8. juli 2009 #124 Del Skrevet 8. juli 2009 Kl 8 på onsdag kan dere krysse det dere eier og har!!! *spent* Dog ikke beina, det funker ikke som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #125 Del Skrevet 8. juli 2009 Hurra! Jeg krysser og jeg krysser Dog ikke beina, det funker ikke som nygift Fin ticker du har fått deg forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #126 Del Skrevet 8. juli 2009 Det ble så stusselig og nakent uten ticker, så jeg måtte bare lage en ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2009 #127 Del Skrevet 8. juli 2009 Åh, cypress, nå ble jeg glad!! :hoppe: Så bra du har blitt innkalt til intervju! Jeg skal krysse fingre og tær, og så får du tenke som jeg gjorde på intervju i dag, at hvis de kjører deg hardt og du står fast, så er det ikke for at du må komme fram til riktig svar, men fordi de vil se hvordan du resonnerer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 8. juli 2009 Det ble så stusselig og nakent uten ticker, så jeg måtte bare lage en ny Enig i det egentlig, min egen signatur er megadøll om dagen.. Gleder meg til jeg får meg ny jobb og kan si opp, da skal jeg ha nedtelling til jeg kan si "So long, assholes!!" Åh, cypress, nå ble jeg glad!! :hoppe: Så bra du har blitt innkalt til intervju! Jeg skal krysse fingre og tær, og så får du tenke som jeg gjorde på intervju i dag, at hvis de kjører deg hardt og du står fast, så er det ikke for at du må komme fram til riktig svar, men fordi de vil se hvordan du resonnerer.... Jasså, kjørte de deg hardt i dag altså? Hmm... Du har sikkert skrevet noe om det i boken din. Jeg skal inn og lese etterpå. *** Jeg hadde en annen interessant opplevelse i dag. Jeg hadde møte med en som jobber med rekruttering. Han lanserte muligheten for at jeg kunne hoppe av hele bransjen jeg er i nå, og heller rett og slett begynne å jobbe med rekruttering. Jeg er veldig usikker på om det er noe for meg, og det er i alle fall laaangt unna det som jo har vært min "plan" lenge. Men jeg må innrømme at jeg ikke syns det hørtes uinteressant ut! Fikk litt å tenke på nå.. Vi avtalte å snakkes igjen i morgen, så jeg må tenke sjukt fort... Jeg fortalte ikke han at jeg har søkt en haug andre jobber og venter på svar på det, og jeg er usikker på hvor lenge jeg kan utsette å fortelle det.. What to dooooo!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 8. juli 2009 #129 Del Skrevet 8. juli 2009 Enig i det egentlig, min egen signatur er megadøll om dagen.. Gleder meg til jeg får meg ny jobb og kan si opp, da skal jeg ha nedtelling til jeg kan si "So long, assholes!!" Det skjønner jeg jeg gleder meg til jeg kan få en nedtelling til avreise til junaiten jeg Rekruttering høres jo spennende ut det da. Selv om det er forskellige hva hva du kunne tenke deg, så kan det jo være greit med et bytte? har han jobb klart tl deg i tilfelle eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. juli 2009 #130 Del Skrevet 8. juli 2009 Rekruttering høres absolutt spennende ut Er det vanskelig å komme inn i bransjen der du er nå igjen, hvis du velger å prøve rekruttering men ikke trives med det? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #131 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Kanskje han har jobb til meg... De driver litt med rekruttering til nettopp den bransjen jeg har jobbet i, og der har jo jeg masse kontakter som de ser på som verdifulle. Men vi avtalte at vi begge skulle tenke på det til i morgen, så tar vi det derfra. Kanskje en liste hjelper: Pluss: Bort fra møkkastedet Lære noe nytt og spennende - kan være veldig gøy! Ungt og veldig sosialt miljø Fleksibel arbeidstid Potensielt bra lønn Bra frynsegoder Holder meg innenfor "miljøet" mitt, jeg kan når som helst søke meg tilbake hvis jeg vil Minus: Antagelig høy grad av provisjonslønn Jeg aaaaner ikke hva jeg driver med der.. Derfor er det litt utrygt Jeg er 4 mnd unna å få bevilling... Jeg tror det blir mye jobb! Lange dager! Endret 8. juli 2009 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #132 Del Skrevet 8. juli 2009 Rekruttering høres absolutt spennende ut Er det vanskelig å komme inn i bransjen der du er nå igjen, hvis du velger å prøve rekruttering men ikke trives med det? :klø: Jeg tror jeg svarte litt på dette i innlegget over. I teorien kan jeg søke meg tilbake, uten problemer. Faglig endrer ikke ting seg så raskt at det skal være noe problem. Eneste jeg ser på som negativt kan være at jeg kanskje virker litt vinglete og umotivert for å jobbe med det samme jeg gjør nå, dersom jeg helt slutter med det for en periode.. Håper mannen kommer hjem snart, dette må vi snakke om!