Gå til innhold

Verdens-koseligste-nyhet-dagboka

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Så moro at dere alle skal på treff!! Har dere alle vært på treff tidligere?

Synes sånt er litt skummelt jeg :redd: - er og blir en pyse :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

altfor lenge siden jeg har vært innom her nå, det er bare å skamme seg Miso :fy_fy: håper at alt går bra med deg og at den dumme sjefen din ikke plager deg for mye!!!

Leste om treff i boka di, det høres veldig koselig ut!! Hadde vært kjempekoselig å treffe dere alle sammen, men får nok vente til neste gang!! med nye arbeidstider jobber jeg til 21:00 på torsdager :sukk: Men jeg håper dere får det kjempekoselig :klemmer::jepp:

legger igjen en varm :klem: til deg søtnose og ønsker deg en kjempefin helg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg henger meg på :hoppe:

Eksamen er enten 19. eller 20. (håper den 19.), så jeg må si i fra litt senere (får vite tirsdag). Men kan ikke noen sende meg en liten note med hvor Yayas ligger, så jeg hvertfall har det klart for meg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber tidlig....jeg får lønn den 20.....men vil ikke bare si at jeg kommer, siden det virker som om alle dere andre kjenner hverandre så godt og har liksom planlagt dette internt.....! :fnise: Jeg har nemlig sniklest om treff her også skjønner du cypress. ;)

Skummelt da... :ler:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil og være med på treff :sjenert: Synd jeg ikke bor i Oslo lenger :sukk:

Men jeg unner dere alle å kose dere kjempemasse uansett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yayas Majorstua eller Vika? :)

Så for meg den i Vika da jeg skrev det, men det spiller egentlig ingen rolle for meg. Den ligger kanskje litt mer sentralt til? :vetikke:

Til Tutta: Yayas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yayas i vika er bra :jepp:

..og Trinemor83; jeg har aldri møtt noen andre enn Miso så det blir spennede! Heng deg på du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Jeg jobber tidlig....jeg får lønn den 20.....men vil ikke bare si at jeg kommer, siden det virker som om alle dere andre kjenner hverandre så godt og har liksom planlagt dette internt.....! :fnise: Jeg har nemlig sniklest om treff her også skjønner du cypress. ;)

Jeg har bare møtt cypress, Shorty og Ansjoni, veldig hyggelige jenter alle sammen, så synes du kan slenge deg på! :jepp: Hvis alt går galt kan vi jo i det minste diskutere House of Night du og jeg!! :jepp:

Og cypress: GOD HELG!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare møtt cypress, Shorty og Ansjoni, veldig hyggelige jenter alle sammen, så synes du kan slenge deg på! :jepp: Hvis alt går galt kan vi jo i det minste diskutere House of Night du og jeg!! :jepp:

:jepp: Sleng deg på, trinemor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TREFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAAAA :bolledeig: snakker vi denne måneden?

Ikke møtt noen jeg heller, men hvor skumle kan da folk være? :nigo: er vel heller meg man bør passe seg før :lol::ler:

Nei da :lur:

Skulle egentlig innom å ønske deg en riktig god helg jeg Cypress :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Bare det er grunn nok til å bli med jo! :ler:

Jaja, thailandsk restaurant eller ikke, kanskje jeg blir med, hadde vært kult! ;)

Blir det den 20. aug. da? Og klokkeslett var....? Og Yayas i Vika? Tja...får satse på at min kjære far kan kjøre, om jeg bare finner ut hvor det er. :fnise:

Endret av trinemor83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi leid og skal se Twilight-filmen!! :strix:

Har ikke noe særlig høye forventninger, etter all praten om den. :ironi: Særlig fra Miso..! :ler: Håper jeg syns den er like bra som du åpenbart syns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe særlig høye forventninger, etter all praten om den. :ironi: Særlig fra Miso..! :ler: Håper jeg syns den er like bra som du åpenbart syns!

:overrasket:

håper ikke jeg har skrytt den for høyt så du blir skuffa :sjenert:

jeg elsker i hvertfall filmen, å gleder meg enormt til den nye kommet i november :hoppe: kose dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg likte ikke filmen.. Hehe. Men håper du liker den. For det er gøyere å like ting enn å ikke like dem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå følte jeg meg litt glemt her... :sjenert:;)

--------------

Hvordan syns du filmen var?

jeg elsket den :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du?? Jeg har kjøpt den jeg :strix: hatt den i grunn ganske lenge... før alt oppstyret rundt filmen kom :lol: JEG ELSKER DEN!!!

Skal til bokhandelen på mandag og kjøpe resten av bøkene... jeg kan jo ikke sitte å vente på filmene!!!

Men vet ikke om jeg skal kjøpe norsk eller engelsk versjon....

Greit at jeg hadde fordypning i engelsk på videregående.... meeeen.... DET er jo en eveighet siden :ler: har ikke akkurat praktisert det så veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...