cypress Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #1521 Del Skrevet 8. januar 2010 God helg Hjemmelaget pizza hørtes kjempegodt ut!! I know! Med et glass vin til! Skjønner godt du får de tankene, men det er jo ikke så mye en kan gjøre Jeg krysser og håper og tror at innen jeg presser ut hulemelonen har du en positiv strek! Og har du ikke det nekter jeg å presse! Hulemelonen nå faktisk! Da sier vi det, ingen bolle ut før det kommer en bolle inn! Det skjønner jeg godt. Jeg har noen ganger sånne "tenk om"-tanker som det, selv om vi ikke er prøvere enda. Men jeg håper og tror det klaffer for dere snart. Enn så lenge får du nyte alkohol, sushi og at buksene passer. Kos deg i helgen. Hehe, ja det er viktig å fokusere på det positive! Kos deg du og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. januar 2010 #1522 Del Skrevet 8. januar 2010 Håper du får en fantastisk bra fredagskveld!! Jeg fikk også lyst på hjemmelaget pizza, kanskje det må bli det på oss i morgen! Masse god helg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. januar 2010 #1523 Del Skrevet 8. januar 2010 Og så ligger tankene og gnager i bakhodet "tenk om dette aldri går, tenk om det er noe alvorlig galt, tenk om mannens svømmere er slappfisker, tenk om, tenk om...." Vet at sånne tanker ikke bringer noe godt med seg, men det er ikke bare bare å jage dem bort heller. Hater å ikke vite, og lure på hva som skjer og ikke ha kontroll. Bais. Det er kanskje ikke mye til trøst, men jeg har iallfall tenkt akkurat det samme! Mistenker at vi ikke er alene om det Man får hente seg inne ved å kikke på statistikken - da ligger man jo rent så godt ann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. januar 2010 #1524 Del Skrevet 8. januar 2010 Kan ikke si jeg har vært mye aktiv inne hos deg i det siste... høytider og nyttår tar på Vil i alle fall ønske deg en god fredag og ikke minst en knall helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 9. januar 2010 #1525 Del Skrevet 9. januar 2010 Så kjedelig at det ikke klaffet denne gangen heller! Skjønner godt at du tenker de tankene, men alt innenfor ett år regnes jo som normal "prøvetid". Og i og med at du ikke hadde EL de første periodene er det nok ikke så unormalt at det ikke har klaffet enda. Men jeg forstår godt at du er utålmodig, som Muffin har jeg selv hatt disse tankene allerede, uten å engang være prøver. Så selv om jeg nok kommer til å ha problemer med å smøre meg med tålmodighet selv, så får dere nok bare gjøre det litt til og så får vi satse på at det klaffer snart Men kjempefint at du har kost deg så langt i helgen i allefall Jeg er kjempeforkjølet, så har ikke fått gjort så mye, men har i allefall fått lest litt i selvbiografien til Eva Joly, kjempeinteressant! Fortsatt god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 10. januar 2010 #1526 Del Skrevet 10. januar 2010 Håper du har hatt en super helg så langt Cypress og at du ikke lar de tunge tankene ta fullstendig overhånd. Men forstår deg veldig godt også, det skal vel noe til at man ikke penser inn på slike tanker i løpet av prøvingen, iallefall hvis det drar ut i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 11. januar 2010 #1527 Del Skrevet 11. januar 2010 Håper og du har hatt en fin helg Cypress, og kanskje fått tankene litt på avstand og koset deg likevel Men kan skjønne at det er trått når det tar lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1528 Del Skrevet 11. januar 2010 Masse til dere alle - dere er så søte!!! Helgen ble riktig så fin! Var på fest med de gamle studievenninnene på lørdag, og da kom vi inn på temaet barn. Ingen av dem prøver (som jeg vet om), mne det viste seg at flere av dem tenker på det, og allerede er lei av at folk rundt dem spør og graver om de ikke skal ha barn snart. Det virker som det er et tema som gud og hverman har noe med, så det er det åpenbart heeelt ok å mase om i