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. juli 2009 #133 Del Skrevet 8. juli 2009 Skjønner dilemmaet, ikke lett å vite hva som kan være best.... :klø: Sikkert greit å få noen innspill fra mannen din, har skjønt etterhvert at de bedre halvdelene våre vet mer enn vi gjør noen ganger... De kjørte meg hardt på det jeg ikke har gjort før, naturlig nok. Og det er jo da det er vanskeligst å svare også. Men ei som jobber der hadde allerede fått tilbakemelding på at jeg gjorde et godt inntrykk, så da har jeg ihvertfall gjort meg bemerket! Krysser fingre for oss begge jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #134 Del Skrevet 8. juli 2009 Takk Twisted!! Det gjør jeg og!!! Jeg håper jeg kan ha gode nyheter til deg når du kommer hjem fra hønnimunen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 8. juli 2009 #135 Del Skrevet 8. juli 2009 Oj, så spennende! Når det første skjer noe skjer det masse, jo! Men skjønner at du fikk litt å tenke på. Liste pleier å hjelpe litt for å sortere tankene, og håper mannen kommer med noen kloke ord. Krysser fingrene for deg hvertfall! Vil så gjerne at du skal få en jobb du trives i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #136 Del Skrevet 8. juli 2009 Oj, så spennende! Når det første skjer noe skjer det masse, jo! Men skjønner at du fikk litt å tenke på. Liste pleier å hjelpe litt for å sortere tankene, og håper mannen kommer med noen kloke ord. Krysser fingrene for deg hvertfall! Vil så gjerne at du skal få en jobb du trives i. Ja, man risikerer jo at det baller på seg når man sender ut 10 søknader samtidig! Nå kom mannen, så nå håper jeg han har noe fornuftig å si!! Koselig at du er innom forresten Muffin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #137 Del Skrevet 8. juli 2009 Her er du, cypress Gratulerar så mykje som gift! Ser no at de prøver på småtroll, det vert spennande å fylgje med på! Det er også action på jobbfronten også, kjenner til det der...ikkje lett å bestemme seg! Håpar praten med mannen din kan løyse litt opp i tankerotet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. juli 2009 #138 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei vennen!! Innom med en torsdags til deg jeg!! håper det går bra på jobb og at du klarer å holde ut til onsdag!! da skal du på intervju og hvis de vet hva som er bra for dem så ansetter de deg på flekken ..si fra hvis du trenger referanse, jeg kan gi gode skussmål for deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 9. juli 2009 Her er du, cypress Gratulerar så mykje som gift! Ser no at de prøver på småtroll, det vert spennande å fylgje med på! Det er også action på jobbfronten også, kjenner til det der...ikkje lett å bestemme seg! Håpar praten med mannen din kan løyse litt opp i tankerotet Hei!! Det var lenge siden! Ja, her har det skjedd litt av hvert! Hvis bare det med jobben kan løse seg nå, så skal det nok bli en fin sommer og høst! Det er litt fælt, at jeg virkelig gleeeder meg til å levere oppsigelsen.. Hvordan går det med shopperiene dine da?? Jeg skal komme innom boka di og hilse på snart! Hei vennen!! Innom med en torsdags til deg jeg!! håper det går bra på jobb og at du klarer å holde ut til onsdag!! da skal du på intervju og hvis de vet hva som er bra for dem så ansetter de deg på flekken ..si fra hvis du trenger referanse, jeg kan gi gode skussmål for deg jeg Takk søte deg! Jeg skal gjøre så godt jeg kan i interjuet i hvert fall, så får vi håpe at det holder!! Men jeg er sikker på at du hadde vært en super referanse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. juli 2009 #140 Del Skrevet 9. juli 2009 bare å si fra, jeg stiller opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg