Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Primolut for å få blødning? :klø: Før jeg begynte på p-piller fikk jeg Primolut når jeg ville utsette blødningen jeg... Ja ja, de vet vel hva de gjør, disse legene! :jepp:

Så bra at det gikk fint med monsterdildoen, og ikke minst at dere er i gang!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott!! Dette blir spennende! :):klem:

Ja, det gjør det jaggu!

Så bra at du er igang med medisiner :)

Krysser og fletter for dere :Nikke:

:klemmer:

Takk for all kryssing og fletting!! :klemmer:

Så kjekt at dere endelig har fått hjelp :) Håper medisinene gjør susen! :klemmer:

Vi får satse på det det blir action nå ja! :nigo:

Primolut for å få blødning? :klø: Før jeg begynte på p-piller fikk jeg Primolut når jeg ville utsette blødningen jeg... Ja ja, de vet vel hva de gjør, disse legene! :jepp:

Så bra at det gikk fint med monsterdildoen, og ikke minst at dere er i gang!! :nigo:

Ble begymret for at jeg hadde fått noe feil jeg nå, så måtte googel. Felleskatalogen sier at Primolut kan brukes både til forskyvning, uteblitt og uregelmessig mens heldigvis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å være i gang, tenker jeg! :tommel:

Ja, det er det!! Jeg vil være graviiid! (men ikke nødvendigvis ha barn. Barn vet jeg ikke om jeg liker...) :ler:

:hoppe:

Spanande!!! :jepp:

Jepp! :hoppe: Merker at jeg tenker på dette hele tiden! Kanskje ikke så rart, nå som det er så nytt, men.. :)

:hoppe:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på å følge med for tiden, beklager!

Så bra at du har begynt på medisiner for å få i gang syklusen! :) Håper det klaffer snart!

Kjempegode nyheter at du skal i retten snart igjen også, lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på å følge med for tiden, beklager!

Så bra at du har begynt på medisiner for å få i gang syklusen! :) Håper det klaffer snart!

Kjempegode nyheter at du skal i retten snart igjen også, lykke til! :klemmer:

Det går så bra, jeg er ganke sløv om dagen selv jeg..

Ja, det er to gode nyheter de du nevner der!! Veldig fornød med det!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å foregripe begivenhetenes gang har jeg nå bladd litt i almanakken min og regnet litt på hvisomattedersomatte alt skulle klaffe med denne runden med Pergotime. Skriver det opp her og:

15.09.09: Dag 1 Primolut

24.09.09: Blødning + Dag 1 Pergotime

8.10.09: Syklus dag 15: eggløsning??

22.10.09: IKM - ta test (hvis jeg ikke får mensen)!!

17.12.09: 12 uker (for dette regnes fra blødningens første dag, gjør det ikke?)

Termin: begynnelsen av juli en gang

:flau: Og visp følte jeg meg som en av de damene på prøverforumet som jeg tidligere har himlet litt med øynene av og ledd av i smug... :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:flau: Og visp følte jeg meg som en av de damene på prøverforumet som jeg tidligere har himlet litt med øynene av og ledd av i smug... :flau:

..akkurat som vi aldri skulle bli bridezillaer sånn som de i bryllupsforumet.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Med fare for å foregripe begivenhetenes gang har jeg nå bladd litt i almanakken min og regnet litt på hvisomattedersomatte alt skulle klaffe med denne runden med Pergotime. Skriver det opp her og:

15.09.09: Dag 1 Primolut

24.09.09: Blødning + Dag 1 Pergotime

8.10.09: Syklus dag 15: eggløsning??

22.10.09: IKM - ta test (hvis jeg ikke får mensen)!!

17.12.09: 12 uker (for dette regnes fra blødningens første dag, gjør det ikke?)

Termin: begynnelsen av juli en gang

Og vips så har jeg sjekket en sånn EL kalkulator allerede tidligere i dag i smug.. :sjenert::flau:

Om vi har full klaff denne gangen har jeg termin rundt 19.juni.. :fnise:

Og vi er ikke aktive prøvere en gang :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er rart at du regner på eggløsning og termin i det hele tatt! :) Det er jo allerede 3-4 måneder siden du sluttet på prevansjon... Jeg regner av og til på sånt selv om vi overhodet IKKE prøver jeg :ler: Det skulle kjære visst :gjeiper: Men jeg er jo egentlig overmoden og bare venter på at kjære skal gi klarsignal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Så flott at du har fått medisiner for å hjelpe til på syklusen! Håper det ikke tar lang tid før det klaffer nå da :tommelsmil:

Hei! :vinke: Takk for det!! :)

..akkurat som vi aldri skulle bli bridezillaer sånn som de i bryllupsforumet.. :fnise:

Ja nettopp!! Nøyaktig sånn!! :ler: Fra Bridezilla til Pregzilla!!

Og vips så har jeg sjekket en sånn EL kalkulator allerede tidligere i dag i smug.. :sjenert::flau:

Om vi har full klaff denne gangen har jeg termin rundt 19.juni.. :fnise:

Og vi er ikke aktive prøvere en gang :hoho:

Oi, har du!?! Så spennende!!

Nei stemmer, du bare glemmer pillene dine du... :hoho:

:fnise: Dere er søte.

:hoppe: for at du er ordentlig i gang! (Kanskje på tide når boka allerede er på 40 sider. ;))

Hehe, ja etter 40 sider fjas var det jammen på tide med litt ordentlig prøver-preik. :jepp:

Jeg synes ikke det er rart at du regner på eggløsning og termin i det hele tatt! :) Det er jo allerede 3-4 måneder siden du sluttet på prevansjon... Jeg regner av og til på sånt selv om vi overhodet IKKE prøver jeg :ler: Det skulle kjære visst :gjeiper: Men jeg er jo egentlig overmoden og bare venter på at kjære skal gi klarsignal ;)

Takk for støtten! Ja, det begynner jo å bli noen måneder siden jeg sluttet på pillene, og det har vært litt irriterende at det ikke har skjedd noe. Det blir jo vanskelig med aktiv prøving uten eggløsning liksom! Men nuh er vi i gang! :hoppe:

Håper du følger etter snart da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...