Muffin! Skrevet 12. januar 2010 #1541 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har også fått noen spørsmål om graviditet og barn, særlig etter vi giftet oss. Husker spesielt en gang i sommer hvor jeg takket nei til vin fordi jeg hadde vondt i hodet, og rett og slett ikke hadde lyst på, og da spurte søsteren min meg om jeg var gravid. Jeg svarte selvfølgelig nei, og så tok jeg et glass vin på trass for å bevise at jeg ikke var det. Skjønner godt at du kan bli litt lei prøverprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 12. januar 2010 #1542 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skjønner at du blir lei og oppgitt, Cypress Men egentlig spiller det ikke så stor rolle hvilket underforum dagboken din ligger under, du har jo en flokk faste lesere som kommer til å lese den uansett. Tror forøvrig det er fornuftig å prøve å distansere seg ørlite granne fra hele prøver-tenkingen, for det har sikkert lett for å bli veldig stressende og slitsomt å gå og tenke på det konstant. Stor klem herfra, håper du får en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1543 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har også fått noen spørsmål om graviditet og barn, særlig etter vi giftet oss. Husker spesielt en gang i sommer hvor jeg takket nei til vin fordi jeg hadde vondt i hodet, og rett og slett ikke hadde lyst på, og da spurte søsteren min meg om jeg var gravid. Jeg svarte selvfølgelig nei, og så tok jeg et glass vin på trass for å bevise at jeg ikke var det. Skjønner godt at du kan bli litt lei prøverprat. Godt eksempel på situasjon som irriterer meg! At det skal være nødvendig å måtte ta seg et glass vin kun for å bevise at man ikke er gravid!! Men skjønner godt at du gjorde det - det er jo på en måte enklere å bare gjøre det enn at folk går rundt og spekulerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1544 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg skjønner at du blir lei og oppgitt, Cypress Men egentlig spiller det ikke så stor rolle hvilket underforum dagboken din ligger under, du har jo en flokk faste lesere som kommer til å lese den uansett. Tror forøvrig det er fornuftig å prøve å distansere seg ørlite granne fra hele prøver-tenkingen, for det har sikkert lett for å bli veldig stressende og slitsomt å gå og tenke på det konstant. Stor klem herfra, håper du får en flott uke! Takk for gode ord! Du har nok rett i at det ikke spiller noen rolle hvor boken ligger, å flytte den ville i så fall bare vært min måte å gi prøvingen fingeren på.. Men du - du gifter deg snart du!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2010 #1545 Del Skrevet 12. januar 2010 Og enda mer vant til at folk forlanger forklaringer kommer når det gjelder sånne som meg som ikke drikker i det hele tatt... Det slår aldri feil når man er ute med jobb eller andre som ikke kjenner en godt. Har de fått litt å drikke er det alltid minst en av to som dukker opp som tema: 1. Legningen min 2. Hvorfor jeg ikke drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. januar 2010 #1546 Del Skrevet 12. januar 2010 Ehh... er det feil av meg nå å spørre om.... hvorfor...?? (Passer jo så utrolig godt å spørre om det nå tenkte jeg, siden du akkurat forklarte hvor irriterede sånne folk er... ) Men ja, det er virkelig noen som åpenbart nyter å være besserwissere.. Neida. Det er ikke irrirtende at folk spør om hvorfor, det er irriterende at de ikke godtar svaret mitt. Jeg husker ikke lenger hva jeg pleier å svare, men jeg tror den offisielle grunnen har noe med at jeg har 4 småsøsken å gjøre så "jeg er ferdig med det" hehe. Men den ordentlige grunnen at jeg har så masse issues med så masse rart at jeg orker ikke tanken på å få barn, dessuten får jeg helt angst ved tanken på alt ansvaret. Det er veldig mange private grunner, så jeg får aldri forklart det ordentlig. Og jeg får så mange rare reaksjoner, så jeg har gitt opp å forsøke å forklare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1547 Del Skrevet 12. januar 2010 Neida. Det er ikke irrirtende at folk spør om hvorfor, det er irriterende at de ikke godtar svaret mitt. Jeg husker ikke lenger hva jeg pleier å svare, men jeg tror den offisielle grunnen har noe med at jeg har 4 småsøsken å gjøre så "jeg er ferdig med det" hehe. Men den ordentlige grunnen at jeg har så masse issues med så masse rart at jeg