hytt og pine. Jeg fortalte ikke noe om at vi faktisk er aktive prøvere, det er det kun én av de jentene som vet noe om. Jeg tror kanskje ikke de tenker over at de gjør akkurat det samme selv, jeg får jo stadig spørsmål av dem! Jeg føler liksom jeg må "bevise" at jeg ikke er gravid, ved å tydelig drikke alkohol så det ikke skal være noen tvil. Latterlig. Men men, jeg håper bare jeg en dag kan svare ja på spørsmålet... Ellers var vi på masse visninger i går, men ingen leiligheter vi kommer til å by på. Det er bare moro å orientere seg litt, og se hva som finnes der ute. Tydelig at mange har ventet med å legge ut leilighetene sine, for i desember var det ingenting, nå er det masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. januar 2010 #1529 Del Skrevet 11. januar 2010 Skjønner hva du mener... Jeg begynte å få spørsmålene med engang vi hadde giftet oss.. Og vi ble jo fort gravide da, men jeg ble irritert fort... Det er jo ingen andres sak om man er det! Jeg husker når jeg var nylig blitt gravid og det var skikkelig hemmelig, så ble jeg sint på folk som spurte for da følte jeg at jeg måtte lyve! JEg ville jo ikke at naboen skulle få vite det før pappa liksom bare for at jeg ikke skunne lyve.. Så jeg smalt i neon av de som spurte at jeg syns de skulle slutte med den spørringen for for alt de viste kunne det være et veldig sårt tema for oss å snakke om siden vi kanskje plagdes med det.. Bare for å få dem til å holde kjeft.. Men ihvertfall så skjønner jeg hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1530 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei ikke sant! De tvinger meg faktisk til å lyve for dem da, når de spør så direkte! For det går jo ikke an å si at det ønsker jeg ikke å svare på, for da tror de jo i hvert fall at det er noe på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. januar 2010 #1531 Del Skrevet 11. januar 2010 Nemlig Jeg syns det er kjempe vanskelig å forholde meg til slikt. Nå kommer folk å spør meg veldig mye om hun som var forloveren min er gravid siden jeg er det.. Ja for hun MÅ jo være det siden jeg er det Men ihvertfall så er de som dere, at de plages litt... og da er det vanskelig å vite hva ma skal si.. Jeg har mest lyst å kjefte, men jeg vil jo ikke avsløre deres problemer heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. januar 2010 #1532 Del Skrevet 11. januar 2010 Har det slik på jobb at alle kollegaer spør og graver i ett sett. Som du sier Cypress så må man nesten bevise at man ikke er gravid. Stadig kommentarer om at "Zia blir nok snart borte noen måneder ja"... Er faktisk litt overrasket over at jeg skulle bli såpass "fintfølende", men merker jeg synes det er ubehagelig jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 11. januar 2010 #1533 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg var så dum at jeg svarte at vi fikk vente med prøvingen til etter vi var gift jeg Tenkte ikke lenger enn akkurat der og da. Så dere kan tro spørsmålene har kommet etter bryllupet. Foreløpig prøver jeg å sno meg litt unna spørsmålene, men de kommer oftere og oftere nå. Sikkert noen som har sagt noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. januar 2010 #1534 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er som dere sier, det virker som at babylaging er et tema alle kan få vite om! Etter å ha hengt på KG en stund, så vet jeg hvordan kvinner/partnere kan ha det. Ikke at jeg noengang har fått gjort det, men nå tør jeg ikke å spørre folk om de prøver, er gravide osv. Man kan tråkke litt feil der, og folk blir veldig lei slike spm. Til og med jeg er lei slike spørsmål. Og det burde jeg virkelig ikke være?! Bare fordi kjære og jeg har vært sammen i 3år, så virker det som om folk regner med at vi skal ha barn. Flere har spurt meg, folk i familien til kjære og noen som i hvert fall ikke har noe med det. Og svigermor maser til tider. Herlighet, ja vi har kanskje vært sammen en stund. Men har ikke folk fått med seg at jeg kun er 19 og kjære er bare 23? Jeg føler ikke det er meningen at folk i den alderen skal ha barn. Nei uff, en får vel bare prøve å lyve og gjøre det beste ut av det så lenge man kan, jenter! Gravid eller ei, folk må å vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 11. januar 2010 #1535 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Fra det sekundet vi ble forlovet begynte folk å mase. Om jeg ikke husker feil var det flere som spurte om det i selve bryllupet også! Vi skal jo ikke en gang ha barn, men det har jeg sluttet å si fordi folk forventer at de har krav på en lang utredning om hvorfor. Og selv når jeg gidder å svare på hvorfor, ender de alltid med å si: "du kommer til å ombestemme deg om noen år" Hva vet de om det? Det er vel ingen som vet hva framtiden bringer. Men de vet tydeligvis best Endret 11. januar 2010 av Store My Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 11. januar 2010 Fra det sekundet vi ble forlovet begynte folk å mase. Om jeg ikke husker feil var det flere som spurte om det i selve bryllupet også! Vi skal jo ikke en gang ha barn, men det har jeg sluttet å si fordi folk forventer at de har krav på en lang utredning om hvorfor. Og selv når jeg gidder å svare på hvorfor, ender de alltid med å si: "du kommer til å ombestemme deg om noen år" Hva vet de om det? Det er vel ingen som vet hva framtiden bringer. Men de vet tydeligvis best Ehh... er det feil av meg nå å spørre om.... hvorfor...?? (Passer jo så utrolig godt å spørre om det nå tenkte jeg, siden du akkurat forklarte hvor irriterede sånne folk er... ) Men ja, det er virkelig noen som åpenbart nyter å være besserwissere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1537 Del Skrevet 11. januar 2010 Siden bolla ikke satt i ovnen denne måneden, lurer jeg på å gå og svinevaksinere meg i morgen. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men så tenkte jeg at gravide jo er i risikogruppen, og i TILFELLE jeg plutselig er preggers vil jeg jo gjerne ikke bli syk og dø liksom... (Føler meg virkelig som jeg snart er 30 år når jeg skriver sånt.. ) Har jeg max flaks reagerer jeg litt på vaksinen, men bare akkurat nok til at jeg med god samittighet kan få en dag i dyna, og ikke på jobb! Det hadde vært topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1538 Del Skrevet 11. januar 2010 Lurer forresten på om jeg skal flytte dagboken min til generell i stedet for prøver. Ikke at det har så mye å si, bortsett fra kanskje litt symbolsk... Ble bare så lei av prøverprat her denne måneden.... Orker nesten ikke lese andre prøverbøker. No offence mot noen som skriver dem altså, dette er et klassisk tilfelle av it's not you, it's me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. januar 2010 #1539 Del Skrevet 12. januar 2010 Siden bolla ikke satt i ovnen denne måneden, lurer jeg på å gå og svinevaksinere meg i morgen. Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre det, men så tenkte jeg at gravide jo er i risikogruppen, og i TILFELLE jeg plutselig er preggers vil jeg jo gjerne ikke bli syk og dø liksom... (Føler meg virkelig som jeg snart er 30 år når jeg skriver sånt.. ) Har jeg max flaks reagerer jeg litt på vaksinen, men bare akkurat nok til at jeg med god samittighet kan få en dag i dyna, og ikke på jobb! Det hadde vært topp! Jeg vaksinerte meg rett før jul da jeg jo planlegger å bli gravid om ikke så lenge. Det var hovedgrunnen til at jeg tok vaksinen. Forhåpentlig reagerer du mer enn meg (hvis det er ønskelig), jeg fikk vondt i den armen som ble stukket, men ble ikke sengeliggende av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2010 #1540 Del Skrevet 12. januar 2010 Måtte bare litt av "Føler meg virkelig som jeg snart er 30 år når jeg skriver sånt.." Håper du får en bra tirsdag cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg