Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for støtten! Ja, det begynner jo å bli noen måneder siden jeg sluttet på pillene, og det har vært litt irriterende at det ikke har skjedd noe. Det blir jo vanskelig med aktiv prøving uten eggløsning liksom! Men nuh er vi i gang! :hoppe:

Håper du følger etter snart da!! :)

Skjønner godt at det er frustrerende at det ikke skjer noe, men nå er dere endelig ordentlig i gang ja :) Håper det klaffer så fort som mulig! :klemmer: Ja, jeg håper fortsatt at kjære skal ombestemme seg veldig snart, så vi kan prøve i høst... Etter min mening hadde det vært perfekt å få barn i juli/august neste år, for da rekker jeg å bli ferdig med jussen, og kan ha permisjon før revisjonen.

Tenker det er bedre å få barn som student enn med en gang jeg får jobb... De tenker seg nok ganske lett frem til at jeg vil ha barn snart, noe som kan gjøre det vanskeligere å få jobb, og føler uansett det gir litt feil inntrykk å bli gravid så fort jeg har fått fast jobb... Hmm, er ikke lett... Men kjære må jo virkelig ombestemme seg snart om jeg skal få viljen min :ler: Men han må jo selvfølgelig føle seg klar han også :) Tror egentlig han er det, bare at det er litt skremmende at vi ikke er heeelt ferdig med utdannelsen og at få av vennene våre har barn enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det!! Jeg vil være graviiid! (men ikke nødvendigvis ha barn. Barn vet jeg ikke om jeg liker...) :ler:

:ler: Heldigvis kommer du jo til å ha mange uker å forberede deg på å like den lille også da! :fnise:

Godt å høre du er i gang ihvertfall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å høre at du har fått medisiner :hoppe:

satser og håper på at ting går sin gang, og det litt brennkvikt :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du begynne å knaske primolutt? Har fått den jeg også.,, og så pergotime etter det og så stappe inn det nedfryste egget :)

Starter den 24 september å knaske piller!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte på Primolut i går! :) Skal ta det i 7 dager, deretter får jeg en blødning, og på blødningenes tredje dag skal jeg ta Pergo. Blir bra dette tror jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Og selv om du kanskje ikke liker andres barn, så kommer du til å elske ditt eget. ;)

Ja, det er jeg heldigvis ikke bekymret for! :)

Noen barn er ok altså, spesielt når de er blide og stille. Av en eller annen grunn liker barn meg, god knows why... I går var vi på middag til en kollega av Mannen, og datteren der i huset sa hun syns jeg lignet på Tone Damli Aaberge. DET gjør jeg IKKE, men jeg tar det som et kompliment allikevel. :ler: Og når barn sier sånne ting, da liker jeg barn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk positive tanker,

si positive ord,

etter-eller-annet jeg ikke husker

og det positive gror!

(Hvis noen husker tredje linjen på denne barnereglen er jeg mer enn litt interessert i å høre hvordan den går.. :rolleyes: )

1. Fikk korrekturen på takkekortene i dag, de ser superfine ut! :tommelopp:

2. :trene: Var på styrketime og er deilig ør i musklene

3. Begynte på siste Twilight-bok i dag. Begynner å bli litt lei, så det positive her er at jeg snart er ferdig med hele serien. Og alle sier at siste boken er best, så jeg har litt forventninger til den.

4. Den jobben jeg var på intervju til for mange uker siden hadde jeg helt avskrevet, fordi jeg ikke har hørt noe mer. Det er tross alt over 2 uker siden de ringte referansene mine. :klaske: Men kommunen er kommunen, så i dag fikk jeg mail om at de enda ikke har behandlet innstillingen fordi det hadde dukket opp noe som hastet mer.. Så det er fremdeles håp!! :strix: Men jeg syns godt hun kunne skrevet om jeg ligger an til å få den eller ikke. Jeg trodde behandlingen av innstillinger kun var en formalitet? :klø:

5. I morgen er det helg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er første gang jeg datt innom dagboka di. :)

Du kan finne den regla i signaturen min. Jeg er ikke 100% sikker på at den er riktig da.

Masse lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er første gang jeg datt innom dagboka di. :)

Du kan finne den regla i signaturen min. Jeg er ikke 100% sikker på at den er riktig da.

Masse lykke til med prøvingen!

:velkommen: ! Og se der var regla også! :strix: Det har irritert meg en stund at jeg ikke har husket den siste linjen - men jeg syns det høres riktig ut det du har skrevet. Takk!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er det!! Jeg vil være graviiid! (men ikke nødvendigvis ha barn. Barn vet jeg ikke om jeg liker...) :ler:

Henger meg på denne - vil ikke gå gravid (gruer meg) og er ikke spesielt opptatt av barn (vet ikke helt om jeg liker dem heller) - men et lite knøtt vil jeg ha må vite....forstå det den som kan :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nå føler jeg meg råflott. Spiser indrefilet - helt alene! :nigo:

Kjenner følelsen. Jeg fikk den da jeg spiste andebryst til lunch forrige uke ;) Hei vent... det var jo bryllupsdagen, da SKAL man jo være råflott... og det var ikke forrige uke, men uka før... jaja... jeg SKAL spise andebryst til lunch en dag uten at det er noen spesiell anledning. Og jeg skal gjøre det alene :Nikke:

Var det godt? :) Selvfølgelig er det godt. Det er jo indrefilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det smakte nydelig! :spise: Jeg er faktisk ganske god til å steke biff! :jepp:

Nå ser jeg på The Fast and the Furious. Det er fader meg en sexy film. :sikle: Jeg digger raske biler. (Men ikke Vin Diesel. Han er en elendig skuespiller.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens 6 fine (klarte ikke stoppe på 5) :

1. Oppdaget at selv om man er stappmett etter et herlig biffmåltid, er det alltid plass til (ganske mye) godteri :nigo:

2. Støl i lårene etter treningen i går. Det må bety at jeg blir sterkere! :trene:

3. Hjemme-alene-kveld mens mannen er på fredagspils med jobben. Digg.

4. Gjenoppdaget Paul Walker i tidligere nevnte The Fast and the furious. Herreguuuuud, for en kjekk mann! Come to mama

5. Fant en stillingsannonse på finn som jeg vil søke på - i tilfelle jeg ikke får tilbudet i kommunen

6. http://www.youtube.com/watch?v=8XHg8PPnhqEPriceless

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt at det alltid er plass til godteri, uansett hvor mett man er :tommel: Akkurat nå skulle jeg ikke ønske det, for nå er jeg litt for mett :fnise:

Indrefilet er :sikle: Bra du koser deg, viktig å kose seg i eget selskap :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...