orker ikke tanken på å få barn, dessuten får jeg helt angst ved tanken på alt ansvaret. Det er veldig mange private grunner, så jeg får aldri forklart det ordentlig. Og jeg får så mange rare reaksjoner, så jeg har gitt opp å forsøke å forklare. Syns i grunn det høres ganske voksent ut jeg, å bestemme at barn på toppen av alt blir litt mye for en. Det blir jo helt feil å skulle fa barn bare fordi alle forventer det. Og OM man skulle velge å ombestemme seg, så får vel det være noe man evt får ta i den omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1548 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå er jeg skikkelig effektiv på jobb... Dagen i dag har stort sett blitt brukt på Feelunique, der jeg har bestilt diverse varer. Salg der no vettu. Kjøpte flere duftlys, shampoo og balsam, et speil, et håndkle etc.. Moro!! Så nå er det bare å vente på å få pakker i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2010 #1549 Del Skrevet 12. januar 2010 Dinedama liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 12. januar 2010 #1550 Del Skrevet 12. januar 2010 Syns i grunn det høres ganske voksent ut jeg, å bestemme at barn på toppen av alt blir litt mye for en. Det blir jo helt feil å skulle fa barn bare fordi alle forventer det. Og OM man skulle velge å ombestemme seg, så får vel det være noe man evt får ta i den omgang. Jeg synes det er så rart at folk sier at jeg kommer til å ombestemme meg. Det er da ingen som vet hva som skjer i framtiden. Hvis jeg ikke har nakket med veldig mange som kan lese framtiden. Men det er mye rart i verden. Er jo noen som liker å fortelle folk som forlover seg at de kommer til å bli skilt også.. så.. man kan ikke bry seg om alt det rare folk sier. Dinedama liker dette HAHA! StoreMy liker også dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1551 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg også liker shopping! I dag har jeg vært og grise-vaksinert meg. Like greit tenker jeg.. Og så er det jo en fin ting å gjøre i arbeidstiden! Føler meg helt fin foreløpig, litt øm i armen bare, men såpass tåler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1552 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå begynner folk å spørre om hva jeg ønsker meg til bursdagen... Hva i alle dager skal jeg si?? :klø: Jeg trenger jo ingenting!?! Kommer bare på dyre ting som kamera og ny mobil... Kom gjerne med tips hvis noen kommer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. januar 2010 #1553 Del Skrevet 13. januar 2010 Billetter til forestillingen til Lightfoot Leon i februar!!! Og du kan godt ta med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1554 Del Skrevet 13. januar 2010 Billetter til forestillingen til Lightfoot Leon i februar!!! Og du kan godt ta med meg! Smartingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. januar 2010 #1555 Del Skrevet 13. januar 2010 Gavekort på spabehandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1556 Del Skrevet 13. januar 2010 Gavekort på spabehandling God idé! Det er notert!! Fant akkurat ut at jeg mangler en liten langpanne, så det skal jeg ønske meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1557 Del Skrevet 13. januar 2010 Herregud, jeg driver og lager en kake som jeg trengte vaniljesukker i. Kikket på boksen og GJETT når den gikk ut på dato!??! MARS 2003!!! Neida, det er dessverre ikke skrivefeil, totusenogTRE, der altså!!!! Fyyyyy fader!!!! Og det mest tragiske er vel at jeg faktisk brukte den!! Smakte litt på den først da, den smakte helt normalt, utrolig nok. Men jeg fatter ikke at jeg ikke har oppdaget - og kastet - den før, for jeg mener bestemt at jeg tok en kasterunde i Mannens skuffer og skap da jeg flyttet inn i 2006. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. januar 2010 #1558 Del Skrevet 13. januar 2010 Skulle trodd du var hos svigerfar å bakte Der skal man ikke være overrasket om man finner suppeposer fra 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. januar 2010 #1559 Del Skrevet 13. januar 2010 Hahah æsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1560 Del Skrevet 13. januar 2010 Billetter til forestillingen til Lightfoot Leon i februar!!! Og du kan godt ta med meg! Prøvde å finne ut hva dette egentlig er nå, men vet ikke helt om jeg klarte det. Er det en ballett?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg